Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?
1. 25-v nainen, 162 cm/75 kg, mitat 112,105,110, nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva energiapakkaus
2. 25-v nainen, 170 cm/47kg, laiha
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Toiveena olisi että kyselyissä olisi kuvia esimerkkinä, minä en mitoista pysty hahmottamaan yhtään mitään.
2. vaihtoehto on hyvin lähelle samoissa mitoissa kuin Kate Moss nuorempana. Googlaamalla löytyy.
Laihaan saa lisää lihaa tarvittaessa.
Ei kannata ottaa sitä kauniimpaa koska siitä tulee vaan harmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveena olisi että kyselyissä olisi kuvia esimerkkinä, minä en mitoista pysty hahmottamaan yhtään mitään.
2. vaihtoehto on hyvin lähelle samoissa mitoissa kuin Kate Moss nuorempana. Googlaamalla löytyy.
Jep, niinpä näkyi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja vaihtoehtoja molemmat mittojen perusteella. Toisen bmi 16, toisen 28.
Helpommin saa laihan lihotettua, kuin lihavan laihtumaan, joten ottaisin laihemman ja veisin herkuttelemaan joka ilta, niin korjaantuu tuo alipaino-ongelma. Isommalle naiselle ei kehtaa vihjailla laiduttamisesta.
Äläpä viitsi, ei A halua lihoa. Tämä taitaa olla suurinpiirtein A-naisen mitoissa olevan anorektikon tekemä aloitus. Hän kehui aiemmin päivällä saavansa miehiltä paljon kehuja "sirosta tiimalasivartalostaan", on telinevoimistelija (ehkä ollut ennen sairautta). Katsotaan, jos kommenttini katoaa niin hän on ap. Haluaa nyt vissiin todistaa, että miehet valitsevat hänet eivätkä plösöä, ikäänkuin parempia vaihtoehtoja ei olisi.
Laitatko linkin kun rupesi kiinnostamaan?
M36
https://www.vauva.fi/keskustelu/3594336/lyhyena-naisena-naytan-helposti…
kommentti 7:ssa hän aloittaa. Sitten alkoi kommentteja katoilla, siis muiden kommentteja.
Mielestäni tämä on niin huonosti tehty aloitus, että se saattaa olla jopa hänen. Tuollainen "pikkaisen pyylevästi muodokkaan ilopillerin" samaistuen tehty aloitus.
Joku toinen on toista mieltä tietysti.
Jos nainen on minua 15 senttiä lyhyempi ja silti painaa 5 kiloa enemmän kuin minä, en usko että kovin hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on minua 15 senttiä lyhyempi ja silti painaa 5 kiloa enemmän kuin minä, en usko että kovin hyvältä näyttää.
Aika huonot vaihtoehdothan tässä tarkoituksella oli.
Pilli ja pulla.