James Dean ei olisi pärjännyt suomalaisilla sinkkumarkkinoilla. 172 cm pituus, ei loppututkintoa, vaaleahko väri.
...siis naisten keskuudessa. näin se on kun vain ulokiset meriitit ratkaisevat. Sama monen supersuositun menneen ajan julkkiksen kanssa. Ei olisi pelkillä noilla tiedoilla ikinä ollut vientiä ainakaan nettideittailussa, ehkei muutenkaan. Ehkä jos jonkun söpön kuvan olisi ladannut nettiin, joku olisi saattanut kiinnostua. No, mut hänhän olikin homo tai ainakin bi...mut tuli vaan mieleen.
Kommentit (26)
Minun mummuni haaveili antavansa lapsensa nimeksi James Byron, onneksi ehti kasvaa vähän aikuiseksi ennen kuin sen ekan pojan sai :) Eli kyllä se olis tainnut silloin kultavuosinaan kelvata..
Vierailija kirjoitti:
Monikin James Deania lyhyempi vaalea suomalaismies on onnistunut pariutumaan, vaikkei edes omaisi yhtä komeita kasvoja ja läpitunkevaa karismaa kuin Deanilla. 😊
olen siis ap. Karismaa?? hhahah, katselin eilen dokumenttielokuvaa ihmissitä jotka tunsi Deanin. Hän oli epäsiisti, ei huolehtinut hygieniastaan, ei kammannut tukkaa, käytti jopa ensi-illoissa likaisia vaatteita, tuli kerran paljain jaloin sinne. Tuskin sitä karismaa oli luonnossa, jos on elokuvassa. Hän etsi isähahmoa.
Olen siis ap, ja NAINEN.
Mielestäni Deanilla ei ollut mitään karismaa, kasvot hieman oudot, ei mitenkään perinteisen komeat. Ehkä teki vaikutuksen herkkyydellään...Oisi tosin mulle kelvannut, Aika tyypillisen suomalaisen miehen näköinen, yläluomet turpeat aasialaisen oloiset.
Kyllä olis pärjännyt siinä missä 170 cm Tom Cruise , tai meidän 172 cm Aki Manninen.
JD kuitenkin perusti enempi miehistä, joten se siitä.
Keskipituus oli matalampi Deanin aikaan, 172 cm ei ollut niin lyhyt silloin, kuin mitä se on nyt.
Lisäksi, James deanilla oli 9/10 kasvonpiirteet, mikä kompensoi hänen lyhyyttään.
Sehän menee sitten ihan tasan, kun ei sen aikaisista naisnäyttelijöistä kelpaisi suomimiehille kukaan kun ovat läskilylleröitä.