Keski-ikäiset naiset, pidättekö enemmän parikymppisistä vai nelikymppisistä miehistä?
Kommentit (25)
Missä mielessä? Pidän kummistakin, jos he ovat fiksuja ja hauskoja.
Nolot tai törkeät ääliöt eivät viehätä kummissakaan.
Minun vanhin lapseni on melkein kolmekymmentä. Parikymppiset ovat minun silmissäni lapsia. Karmea ajatus.
Olen 50 v ja pidän 40 v miehistä enemmän. Ollaan samoilla leveleillä.
No siis nuorissa mitään vikaa ole, mut etsin samanikäistä eli 40-vuotiasta.
Mä olen itse nelikymppinen, samanikäisistä. En oikein miellä parikymppisiä miehiksi, oma tytär kun on 18.
Nelikymppisen ottaisin, parikymppinen on omien lasteni ikäinen.
Jo parikymppisenä ne parikymppiset vaikutti lapsilta ja nelikymppiset kiinnosti enemmän, asetelma ei ole muuttunut.
Pidän parikymppisistä. Itsellä ei lapsia. Tämä hävettää hieman. Erityisesti pidän kolmekymppisistä miehistä, joilla lapsia.
Kun itse olin nelikymppinen, saatoin viehättyä jopa päälle parikymppisistäkin (olin silloin sinkku). Kevyessä mielessä suuntauduin usein itseäni hieman nuorempiin, mutta useimmiten vain hieman, max kymmenisen vuotta. Nyt olen viisikymppinen ja itseni ikäisen miehen kanssa parisuhteessa. Kolmekymppinen mies voi olla silmissäni viehättävä, mutta nelikymppinen todennäköisemmin, todennäköisimmin oman ikäluokkani mies tai vanhempi. Vähän vaikea sanoa, kun en samalla tavalla miehiä katsele kuin sinkkuaikoina :)
Omanikäiset viehättävät enemmän. En voisi edes kuvitella olevani suhteessa 2 -kymppisen kanssa.
Parikymppisiä olen katsellut sillä silmällä, että olisko siinä meille hyvä vävy. Nyt kun on vävy, en katsele senkään vertaa. Nelikymppisiä en katsele ollenkaan sillä silmällä.
Mä tykkään parikymppisistä naisista.
t. keski-ikäinen mies
21-25-vuotiaat miehet on parhaita. Ihan kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat iät hyviä, jos ei tarvitse muuta kuin p*nna.
Minun puolestani molemmat ok, jos ei tarvitse panna. Ja tämä ei ole vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani molemmat ok, jos ei tarvitse panna. Ja tämä ei ole vitsi.
Eikös keski-ikäisten naisten pitänyt olla paljon himokkaampia kuin miesten? *tirsk*