Pullojen keräyksestä 144,20e.
Miehen kanssa kerättiin illan, yön ja aamun aikana pulloja/tölkkejä 144,20 euron edestä pk-seudulla.
Lisäksi löydettiin irtorahaa 46,85 euroa.
Yhteensä siis 191,05 euroa rahaa :)
Kerättiin myös roskia roskiksiin.
Korjattiin maasta 3 huumeruiskua :(
Löydettiin 2 kännykkää, jotka annettiin ohikulkeville poliiseille eteenpäin vietäväksi.
Otettiin 3 muovikassillista hyväkuntoisia lehtiä lehtikeräyslaatikoista. Luettavaksi, askarteluun, kietoon eteenpäin.
Jätelavalta löytyi yksi nojatuoli, jonka entisöin.
Poimittiin kauniita luonnonkukkia isot kimput kotiin.
Mukavaa duunia ja miehen kanssa hauskaa :)
Anoppi + appi ovat hoitamassa lapsia.
Kommentit (89)
mielestäni Stella kuulostaa juuri sellaiselta rikkaalta joka auttaa huonompiosaisia, täällä kun haukutaan myös niitä joilla rahaa mutta ei todellakaan aio auttaa muita ja sitten valitetan että " rikas paska, anna mulle ne rahat tai köyhemmille" ! Mitä ihmeellistä tuossa Stellan elämäntavassa oikeastaan on? Ihminen joka tykkää luonnosta ja haluaa edes vähän yrittää vaikuttaa. Kuulostatte ihan luokalliselta ala-aste oppilailta jotka kiusaavat yhtä oppilasta. Menkää kaikki keräämään niitä pulloja. Eikö ole hyvä että yksi jaksaa? HYVÄ STELLA!!!!
samoin kuin nortonit estää kirjoittamisen vierailijana...
Mut määpäs tiedänkin miehen joka keräsi pulloja muutaman vuoden ja sai rahaa niin paljon että osti itselleen uuden mersun!
Oliskohan ollut et keräs noin miljoona markkaa (vai oliko se vielä markka aikaa?...). En nyt oikeesti muista, mut mies tietäis paremmin!
Vierailija:
Mut määpäs tiedänkin miehen joka keräsi pulloja muutaman vuoden ja sai rahaa niin paljon että osti itselleen uuden mersun!
Oliskohan ollut et keräs noin miljoona markkaa (vai oliko se vielä markka aikaa?...). En nyt oikeesti muista, mut mies tietäis paremmin!
Mutta jos on muutenkin varaa ostaa farkut joka päivä ja ravata ulkomailla ja ties mitä, niin miksi koluta ojanpohjia? Mä ainakin jättäisin ne pullot niille, jotka oikeasti tarvitsevat niitä panttirahoja...
Sitten tietenkin laittaa pullorahat hyväntekeväisyyteen, kuten esim " johonkin lippaaseen kassan vieressä" . Näinhän se menee.
Vierailija:
Mutta jos on muutenkin varaa ostaa farkut joka päivä ja ravata ulkomailla ja ties mitä, niin miksi koluta ojanpohjia? Mä ainakin jättäisin ne pullot niille, jotka oikeasti tarvitsevat niitä panttirahoja...
Touhuaisitte mieluummin niiden lastenne kanssa, äidit!!
siinä oli pikku artikkelissa juttua naisesta, joka " harrastaa" pullojen keräystä (festareilla mm. ja yleensä lenkiltäkin tulee aina pulloja mukana) niin hänen KOKO VUODEN tili pulloista oli sadan euron paikkeilla. Aika ilmiömäinen tämä meidän Stella, joka yhdessä yössä vetää paremmat tulokset :D
pulloja? Entä annatteko lastenne kerätä pulloja?
mä oon keränny ukkoni kanssa pulloja niin paljo saman yön aikana, että piti lopetta, ku olin jo niin poikki. Seuraavana päivänä vein pulloja kauppaan monta reissua. En muista paljoko saatiin, mut kyllä ihan kivasti tuli rahua. ja oli ihan kivaa siis kerätä niitä ja oli meillä lapsi 9v. mukana alkuillasta. musta se on kuin ois hillasuolla paitti että pullot on isompia ja niitä on ihan sikana.
Hei. te jotka ette jaksa palauttaa tölkkeja ja lasipulloja kauppaan, laittakaa pantilliset tölkin ja pullot pussiin keräysastioiden viereen, ei keräysastioihin.
Hienoa työtä näin se kuuluukin tehdä! itse harrastelen myös samaa pullojen keräys toimintaa parhain summa mitä olen yön aikana löytänyt pulloja on joku n. 50€ edestä, joskus keräsin kokonaisen viikon pulloja ja sunnuntaina huomasin, että kaikki tienistit jotka olin ma-su (7vkr aikana) kerännyt pulloja niin rahaa oli kertynyt jo tuolloin n. 170€ edestä muistaakseni.
Onhan se hyvä että joku poimii ne pullot sieltä luonnosta ennenkuin niitä rikotaan... ja kaikki se muu krääsäkin... Itse vaan olen liian laiska tollaseen, hyvä että joku jaksaa :)
Kamalaa tuhlausta. Meidänkin perheessä ostettiin kerran polkupyörä pikkuveljelleni YHDEN PÄIVÄN pullonkeräysrahoilla.
Onhan tuo rahakin tietysti hyvä juttu, mutta hienoa, kun samalla teitte noin paljon muutakin ympäristön siistimiseksi! Tällaisia ihmisiä pitäisi olla lisää!
Oikean stellan nimi. on nykyään KUN.
Tulisipa minusta isona yhtä ihana kuin Stellasta!