Minkä pituisen (lyhyen) miehen kanssa et seurustelisi?
Kommentit (80)
olen seurustellu 172-175 pituisten kanssa
Mun ideaalimiehen pituus on täsmälleen 178cm ja 184cm:ssä menee yläraja. Mun oma pituus on puolestaan 170cm:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Mun ideaalimiehen pituus on täsmälleen 178cm ja 184cm:ssä menee yläraja. Mun oma pituus on puolestaan 170cm:)
N23
Alaraja on sitten 172cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Alaraja on sitten 172cm.
Äläs nyt, eivät kaikki etsi rakkautta. Se on kuule 178 se ideaali hänelle ja siihen hänellä on oikeus. Onhan tuon pituisia onneksi aika paljon. Tokikin 170 alkaa olla jo melko karski pituus naiselle, että liekö joka miehen ideaali.
Olen pinnallinen kakkapää, mutten voisi seurustella pituiseni miehen kanssa, jos hän olisi minua sirorakenteisempi. Minulla on leveät hartiat, treenaamattakin isot lihakset sekä isot kädet ja jalat. Keskiverron itseni pituisen miehen kanssa sängyssä tuntuu kuin olisin tytön kanssa, ne pikkuiset kätöset jo tuntuvat hirveältä. Olen vähän päälle 160 cm ja naimisissa 30 cm pidemmän miehen kanssa.
Alle 175 senttisen kans en olis. Olen itse 161cm ja tykkään pitää korkkareita. Miehen on oltava pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Alaraja on sitten 172cm.
Äläs nyt, eivät kaikki etsi rakkautta. Se on kuule 178 se ideaali hänelle ja siihen hänellä on oikeus. Onhan tuon pituisia onneksi aika paljon. Tokikin 170 alkaa olla jo melko karski pituus naiselle, että liekö joka miehen ideaali.
Siis myös se jatko oli mun, koska sen unohtui edellisestä viestistä:) Eli 172cm.
N23
Vierailija kirjoitti:
Alle 175 senttisen kans en olis. Olen itse 161cm ja tykkään pitää korkkareita. Miehen on oltava pitempi.
Mä oon kans 161 pitkä ja ensirakkauteni oli 168. Oli kyllä n. 15 kiloa lihaksikkaampi kuin minä. Miehen pituus ei kyllä mitenkään estänyt käyttämästä korkkareita. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen pinnallinen kakkapää, mutten voisi seurustella pituiseni miehen kanssa, jos hän olisi minua sirorakenteisempi. Minulla on leveät hartiat, treenaamattakin isot lihakset sekä isot kädet ja jalat. Keskiverron itseni pituisen miehen kanssa sängyssä tuntuu kuin olisin tytön kanssa, ne pikkuiset kätöset jo tuntuvat hirveältä. Olen vähän päälle 160 cm ja naimisissa 30 cm pidemmän miehen kanssa.
Et sinä ole pinnallinen. Naisilta vaaditaan aina pelkkää puhdasta, miehen kauniiseen sieluun kohdistuvaa rakkautta. Ja sitä naiset yrittävät myös hampaat irvessä toteuttaa.
On maailman luonnollisin asia haluta kumppani, jonka ulkonäkö miellyttää. Miehet eivät tunne syyllisyyttä siitä. Tosin ei heitä vaaditakaan syyllistymään.
Olen 158cm pitkä, saman mittainen mies kelpaisi. Max 180, siitä eteenpäin on jo naurettavan paljon pidempi.
Reilusti alle 160cm olisi ehkä outoa, koska niin lyhyt on jo yleensä muutenkin tosi hento. Mielellään yli 195 ei tarvitsisi olla koska se menee myös hankalaksi. Ihanne noin 170-175, niin pussailu yms on helpointa.
Itse 164cm.
170-180cm on paras. Yli 185cm ei kelpaisi.
Alle 170cm miehiä en edes tunne muutamaa ulkomaalaistaustaista lukuunottamatta.
Oma pituus on 166cm.
Riippuu miehestä. Pikku-Eero (eurohoo) on poikkeus lyhyissä miehissä. Hänet kelpuuttaisin. On lyhytkasvuinen mutta huhujen mukaan hyvä rakastaja.
Olen itse 170 tienoilla joten sellainen 180 päälle pitää olla, että yltää kivasti takaapäin sisään kun seisoin kokkaamassa, pesemässä astioita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole pinnallinen. Naisilta vaaditaan aina pelkkää puhdasta, miehen kauniiseen sieluun kohdistuvaa rakkautta. Ja sitä naiset yrittävät myös hampaat irvessä toteuttaa.
On maailman luonnollisin asia haluta kumppani, jonka ulkonäkö miellyttää. Miehet eivät tunne syyllisyyttä siitä. Tosin ei heitä vaaditakaan syyllistymään.
Näin on. Mua haukutaan pinnalliseksi, koska haluan itseäni skrodemman miehen (olen todella isokokoinen luustoltani ja pituudeltani naiseksi enkä tunne itseäni naiselliseksi itseäni kapeaharteisemman ja/tai lyhyemmän miehen kanssa), mutta mua syyllistetään siitä, että en tunne seksuaalista vetoa pieniä miehiä kohtaan. Silti on oikein miehiltä sanoa, ettei tykkää isokokoisista naisista. Kukaan ei silloin hauku pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä samaa...🙄
Tuliko DejaVuuu:).
Mulla ei ole tuon suhteen ehdotonta rajaa, mutta sanoisin, etten hyvin todennäköisesti ihastuisi ensisilmäiksellä huomattavasti itseäni lyhyempään mieheen. Eli alle 159 senttiseen, tietenkään sentin tarkkuudella en osaa arvioida noin vain. Varmaan suunnilleen 160 on se pituus, jota lyhyempiin en ihastu ensisilmäyksellä. Tosin lasten päiväkodissa yhden lapsen iskä on varmaan 155 pitkä ja mielestäni tosi söpö. Oma mieheni on 169 pituinen.