Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppilaiden raahaaminen kirkkoon on suorastaan irvokasta

Vierailija
11.11.2019 |

Kirkossa käymisen pitää olla jokaisen henkilökohtaiseen harkintaan ja vakaumukseen perustuva päätös. Kirkko ei ole mikä tahansa keikka- paikka tai juhlatila, kun ei sattunut parempaakaan ja tarpeeksi isoa löytymään. Joulun aikaan kun olen kirkossa käynyt laulamassa ja aattohartaudessa, en ole nähnyt yhtään kouluikäistä lasta ja nuorta. Kokemusta on pitkältä ajalta.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi 🇫🇮 on kristitty maa.

Lapsilla ei ole kohta ruokamuistoja, vain valmisruokia ja pizzerioita.

Kirkossa Käynti juhlavaa, on tärkeää opettaa arjen ja juhlan ero.

Suomen kansa on jatkuvasti maallistunut. Suomen kansa haluaa itse syödä valmisruokia ja pitsoja. Suomen kansa haluaa itse nimetä kauppakeskuksensa englanniksi suomen sijasta.

Joillakin on hirveä hätä, kun suomalaisuus heikkenee sukupolvesta toiseen. Vaikka tämä on vain kansan ja valitsemiensa johtajien tahto. Ei suunta muutu, ellei tänne tule diktatuuri pakottamaan ihmisiä takaisin suomalaisuuteen.

Vierailija
142/145 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahoilla rakennettu kalliita kirkkoja, niin kyllähän niitä pitäs myös hyötykäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikouluun mennään koska muutkin menevät. Armeijaan mennään koska muutkin menevät.

Oikeistomieliset sitten tulkitsevat tästä, että suomalaiset olisivat uskonnollisia ja isänmaallisia.

Todellisen elämän arvot, politiikka ja valinnat kertovat kuitenkin, että kansan enemmistö ei välitä uskonnosta, eikä halua pitää kansallisvaltiota tärkeämpänä kuin kansainvälistä liike-elämää ja tavaran ja ihmisten jatkuvaa virtaamista yli rajojen.

Tilanteen korjaamiseksi suomalaiset pitäisi luultavasti pakottaa takaisin vanhaan.

Vierailija
144/145 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulun muslimit tulivat ihan mielellään joulukirkkoon, koska katsoivat sen osaksi suomalaista kulttuuria. Oli vielä kotoa lupa ja ihan kannustettu tutustumaan. Näille kotimaista alkuperää oleville suvakeille tämä asia taitaa olla suurempi ongelma.

Tätä nyt ei usko kukaan. Oman lapseni päiväkotiryhmässä on useampi ulkomaalaistaustainen lapsi eivätkä he todellakaan osallistu yhteenkään kristilliseen tapahtumaan. Koomisinta on, että jopa retki lähikirjaston satuhetkeen on kielletty (ei sisällä uskontoa, tiedän koska oma lapseni ei osallistu uskonnollisiin tilaisuuksiin). Että sellaista suvaitsevuutta.

Päättikö lapsesi asiasta itse, vai ”ohjasitko” sinä?

Vierailija
145/145 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos moskeija tarjoaa tilat jollekin koulun Juhlalle?

So what minun itsetunto kestää sen, sinun ilmeisesti ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän