Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet mustasukkainen

Vierailija
11.11.2019 |

Kerrotko sen kumppanille?
Miten kumppani reagoi?
Mitä odotat hänen tekevän tunteellesi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt enemmän huomiota.

Vierailija
22/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mustasukkainen

Joka päivä avaan oven sun mennä

Ja se jää auki

Et oltais vapaat tietäen

Onnellinen lintu pois ei lennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo mustasukkainen

Joka päivä avaan oven sun mennä

Ja se jää auki

Et oltais vapaat tietäen

Onnellinen lintu pois ei lennä

Grrrr kuka siteeraa tätä snobia

Vierailija
24/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki tunne mustasukkaisuuden tunnetta? On eri asia, miten sen kanssa toimii. Pahimmillaan mustasukkaisuussurma!

Vierailija
25/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki tunne mustasukkaisuuden tunnetta? On eri asia, miten sen kanssa toimii. Pahimmillaan mustasukkaisuussurma!

Siksi kannattaa pohtia terveellisiä selviytymiskeinoja etukäteen.

Vierailija
26/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika extremeä jos joku vastaa "surmaan!" Tai edes stalkkaa!

Vierailija
27/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
28/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on itse vastuussa tunteistaan eikä "odota kumppanin tekevän niille jotain".

Vierailija
29/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee kauppaan/kaverille/töihin/tms ja tulee mustasukkainen olo, en sano mitään ja tutkin omia ajatuksia/tunteita. Yleensä ns. ylimääräisen mustasukkaisuuden taustalla - ainakin minun kohdallani - voi olla epävarmuus suhteesta. Tällöin huomaan, että tunneyhteys alkaa ns. kadota ja olisi aika viettää parisuhdeaikaa, harrastaa seksiä, tms meitä lähentävää ja ehdotan miehelle yhteistä tekemistä.

Jos taas on mustasukkaisuuteen syy, eli minun rajani ylitetään, sanon asiasta ns. nätisti. "Mä en tykännyt, kun sä teit noin ja tulin mustasukkaiseksi", eli sanoitan tunteeni, vaikka en niihin (ulkoisesti) reagoi. Ensimmäisen kerran, kun sanoitin tunteeni ja kerroin miehelleni, että olen/olin mustasukkainen, mies hämmentyi ja vähän jopa naurahti, että minäkö… 

Mies reagoi tähän ymmärtäväisesti ja sanoo esimerkiksi, että ei mitään syytä mustasukkaisuuteen. 

Näin on tapahtunut ehkä kerran kahdessa vuodessa. Mies kunnioittaa rajojani, kuten minä hänen, joten syytä todelliseen mustasukkaisuuteen ei ole ollut.

Vierailija
30/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa olin mustasukkainen miehestäni. Hän sai viestejä entisiltä säädöiltään (kertoi niistä minulle itse), baarissa tuli pari kertaa joku entinen vastaan joko roikkumaan kaulaan tai yritti haastaa riitaa mieheni kanssa, joku soitteli oikein peräänkin, kun päästiin jo kotiin nukkumaan jne. Nyt ei ole enää 2 vuoteen mitään tällaista. Luotan mieheeni. Hän ei esimerkiksi halua enää lähteä baareihin ja haluaa tehdä minun kanssani paljon asioita, joista näen, että hän ihan aidosti välittää minusta. Ei hän roiku esimerkiksi puhelimella ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän