Suosittele paras käsirasva
Äiti ihmisenä tahtoo kädet kuivua hurjasti ja olisi kiva löytää oikeasti kosteuttava ja käsiä pehmentävä rasva. Suosituksia otetaan vastaan!
Kommentit (30)
Ihan parasta on Working hands, ylivoimaisesti
La Roche-posayn Cicaplast mainos on ainakin minun atooppisille käsille ollut hyvä. Hyvä on myös CeraVe Moisturing cream. Laitan sitä naamaankin välillä. Myös muut tuotemerkin rasvat ovat hyviä, sitä pumppupullo ohuempaa rasvaakin käytän mielelläni. On aika uusi merkki.
Molemmat ovat apteekista ja esimerkiksi tuo eka rasva on minulla käsilaukussa aina. On pieni purtilo, mutta hyvin riittoisa, imeytyy nopeasti ja lähes hajuton.
Välillä joudun laittamaan yöksi hydrovortisonia kuivimpiin kohtiin ja jos se ei auta, niin laitan kuurina Apolaria (vain reseptillä).
Lemon Juice&Glycerine
Edullinen myös!
Vierailija kirjoitti:
Neutrogenan Norweigian formula
La Roche-Posayn Cicaplast
Acon suojaava (valkoisessa tuubissa)
Cicaplastia suosittelin tuossa minäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Lemon Juice&Glycerine
Edullinen myös!
Järkyttävä hajuista ja ei imeydy millään, vaan kädet jäävät pitkään tahmaisiksi. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Norwegian formulaa menee täällä päivittäin, hinta-laatusuhde tosi hyvä.
Ääni working handsille.
Ostin viime jouluna mutsille. Hänellä on talvisin kädet auki kun kuivuu niin pahasti. Oikeasti kivuliaat punaiset haavaumat.
Kuulema toi toimi paremmin kun apteekin reseptivoiteet.
Itse koitin sitä kuiviin kantapäihin ja pehmensi heti.
Itse käytän marketin rasvaista ja hajusteetonta erioilia tai vastaavaa ja talvet syön helokkiöljyä, joka mielestäni toimii ennaltaehkäisevästi.
Vierailija kirjoitti:
Ääni working handsille.
Ostin viime jouluna mutsille. Hänellä on talvisin kädet auki kun kuivuu niin pahasti. Oikeasti kivuliaat punaiset haavaumat.
Kuulema toi toimi paremmin kun apteekin reseptivoiteet.
Itse koitin sitä kuiviin kantapäihin ja pehmensi heti.
Itse käytän marketin rasvaista ja hajusteetonta erioilia tai vastaavaa ja talvet syön helokkiöljyä, joka mielestäni toimii ennaltaehkäisevästi.
Sama omalla äidilläni jolla kädet ovat olleet haavoilla talvisin vaan ei ole enää kun käyttää working handsia. T. Se joka suositteli jo tuolla ylempänä
Moni täällä mainitusta on valitettavasti testattu eläinkokeilla. Mä suosittelisin Neil's Yardin käsivoiteita,
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä mainitusta on valitettavasti testattu eläinkokeilla. Mä suosittelisin Neil's Yardin käsivoiteita,
Anteeksi typo. Neal's Yards siis.
Vierailija kirjoitti:
Tummelia sen olla pitää!
Tummeli ei auta kuvaan ihoon. Siinä ei ole kosteuttavia ainesosia vain kosteuden poistoa estäviä osia. Sulla pitää olla ihossa valmiiksi kosteutusta jolloin se tummeli suojaa ettei se kosteus pääse ihosta ulos. Jos ihosi on kuiva niin se tummeli ei todellakaan kosteuta.
Tässä hyvin selkeästi kerrottu asiasta:
https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/perusvoiteet-kosteutus/
Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo working hands, piti heti googlata. Kehujakin saanut. Ehkä voisi kokeilla!
Body shopin hamppuvoide, no doubt. Olen kokeillut kymmeniä, eikä tälle ole vertaista. Tuoksu on, no hamppuinen, mutta teho voittamaton.