Minkä pituisen (lyhyen) miehen kanssa et seurustelisi?
Kommentit (80)
Pitkistä käy hinteläkin, mutta lyhyistä hintelät ei.
Sen sijaan jos lyhyt on salilta, vahva ja terve, voi olla lyhytkin ja sopii. Tärkeintä tietysti luonne.
Sellaista pituutta ei ole vielä tullut vastaan. Olen ollut palavasti ihastunut lyhytkasvuiseen (hän ei minuun) ja toisaalta seurustellut 2-metrisen kanssa. "Optimi" on mielestäni oma pituus +/- 10 cm, mutta se ei ole mitenkään ratkaiseva tekijä, vaan persoona.
Olen itse 166 cm. Vähintään se pitää olla.
150cm liian lyhyt, 3m liian pitkä. Kuitenkin puolitoista metriä varaa päättää, niin, jos et tuolle välille pääse, niin et ole meikäläistä ansainnutkaan
Olen 168cm, joten mies saisi olla vähintään 170cm. En myöskään tykkää hujopeista, joten yläraja on siellä jossain 190~cm kohdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pinnallinen kakkapää, mutten voisi seurustella pituiseni miehen kanssa, jos hän olisi minua sirorakenteisempi. Minulla on leveät hartiat, treenaamattakin isot lihakset sekä isot kädet ja jalat. Keskiverron itseni pituisen miehen kanssa sängyssä tuntuu kuin olisin tytön kanssa, ne pikkuiset kätöset jo tuntuvat hirveältä. Olen vähän päälle 160 cm ja naimisissa 30 cm pidemmän miehen kanssa.
Et sinä ole pinnallinen. Naisilta vaaditaan aina pelkkää puhdasta, miehen kauniiseen sieluun kohdistuvaa rakkautta. Ja sitä naiset yrittävät myös hampaat irvessä toteuttaa.
On maailman luonnollisin asia haluta kumppani, jonka ulkonäkö miellyttää. Miehet eivät tunne syyllisyyttä siitä. Tosin ei heitä vaaditakaan syyllistymään.
Näin on. Mua haukutaan pinnalliseksi, koska haluan itseäni skrodemman miehen (olen todella isokokoinen luustoltani ja pituudeltani naiseksi enkä tunne itseäni naiselliseksi itseäni kapeaharteisemman ja/tai lyhyemmän miehen kanssa), mutta mua syyllistetään siitä, että en tunne seksuaalista vetoa pieniä miehiä kohtaan. Silti on oikein miehiltä sanoa, ettei tykkää isokokoisista naisista. Kukaan ei silloin hauku pinnalliseksi.
Kyllä näitä haukkujia taitaa jonkin verran löytyä. Tärkein ero on siinä, että miehet eivät piittaa syyllistämisestä vaan se valuu pois kuin vesi hanhen selästä. Naiset piittaavat. Paljon.
Olen 178 nainen ja itseäni lyhyempi mies ei kiinnosta. Monesti olen mennyt treffeille ja rotjake valehdellut pituutensa, menee fiilis heti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ajatellut pituutta ongelmana. Minulle pituus muodostuu ongelmaksi, jos siitä on valehdeltu. Esim. Juttelet netissä kivan miehen kanssa ja hän kertoo, että on 175 cm pitkä. Joo, ei mitään, itse olen 168 cm. No sitten sovitaan, että nähdään ja paikalle tuleekin minua lyhyempi mies. Olisiko voinut ilmoittaa heti pituuden 157, koska kyllä minä jäin miettimään mistä muusta hän valehtelee.
Etkö koskaan ole työhaastattelussa valehdellut tulevasi ihmisten kanssa toimeen, mutta muuten ollut rehti ja reilu työntekijä?
Olen itse 168 ja eipä ole väliä kuinka pitkä mies on. Tunnen itseni naiselliseksi ja siroksi lyhyemmänkin miehen seurassa, ei se pituudesta ole kiinni. Korkkareita voi myös pitää, ei silläkään väliä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta laittelin joskus nuorempana 100 kiloista lyhyttä punkkaria.
Se oli sellainen jumppapallo, että kun sitä pyöritteli parisängyssä, aina tuli eteen reikä johon tökätä mulukkunsa.
Ei se punkkarius ollut mitenkään aatteena merkityksellinen.
Hämärässä vihreänpunaisesta irokeesista oli vain hyvä tunnistaa kumpaan päähän sitä lykki.
Pillunkarvat olivat aika tummat ja kiharat.
En seurustelisi minkään mittaisen miehen kanssa.
M49
No kunhan on edes vähän pidempi kuin minä, 158 cm. Hirveän pitkää miestä en kuitenkaan haluaisi kun olen itse niin lyhyt. Mutta loppujen lopuksi ihastun kyllä johonkin ihan muuhun kuin pituuteen joten never say never. 💁♀️
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, mulla on huono itsetunto, joten miehen täytyy olla vähintään 5 senttiä mua pidempi. Olen 165 cm pitkä.
Anteeksi, mutta miten ihmeessä menee huonon itsetunnon puolelle, jos on toiveita sen ihannekumppanin ulkonäöstä?
Onko miehellä huono itsetunto, jos tämä toivoo kaunista tyttöystävää?
Kysymys koskee pituutta niin ääääääliöt jauhavat jostain pankkitilin saldosta????? Huoh, onko niin vaikeaa vastata KYSYMYKSEEN 😑
Jos mies on minua isokokoisempi muuten, pari senttiä lyhyempi ei olisi mikään ongelma. Ihanne olisikin suunnilleen itseni pituinen (168), pari senttiä ylös- tai alaspäin. Huomattavasti itseäni lyhyemmästä tai pidemmästä miehestä en ole koskaan kiinnostunut enkä myöskään sirorakenteisemmasta.
alle 170cm
haluan et mies on edes vähäsen pidempi