Mitä teette töissä kun ei ole tekemistä? Tehokkaalta pitää kuitenkin näyttää?
Mä olen tehnyt suunnilleen viikon työt jo tänään (kävin lounaalla ja surffailin tunnin). Mitä mä keksin loppu viikoksi? Koneella pitää kuitenkin istua ”tehokkaana”...
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin IT-tukihenkilönä ja työ oli konttorilla "asiakkaalta" toiselle siirtymistä. Hassuttelin joskus kävelemällä ympäriinsä mappi kainalossa. Välillä olin lukevani mapista jotain, ja jatkoin taas matkaa. Kukaan ei tiennyt, mistä olin tulossa ja mihin olin menossa, mutta näytin silti tehokkaalta :)
Joskus kun minua on väsyttänyt niin ettei silmät pysy auki, olen ottanut mapin syliin mappikaapin edessä, jolloin selkä on ovelle päin ja laittanut silmät kiinni! "Säikähdän" eli herään kyllä jos joku tulee ovelle koputtelemaan. Joskus töissä on todella tylsää kun ei ole tekemistä, mutta monesti on kyllä niin kiire ettei päivässä riitä tunnit!
Mulla on vielä työpöytä jossa laatikko, pidän siellä kudinta ja kudon töissä sukat poikineen. Työhuone niin että saan nopeasti kutimen pois jos joku tulee. Selaan nettiä, käyn kekustelupalstoilla, suunnittelen seuraavaa lomamatkaa, hoidan yksityissähköpostini jne.
Kuukaudessa 1-2 tällaista päivää, muuten on tekemistä koko työajaksi.
Mua ärsyttää että töistä ei voi lähteä kun työt on tehty.
Joo no opettajalla ei ole noita ongelmia.