Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?

Vierailija
12.11.2019 |

1. 25-v nainen, 162 cm/75 kg, mitat 112,105,110, nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva energiapakkaus
2. 25-v nainen, 170 cm/47kg, laiha

Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinaisvartalo aikuisnännein.

Vierailija
22/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja vaihtoehtoja molemmat mittojen perusteella. Toisen bmi 16, toisen 28.

Helpommin saa laihan lihotettua, kuin lihavan laihtumaan, joten ottaisin laihemman ja veisin herkuttelemaan joka ilta, niin korjaantuu tuo alipaino-ongelma. Isommalle naiselle ei kehtaa vihjailla laiduttamisesta.

Äläpä viitsi, ei A halua lihoa. Tämä taitaa olla suurinpiirtein A-naisen mitoissa olevan anorektikon tekemä aloitus. Hän kehui aiemmin päivällä saavansa miehiltä paljon kehuja "sirosta tiimalasivartalostaan", on telinevoimistelija (ehkä ollut ennen sairautta). Katsotaan, jos kommenttini katoaa niin hän on ap. Haluaa nyt vissiin todistaa, että miehet valitsevat hänet eivätkä plösöä, ikäänkuin parempia vaihtoehtoja ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah minä olen lähes kuin tuo ”lihava” vaihtoehto, mitat kuitenkin hieman eri. Laihempi kroppa näyttää olevan miehille se pääasia, ehkä siksi vientiä ei liiemmin ole vaikka on kauniit kasvot.

Noilla spekseillä vaikutat minusta ihan lupaavalta :)

M30

Vierailija
24/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin punkeron, jankuttaisin koko ajan läskeistä ja kaikesta mitä punkero laittaa suuhunsa. Lisäksi ajaisin siiderivalaan juoksemaan lenkkiä pari kertaa päivässä. Tulisin jätetyksi alle päivässä, ja sen jälkeen voisin elää ihan tyytyväisenä.

Vierailija
25/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihempi kroppa näyttää olevan miehille se pääasia, ehkä siksi vientiä ei liiemmin ole vaikka on kauniit kasvot.

-mun kokemuksesta normaali paino on sellanen josta kaikki miehet kiinnostuu. ei mitenkään erityisesn laiha kylläkään. ja en kyl ymmärrä et miten toi sun lause pitäis paikkansa, koska enpä usko et epämiellyttävä kasvoinen ja laiha olis mitenkään miesten unelma. kyl se on ihan kaunis nainen se jonka miehet haluaa, normaalipainoisen ne saa koska niin moni on normaali. Kauniita sen sijaan ei kaikki saa, ja väittää näin ettei niitä haluaisikaan. jopa ylipainoinen ja kaunis on monille miehille ns. liikaa.

Vierailija
26/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
27/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä on tuo pullukka

Vierailija
28/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä on tuo pullukka

Tietenkin. Kun on kerran nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva :D Toisessa vaihtoehdossa ei ollut vastaavia tuntomerkkejä.

Vierailija
29/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä on tuo pullukka

Tietenkin. Kun on kerran nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva :D Toisessa vaihtoehdossa ei ollut vastaavia tuntomerkkejä.

Ei ole vaan toisen ketjun häiriintynyt anorektikko joka pitää laihuuttaan ainoa piirteenä itsessään joka mainita ja millään muulla ei ole väliä kuin hänen kuihtuneella ruhollaan. Älkää ruokkiko hänen sairauttaan ja luulojaan että hänen nälkiintynyt olemus on tervettä, tavoiteltavaa tai haluttavaa. Se on sairasta ja säälittävää olla noin laiha. Hakeutukoon hoitoon.

Vierailija
30/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tään hetkinen tulos todistaa, että miehet tykkäävät että naisilla on muotoja, juhuu!

Jos tuossa olisi yksi normaalipainoinen niin ei olisi jakoa pallolla ja luurangolla.

Huonot vaihtoehdot.

Vierailija
31/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, valinta on helppo kun toinen on mallin mitoissa.

M36

Vierailija
32/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, valinta on helppo kun toinen on mallin mitoissa.

M36

Jep, kelpaisi tännekin.

Vierailija
33/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä on tuo pullukka

Kyllä. Ja saa olla melkoinen kainalo, että tuo turilas sinne mahtuu ilman olkapään venähdystä.

Vierailija
34/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ika hirveät vaihtoehdot naisen näkökulmasta. Olen 161 pitkä ja nuorena syömishäiriöisenä mulla loppui menkat 45-kiloisena. Että jos mies haluaa hedelmällisen naisen niin kannattaa ehkä valita B. B on toisaalta aika tuhti. Ai kamala, nyt on paha. :D

Kumma miten A f rikan nälkäänäkevät siki ää kuin pu put, vaikka ovat laihoja kuin luurangot

-ja kumma miten monissa afrikan maissa naiset on lihavia ja se on se naismalli mitä miehet nimenomaan etsii :DD afrikassa ihaillaan lihavuutta, länsimaissa laihuutta.

mä oon 161 cm ja mun menkat loppu 53 kilossa.. :D

Menkkojen loppuminen on tosi yksilöllistä. Olen 166cm ja laihimmillani olen ollut 47-48kg eikä menkat näyttäneet silloin minkäänlaista merkkiä loppumisesta.

Vierailija
35/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tään hetkinen tulos todistaa, että miehet tykkäävät että naisilla on muotoja, juhuu!

Vyötärö 105cm on muotoja?!

Vierailija
36/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskat vaihtoehdot ei sytytä. Vaimoni on 50/160, eksä oli 60/165. Nuo on sopivia. 170 pituisen pitää painaa n. 60, että sytyttää.

Hyvin yleisen käytännön mukaan ensin ilmoitetaan pituus ja sitten paino. Kommenttisi mukaan nuo ämm*t ovat ihan vi*un ylipanoisia kää*iöitä.

Vierailija
37/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noilla ole kummallakaan. Toinen on luiseva ja toinen tasapaksu punkero.

Se, että on muotoja, ei tarkoita mitään vyötärölihavuutta vaan sitä, että rinnat ja lantio ja peffa erottuvat. Tuolla paksummalla eivät tee sitä. Ehkäpä silti ottaisin hänet, sillä luisevuus puistattaa.

Vierailija
38/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin laihan ja asentaisin siihen silikonit.

Vierailija
39/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas, luomu 170-senttinen olisi paras, kolme-nelikymppinen.

Vierailija
40/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu 100% luonteesta ja nuppien yhteensopivuudesta. Kun muistelen nyt n. nelikymppisenä ihastuksiani niin heidän kroppansa ovat olleet tosi erimuotoisia, mutta kaikilla on ollut sellainen luonne joka sytyttää minut: älyä, huumorintajua, rauhallisen pinnan alla väreilevää elämää.

Jossain kadulla silmäni kiinnittyvät lähinnä kestävyysurheilijan näköisiin vartaloihin koska olen itse niitä paljon harrastanut, mutta silloinhan en tiedä yhtään millainen ihminen sen sisällä asuu.