Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulavanteen jatkopaloja keskivartalolihavalle?

Iso hulailija
10.11.2019 |

Itse olen reippaasti keskivartalolihava naisihminen ja markettien 100 cm hulavanteet ovat auttamatta liian pieniä halkaisijaltaan. Vatsan ja vanteen väliin ei jää riittävästi tilaa, jotta vannetta voisi hitaasti opetella pyörittämään. Voisin aloittaa 140 cm halkaisijalla, mutta sellaistahan ei kaupoista saa.

Olen kuvista nähnyt, että hulavanteet yhdistetään palasista. Mitä luulette, jos ostan kaksi koottavaa hulavannetta ja yhdistän palat niin, että saan n. 140 cm halkaisiljalta olevan vanteen, toimiiko ideani? Vai onko palojen kaarevuus sellainen, että ideani ei toimi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Itsellänikin on 160 senttinen hulavanne.

Vierailija
2/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala.

Siis toivon, että tämä oli vitsi mutta ei vissiin ollut? Ettäkö joku ei mahdu hulavanteen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta ei ole mikään vitsi. Itselläni pötsinympärys 120 cm ja kyllä sellainen normi hulavanne liian nafti on pyöritettäväksi vaikka sinne sisään mahdunkin. (pituus 160 cm, paino 110 kg)

Vierailija
4/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ollut kyse siitä, ettenkö mahtuisi hulavanteen sisään. Jotta hulavanteen saa pyörimään rauhallisesti, on vatsan ja vanteen väliin jäätävä riittävästi tilaa, ja aloittelijoilla vielä enemmän. Sinä, jolla oli 160 cm vanne, teitkö sen itse yhdistelemällä palasia vai tilasitko jostain? Olisiko sinulla muita vinkkejä?

Vierailija
5/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100cm? siis ympärysmittako se on? halkaisija?

Vierailija
6/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa rautakaupasta vesiputkea, törmäsin taannoin tommoseen DIY- ohjeeseen.

Vierailija
7/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettien yleisimmät aikuisten kuntohulavanteet ovat halkaisijaltaan 100 cm vanteita. Halkaisija on se, kun laitat vanteen toiselta reunalta esim. mittanauhan suoraan toiselle puolelle kierrättämättä sitä putkea pitkin.

Vierailija
8/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisevaa ohjeistusta ylipainoisille hulapyörittäjille löytyy ainakin rubyhooping piste com -sivulta.