Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?
1. 25-v nainen, 162 cm/75 kg, mitat 112,105,110, nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva energiapakkaus
2. 25-v nainen, 170 cm/47kg, laiha
Kommentit (69)
Ei muuten ole lyhyemmän ympärysmitat tuollaiset, jos paino on "vain" 75 kiloa. Tai sitten pitää olla tikkujalat ja narukädet ja tosi pieni pää, eli kaikki paino vartalossa.
mä oon 161 cm ja mun menkat loppu 53 kilossa.. :D
Menkkojen loppuminen on tosi yksilöllistä. Olen 166cm ja laihimmillani olen ollut 47-48kg eikä menkat näyttäneet silloin minkäänlaista merkkiä loppumisesta.
niin. mun menkat loppu ku olin 53 kg ja 161cm. tosin mua luultii kevyemmäks. jopa 60 kilosena mun ei annettu luovuttaa verta koska olin kuulemma niin pienikokoinen. :D vaikka siis olin 161 cm ja 60 kg. eli todellaki on yksilöllistä.
rauhallisen pinnan alla väreilevää elämää.
-yhh. tää on just se mistä itse en syty. liian tylsä ja vaikeaa mulle, itse tykkään suoremmasta tavasta ja näkyvämmästä.suurin osa suomalaisista sellasia että ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu ku on sellasia kerroksia, itse en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Noh, valinta on helppo kun toinen on mallin mitoissa.
M36
Noilla mitoilla löytyy netistä yksi jos toinenkin kuuma kissa, että hemmetin täydellisissä mitoissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja vaihtoehtoja molemmat mittojen perusteella. Toisen bmi 16, toisen 28.
Helpommin saa laihan lihotettua, kuin lihavan laihtumaan, joten ottaisin laihemman ja veisin herkuttelemaan joka ilta, niin korjaantuu tuo alipaino-ongelma. Isommalle naiselle ei kehtaa vihjailla laiduttamisesta.
Äläpä viitsi, ei A halua lihoa. Tämä taitaa olla suurinpiirtein A-naisen mitoissa olevan anorektikon tekemä aloitus. Hän kehui aiemmin päivällä saavansa miehiltä paljon kehuja "sirosta tiimalasivartalostaan", on telinevoimistelija (ehkä ollut ennen sairautta). Katsotaan, jos kommenttini katoaa niin hän on ap. Haluaa nyt vissiin todistaa, että miehet valitsevat hänet eivätkä plösöä, ikäänkuin parempia vaihtoehtoja ei olisi.
Laitatko linkin kun rupesi kiinnostamaan?
M36
Noilla mitoilla löytyy netistä yksi jos toinenkin kuuma kissa, että hemmetin täydellisissä mitoissa on.
-noi on sit varmaan jotain joilla ei oo esim lantioluita tai muitakaan muotoja, eli ihan tikkumaisia.. toki jos mies itse tikku niin sopii sit, mut raamikkaalle ei sovi ihan tikku. Esim jos mä oon 161 ccm ja painaisin joku 38 kiloo nii mä olisin kuollut. :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah minä olen lähes kuin tuo ”lihava” vaihtoehto, mitat kuitenkin hieman eri. Laihempi kroppa näyttää olevan miehille se pääasia, ehkä siksi vientiä ei liiemmin ole vaikka on kauniit kasvot.
Noilla spekseillä vaikutat minusta ihan lupaavalta :)
M30
Kiitos :)
Vähän on turhan laiha tuo toinen mun makuun jos noista pitää valita. Tuohan olisi vielä 10cm lyhyempänäkin tosi laiha.
M37
Toiveena olisi että kyselyissä olisi kuvia esimerkkinä, minä en mitoista pysty hahmottamaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, valinta on helppo kun toinen on mallin mitoissa.
M36
Itse en kyllä pidä tuollaisista poikien näköisistä malleista.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja vaihtoehtoja molemmat mittojen perusteella. Toisen bmi 16, toisen 28.
Helpommin saa laihan lihotettua, kuin lihavan laihtumaan, joten ottaisin laihemman ja veisin herkuttelemaan joka ilta, niin korjaantuu tuo alipaino-ongelma. Isommalle naiselle ei kehtaa vihjailla laiduttamisesta.
Äläpä viitsi, ei A halua lihoa. Tämä taitaa olla suurinpiirtein A-naisen mitoissa olevan anorektikon tekemä aloitus. Hän kehui aiemmin päivällä saavansa miehiltä paljon kehuja "sirosta tiimalasivartalostaan", on telinevoimistelija (ehkä ollut ennen sairautta). Katsotaan, jos kommenttini katoaa niin hän on ap. Haluaa nyt vissiin todistaa, että miehet valitsevat hänet eivätkä plösöä, ikäänkuin parempia vaihtoehtoja ei olisi.
Laitatko linkin kun rupesi kiinnostamaan?
M36
Olisiko rytminen voimistelija? Hehän ovat tosi hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
-noi on sit varmaan jotain joilla ei oo esim lantioluita tai muitakaan muotoja, eli ihan tikkumaisia.. toki jos mies itse tikku niin sopii sit, mut raamikkaalle ei sovi ihan tikku. Esim jos mä oon 161 ccm ja painaisin joku 38 kiloo nii mä olisin kuollut. :DDDDDD
https://images.app.goo.gl/7wHY7DZ7NuGutZHa8
Nainen 170 cm/47kg, huh! Mikä pakkaus
Vierailija kirjoitti:
Sori, kommentoin väärälle.
En osaa kyllä sanoa kun pelkät mitat ei ihmisestä paljoa kerro. Ottaisin varmaan A:n, koska B on jo vähän liian laihan oloinen minun makuuni. Jos siis ihan pakko on valita, mieluummin kyllä "valitsisin" sen naisen muiden ominaisuuksien perusteella.
Terveisin Naispelko26
Ei.. Toi painaa enemmän, toi valehtelee painonsa😂niinku moni nainen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Pskat vaihtoehdot ei sytytä. Vaimoni on 50/160, eksä oli 60/165. Nuo on sopivia. 170 pituisen pitää painaa n. 60, että sytyttää.
Aika lyhyitä nuo naisesi ja hirveän painoisia, miten he pystyvät edes painamaan 165 ja 170 kiloa?
Vierailija kirjoitti:
En osaa kyllä sanoa kun pelkät mitat ei ihmisestä paljoa kerro. Ottaisin varmaan A:n, koska B on jo vähän liian laihan oloinen minun makuuni. Jos siis ihan pakko on valita, mieluummin kyllä "valitsisin" sen naisen muiden ominaisuuksien perusteella.
Terveisin Naispelko26
No otin ton tikkusäären mitat tuohon, kun se niitä mainosti ja liikunnallisuuttaan. Toiset ovat omani, mitat hiukkasen muunneltuna. Kiva kun valitsit mut. Muutoinkin oli kiva että tuollainen laiha nähdään henkisesti sairaana kuten tietty pitääkin.
Ei kumpikaan. Kapeavyötäröinen 160cm 50kg suunilleen olisi paras.
Voin kertoa että tulos pitää paikkansa. Olen tuo lyhyt versio en tosin noin iso mutta lyhyt kyllä. Siskoni on tuo pitkä ja hoikka. Ei tosin ihan noin anorektinen. Siskoni on aina saanut miehen kuin miehen,vientiä on aina ollut. Sai yhdeksi yöksi jopa minun mieheni vaikka oli vielä silloin "minun." Eipä ole enää eikä haluakaan ottaa enää ketään.
Nice