Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituisen (lyhyen) miehen kanssa et seurustelisi?

Vierailija
13.11.2019 |

Entä kuinka pitkän?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 165 cm joten kyllähän se olis kiva että mies olisi vähän pidempi. vaikka 170 cm.

Vierailija
62/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

poraan lapaluihin rihät ja venytän niitä nostureilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163cm/65kg nainen. Paino on lihaksissa, sillä treenaan salilla. Vaatekoko M. Tapailin miestä, joka oli 165cm/55kg. Mies oli kuvissa tosi komea, mutta en vaan päässyt yli siitä, että hän oli niin pieni. Käytän usein noin 7cm korkoja, joten käytännössä monesti olin häntä pidempi. Mies tuntui jotenkin lapselta rinnallani.

Nyt seurustelen miehen kanssa, joka on 187cm/100kg. Tykkään siitä, että hänen rinnallaan olen naisellisen pieni ja siro.

Vierailija
64/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että mies on pidempi. Joten kun olen itse 170cm niin siihen +5cm minimissään. Tämä vain siksi etten kiinnostu lainkaan lyhyemmistä, en koskaan ole ollut kiinnostunut. Mieheni on 197cm ja just hyvä.

Muut täällä luetellut asiat ei kiinnosta, pankkitilit tai munan koot.

Vierailija
65/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tanssittajat ovat olleet melko samanpituisia, kuin itse olen. Saa hyvin katsekontaktia, ei tarvitse kurotella ylöspäin.

Vankka ote ja varmat otteet ovat pääasia.

Yksi kiinnostava mies oli muutaman sentin lyhyempi kuin minä, mutta tosi vanttera. Hän oli muutenkin sikarikas, joten tämäkin asia lisäsi kiinnostusta.

Vierailija
66/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään että mies on pidempi. Joten kun olen itse 170cm niin siihen +5cm minimissään. Tämä vain siksi etten kiinnostu lainkaan lyhyemmistä, en koskaan ole ollut kiinnostunut. Mieheni on 197cm ja just hyvä.

Muut täällä luetellut asiat ei kiinnosta, pankkitilit tai munan koot.

Jos kolmesta pitäisi laittaa järjestykseen, niin tärkein olisi munan koko, sitten pankkitilin saldo ja sen jälkeen pituus.

Vierailija
67/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu kaikki palikat päästä.

Vierailija
68/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170cm

Vierailija
69/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lyhyempi  olisi kyllä jo liian lyhyt. Eli alle 157cm. 

Vierailija
70/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monella perustelu on:

"Tunnen itseni pieneksi ja naiselliseksi miehen rinnalla / tuntisin itseni isoksi ja epänaiselliseksi miehen rinnalla"?

Jos mies käyttäisi samoja perusteluja isojen/pitkien naisten tapauksessa, saisi hän välittömästi haukut surkeasta itsetunnosta ja Napoleon-syndroomasta mikäli ko. mies olisi pienikokoinen.

Vierailija
71/80 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja ketjuja tulee tasaisin väliajoin, pituudestaan huolestuneita miehiä näyttää riittävän. Ap:lle vinkkinä että lopeta se itsesäälissä kieriskely ja yritä avata keskustelua jonkun naisen kanssa. Yksin olet loppuelämän jos et mitään yritä.

Vierailija
72/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samoja ketjuja tulee tasaisin väliajoin, pituudestaan huolestuneita miehiä näyttää riittävän. Ap:lle vinkkinä että lopeta se itsesäälissä kieriskely ja yritä avata keskustelua jonkun naisen kanssa. Yksin olet loppuelämän jos et mitään yritä.

Miten niin jonkun naisen? Ei kait nyt sentään kenen kanssa sattuu?

Vierailija
73/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielellään yli 180-senttisiä. Eiväthän sitä pidemmätkään tietenkään pituudelleen mitään voi, mutta ei ole plussaa mun silmissäni.

Vierailija
74/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 162 cm ja haluaisin, että mies olisi ainakin saman pituinen. Aika optimaalisena pituuserona pidän n. 10-15 cm, mutta toki luonne ja muut seikat ratkaisevat.

Vierailija
75/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm (olen itse 180 cm). Ei nappais olla isompi kuin oma mies.

Vierailija
76/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaraja on ehkä n. 165 cm eli oma pituuteni, yläraja joku pari metriä... Vaikea kuvitella itseä lyhyempää miestä (vaikka ei pitäisi koskaan sanoa ei koskaan). Mutta kun en ole itsekään tämän pidempi niin tämä tuskin on suuri ongelma, koska eipä tätä lyhyempiin miehiin nyt ihan hirveästi edes törmäile. Kaikista eniten tykkään kuitenkin pitkistä miehistä, mies saisi n. 190 cm tai ylikin. Sori siitä - tiedän että tämä toive on punainen vaate tällä palstalla!

Vierailija
77/80 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan vain itseäni 30cm pitkän miehen, ai muka naisille miehen löytäminen helppoa, hah!

N 198cm

Vierailija
78/80 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen pituusero korreloituu mieliasentojen kanssa.

Esim jos mies haluaa lähetyssaarnaajassa painaa kasvonsa naisen tissien väliin, olisi hyvä, jos nainen olisi 10-20cm pitempi.

Takaapäin pannessa taas olisi edullista, että naisen reidet olisivat lyhyemmät kuin miehen, joten mies voisi olla sen 10cm pidempi.

Vierailija
79/80 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutan vain itseäni 30cm pitkän miehen, ai muka naisille miehen löytäminen helppoa, hah!

N 198cm

Siis, mikä sillä miehellä pitää olla 30cm pitkä?

Vierailija
80/80 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 senttieselle en sano päivääkään. Yläraja 2 m.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi