Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?

Vierailija
12.11.2019 |

1. 25-v nainen, 162 cm/75 kg, mitat 112,105,110, nätiksi kehuttu, kainaloon sopiva energiapakkaus
2. 25-v nainen, 170 cm/47kg, laiha

Palstamiehet, hoi! Kumpi nainen sytyttää enemmän?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin nuoria ovat.  En ottaisi kumpaakaan ja siksi en vastannut tähän.

Vierailija
2/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvittele itellesi sopiva ikä, 35-40?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään hetkinen tulos todistaa, että miehet tykkäävät että naisilla on muotoja, juhuu!

Vierailija
4/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvittele itellesi sopiva ikä, 35-40?

Vieläkin on liian nuoria.  Eikö sulla ole vanhempia naisia tarjolla?  

Vierailija
5/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisesta on enemmän tietoja? Ohjaileva kysymys, näkee selvästi mitä halutaan vastaukseksi.

Vierailija
6/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän vuoksi hoikemmalta neidolta puuttuvat mitat ja luonteenpiirteet?

M28

Vierailija
7/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskat vaihtoehdot ei sytytä. Vaimoni on 50/160, eksä oli 60/165. Nuo on sopivia. 170 pituisen pitää painaa n. 60, että sytyttää.

Vierailija
8/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

No ne mitat ovat luultavasti 60,60,60 ja luonne syöpäsairas tai anoreksinen. Jos kahdesta pahasta pitää valita niin valitsen olla yksin.

Vierailija
9/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla minua lähestyy aloitteellisesti yleensä nuo jälkimmäiset eli vastaan sen.

kettu58

Vierailija
10/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin u-li-u-limiehen.

Ps. Joku rinta/vyötärö/lantion senttimitat ei kerro tavalliselle miehelle muodoista yhtään mitään. Pidän tuota A vaihtoehtoa tasapaksuna, jopa miehekkäänä. Ei kiva.

Valitsen siis B.

Vierailija
11/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveät vaihtoehdot naisen näkökulmasta. Olen 161 pitkä ja nuorena syömishäiriöisenä mulla loppui menkat 45-kiloisena. Että jos mies haluaa hedelmällisen naisen niin kannattaa ehkä valita B. B on toisaalta aika tuhti. Ai kamala, nyt on paha. :D

Vierailija
12/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin naista numero 1. Helppo valinta minulle. Saattaisin lähteä treffeillekin ihan vaan noiden tietojen perusteella :D

M30

Vierailija
13/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pyydetty ottamaan, kysyttiin vain että kumpi systyttää enemmän.

Vierailija
14/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah luuletko et miehet mitään läskiä ottaa. Toi pidempikin on miesten mielestä ihan lehmä.

Vierailija
15/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveät vaihtoehdot naisen näkökulmasta. Olen 161 pitkä ja nuorena syömishäiriöisenä mulla loppui menkat 45-kiloisena. Että jos mies haluaa hedelmällisen naisen niin kannattaa ehkä valita B. B on toisaalta aika tuhti. Ai kamala, nyt on paha. :D

Kumma miten A f rikan nälkäänäkevät siki ää kuin pu put, vaikka ovat laihoja kuin luurangot?

Ei taida olla noin onnettoman laihoja silloin kun lisääntyvät. Usein se nälkä yllättää sitten kun elätettäviä on enemmän. Mulla tosiaan kuukautiset palasivat 46-kiloisena ja onhan tuo yksilökohtaista. Kyllä varmaan itse valitsisin kuitenkin tuon B:n (jos olisin mies) koska pitää olla pikkasen pläski, tuosta A:sta ei ikinä tiedä normalisoituuko paino vai paheneeko vaan. Valitettavasti olen todistanut surullisiakin kohtaloita, harva sen sijaan kuolee nuorena pikkaiseen ylipainoon. Syömishäiriöiset eivät muutenkaan ole kovin spontaania seuraa, törkeä yleistys.

Vierailija
16/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja vaihtoehtoja molemmat mittojen perusteella. Toisen bmi 16, toisen 28.

Helpommin saa laihan lihotettua, kuin lihavan laihtumaan, joten ottaisin laihemman ja veisin herkuttelemaan joka ilta, niin korjaantuu tuo alipaino-ongelma. Isommalle naiselle ei kehtaa vihjailla laiduttamisesta.

Vierailija
17/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks nyt vaan mut tollasii mittoi ei 75 kilolla voi olla :''DD siis et joka puolelta olis noin iso.

koska esim ite oon 75 kg ja 161 cm ja mun vyötärö on 30 cm vähemmän ku hartiat ja lantio. :DD vai onks tolla sun malliesimerkillä kertyny kilot johki tyylii jalkapohjiin????? :D juu ei... et sit huonompaa esimerkkiä ja epärealistisempää keksinyt.

Vierailija
18/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Sillä ei ole niitä, koska luutikku nukkuu päivät ja palelee. Tuollainen nainen näyttää 8 vuotiaalta keskitysleirivangilta vartalonsa suhteen eikä jaksa mitään.

Vierailija
19/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ika hirveät vaihtoehdot naisen näkökulmasta. Olen 161 pitkä ja nuorena syömishäiriöisenä mulla loppui menkat 45-kiloisena. Että jos mies haluaa hedelmällisen naisen niin kannattaa ehkä valita B. B on toisaalta aika tuhti. Ai kamala, nyt on paha. :D

Kumma miten A f rikan nälkäänäkevät siki ää kuin pu put, vaikka ovat laihoja kuin luurangot

-ja kumma miten monissa afrikan maissa naiset on lihavia ja se on se naismalli mitä miehet nimenomaan etsii :DD afrikassa ihaillaan lihavuutta, länsimaissa laihuutta.

mä oon 161 cm ja mun menkat loppu 53 kilossa.. :D

Vierailija
20/69 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah minä olen lähes kuin tuo ”lihava” vaihtoehto, mitat kuitenkin hieman eri. Laihempi kroppa näyttää olevan miehille se pääasia, ehkä siksi vientiä ei liiemmin ole vaikka on kauniit kasvot.