Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintöpuhelin, mitä tarvitaan avaamiseen ja missä (HKI)

Vierailija
12.11.2019 |

Mitä dokumenttejä tarvitsen, jotta saan perimäni kuolinpesän kännykän auki ja kenen puoleen minun täällä Helsingissä pitäisi kääntyä?

Känny on minun aikanaan lahjaksi nyttemmin jo kuolleelle läheiselleni ( SONY -merkkinen) ostamani, ja nyt sitten perin sen, mutta henkilö, jolta voisin kysyä kännyn avaamiseen tarvittavat tiedot (sormenjälkitunnistus ja koodi) on tuhkattu hiljattain.

Mitä teen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen huoltoon ja kerrot asiasi heille.

Vierailija
2/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet sen huoltoon ja kerrot asiasi heille.

Missä on lähin SONY huolto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä on sormenjälkitunnistus, niin ei se illoin mitään antiikkia ole. viet vain romunkeräykseen.

Vierailija
4/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa hyvät ihmiset mua, olen jo joutunut hoitamaan kolmea kuolinpesää, älkää please kommentoiko, että olen uusavuton, liika on liikaa.

Vierailija
5/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut ottaa puhelin mukaan siunaustilaisuuteen ja raottaa arkku sormen verran.

Vierailija
6/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on turvasiru johon kirjoitetaan sormenjäljen tiedot kuten Applen uusimmissa puhelimissa (varmasti on myös Sonyissä ja joissain muissa malleissa), ei sitä voi lukea mitenkään millään ulkopuolisella laitteella eli data on pois ulottuviltasi pysyvästi.

Myyt varaosiksi, tai sitten flashaat muistin nollille ja myyt käytettynä.

Vierailija
7/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kannattanut ottaa puhelin mukaan siunaustilaisuuteen ja raottaa arkku sormen verran.

Älkää hyvät ihmiset olko noin ilkeitä.

Vierailija
8/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet kuitin kanssa Mobylife-huoltoliikkeeseen. Ilman kuittia eivät avaa, sillä eivät voi tietää onko puhelin pöllitty joltain mummolta.

Vierailija
9/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin luurin ittelleni piakkoin, kun joudun perintöveronkin siitä maksamaan. Älkää kommentoiko mitään ilkeätä.

Vierailija
10/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin luurin ittelleni piakkoin, kun joudun perintöveronkin siitä maksamaan. Älkää kommentoiko mitään ilkeätä.

Perintöveroa ei tarvitse maksaa alle 20 000 euron perinnöstä, eli mistään puhelimesta sitä ei tarvitse maksaa, ellei sitä ole kullalla ja timanteilla silattu.

Vierailija
11/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvokas puhelin, jos käytettynäkin hintaa yli 20 000.

Pistää googleen puhelimen merkki,  malli ja factory reset

Vierailija
12/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet kuitin kanssa Mobylife-huoltoliikkeeseen. Ilman kuittia eivät avaa, sillä eivät voi tietää onko puhelin pöllitty joltain mummolta.[/

Näinpä, miten minä saan jostain sen kuitin?

Vierailija
13/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypuhelimia ei edes poliisi saa auki jos salasanat ja muut eivät ole yksinkertaisia kuten 1234 jne taikka kuviokoodi helposti arvattava..

Vierailija
14/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viet kuitin kanssa Mobylife-huoltoliikkeeseen. Ilman kuittia eivät avaa, sillä eivät voi tietää onko puhelin pöllitty joltain mummolta.[/

Sanoit itse ostaneesi puhelimen lahjaksi, joten sulla se kuitti on tai ostopaikka tiedossa.

Vierailija
15/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on se tallessa, kun olet itse puhelimen ostanut? Jos ei ole, pyydä siitä liikkeestä, mistä ostit. Liikkeet ottavat IMEI-koodit talteen, joten kuitti löytyy sen perusteella.

Vierailija
16/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa katsoa kuittia sieltä minnne olet laittanut kaikki uutkin kuitit.

Vierailija
17/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunkirja?

Vierailija
18/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelimessa jotain tärkeitä tietoja, vai miksi et vaan palauta tehdasasetuksia?

Löytyy helposti googlella, niin joku tuolla jo kertoikin.

Vierailija
19/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puhelimessa jotain tärkeitä tietoja, vai miksi et vaan palauta tehdasasetuksia?

Nykypuhelimissa on sellainen varkaussuoja että edes tehdasasetusten palautus ei auta. Se siis kysyy siltikin Google tunnuksia vaikka on asetukset palauttanut.

Vierailija
20/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypuhelimissa on sellainen varkaussuoja että edes tehdasasetusten palautus ei auta. Se siis kysyy siltikin Google tunnuksia vaikka on asetukset palauttanut.

Ok, no ehkä ei ole näin uudenaikainenpuhelin, kannattanee yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi