Missä tapasit puolisosi?
Minkä ikäisiä olitte ja kauanko olette olleet yhdessä? :)
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa melkein 41 vuotta sitten, oltiin 18-vuotiaita.
Rispektii!
Tinderissä. Minä olin 21v., mies 24v. Yhdessä nyt 3,5v., kihloissa ollaan.
Tinderissä, nainen 35v ja mies 28v, yhdessä vuosi.
Metsässä.
Minä 50 ja mies 46. Yhdessä 10 vuotta
Baarissa, vuosituhannen alussa. Oltiin 28 ja 32. Tapaamisesta hippasen vajaa 20 vuotta, seurustelun alkamisesta puolisen vuotta vähemmän.
Netissä, ihan deittipalstalla. Ollaan kolmekymppisiä ja oltu yhdessä vajaat 8 vuotta.
Tinderissä, ikä 37vee. Pikkuhiljaa deittailtiin ja suhde syveni raikkaudeksi.
Sokkotreffeillä yhellä parkkiksella 20v sitten.Olin sillo 21v ja mies 26.v
Vierailija kirjoitti:
Netissä, ihan deittipalstalla. Ollaan kolmekymppisiä ja oltu yhdessä vajaat 8 vuotta.
Sama täällä!
Suositun keskusta ravintolan baaritiskillä n. 30v sitten. Hän iski kuin sika limppuun kiinni kun olin väsynyt ja tullut töistä. Olin jo turtunut ajatukseen etten löydä ikinä ketään ja kaikki läheisenikin toivonsa menettänyt suhteeni. Kaikki muut olivat perustaneet perheet ja minä yksin porskuttelin. No nyt kaikki muut ovat eronneet ja olen ainoa vielä joka olen saman kanssa 30 vuoden jälkeenkin.
Kaupassa, mut juttu lähti etenemään kotikuntani baarissa, jonne mies kavereineen eksyi toisesta pitäjästä ja minähän tunnistin hänet... Minä 21.v mies 22.v.Yhdessä ollaan oltu pian 16 vuotta. 💕
Bussissa. Minä 24, hän 30. Yhdessä vajaat 30 vuotta.
Nykyisen vaimoni baarissa tiskille jonottaessa. Myös häntä edeltävän naisystäväni tapasin samoilla mestoilla.
Ensimmäisen aviomieheni työpaikalla yli 20 vuotta sitten. Nykyisen netin seuranhakusivustolla kolmatta vuotta sitten yli nelikymppisenä.
Parhaan ystäväni häissä. (Joo, tiedän että se on klisee, mutta minkäs teet?!) Olimme molemmat 26 v. Vuosi sen jälkeen mentiin naimisiin. Nyt tuli hiljattain 25 v. täyteen, eli kohtapuoliin ollaan oltu yhdessä kauemmin kuin erillään.
Opiskelupaikassa, olimme 21-vuotiaita. Naimisiin menimme 23-vuotiaina, ja nyt liittomme on kestänyt 40 vuotta. :)
TKK:lla. Olin fuksi, 19 ja mies 23. Siitä on nyt 37 vuotta.
Baarissa 16- ja 17-vuotiaina. Yhdessä yli 30v. Ja hei, silloin 80-luvulla ei ollu niin tarkkaa noista ikärajoista. Papereita kysyttiin aika harvoin 😱