Muita joilla ei ole koskaan ollut unelmia?
Tuntuu erikoiselta tuo ketju jossa ihmiset kertovat unelmistaan joita ovat toteuttaneet.
Kommentit (4)
En ole koskaan elänyt siten, että pyrkisin toteuttamaan unelmiani. Olen haaveilijatyyppiä, tyytyväinen vähään. Sitäpaitsi kaikki mitä eniten kaipaan ei ole itse rakennettavissa, vaikka kuinka tekisi töitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä unelmoin välillä esim. Big Macista eli aika pieniä ovat unelmani. Unelmoin välillä esim. maalle muuttamisesta mutta en kovin tosissaan, koska en oikeasti jaksa tehdä mitään kovin vaivalloista.
Ei minulla mitään suuria unelmia ole. Jotkut tahtovat saavuttaa jotain elämässään, mutta itse olisin ihan tyytyväinen elämääni jos joskus voisin elää normaalia elämää. Olisi töitä, nainen ja ehkä lapsiakin. Oikeastaan nuo on aika isoja unelmia minulle, jotain sellaista mitä en usko koskaan saavuttavani vaikka ne niin suurelle osalle ihmisistä tässä maailmassa ovat milteipä itsestäänselvyys.
Terveisin Naispelko26
Eipä kyllä oikeastaan minullakaan. Joskus nuorempana kyllä ehkä unelmoin, että tulisi olemaan parisuhde niinkuin muillakin, mutta eipä sellaista tapahtunut. Kaipa sitäkin unelmaksi voisi sanoa, että tulisi päivä kun ei tarvitsisi herätä aamulla töihin.