Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä unelmianne olette toteuttaneet?

Vierailija
10.11.2019 |

Saa kertoa. Pieniä ja suuria, kunhan ne on oikeesti ollut toiveissanne.

Kaipaan motivaatiota omieni toteuttamiseen :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti

Vierailija
2/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä haaveilin moottoripyörästä, moottorikelkasta, bemarista ja mersusta. Kaikki on tullut toteen. Nykyään suurin unelmani on se, että saisin tehdä töitä vain 8h päivässä. Toiseksi suurin unelma on omakotitalo mut siihen ei tule rahkeet riittämään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin PRO-tasoiset keitto- ja paistoastiat. Maksoi vi tus ti tonnia.

Vierailija
4/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille muutto

Vierailija
5/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin Yhdysvaltoihin aikoinaan. Asuin Kandassa ja olen matkustellut paljon Euroopassa. Sain kaksi lasta.

Vierailija
6/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran erikoinen juttu, ettei voi julkisesti kertoa. Sori.

Vierailija
7/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri ammattia, asuminen ulkomailla, tissien kasvatus, joskus laihduttaminen, urheilun aloitus, meikki jutut yms, en muista Muuta.

Vierailija
8/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nuorena vaihto-oppilaana. Saanut lapsia. Tehnyt väitöskirjan. Opetellut laitesukellusta. Patikoinut alpeilla. Ajanut moottoripyöräkortin.

Vierailija
9/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki a ja b rappu sekä oraalit on toteutuneet että unelmat on tavallaan täytetty.

Vierailija
10/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin tietystä kalliista urheiluautosta nuorena. Haaveilin että minullaon kaun8s vaimo ja vähintään yksi lapsi joka om terve ja muumit laaksossa. Tavoitteeni oli että olen miljonääri kun täytän 30v. Haaveilin että nimeni komeilee tulolistoilla, minulla on hyviä ja luotettavia ystäviä jotka ovat "silmäätekeviä" tunnettuja omien avujen tai sukunsa nimen puolesta. Haaveilin myös asuvani yhdellä pk seudun "high profile" alueella. Näin siellä niin paljon tyylikkyyttä ja vaurautta että halusin saman itselleni. Kun olin nuori ei ollut pikavippejä johon niin moni samoista asioista 2019 vuonna fiilistelevä kompastuu. Olin 6 työpaikassa ennen kun edes eläkevarat alkoivat karttumaan. Tein töitä ihan simona samalla kun loin suhteita ja pyörin kmkavereiden kanssa. Ajan kanssa muutamat kaverit sotkeutuivat huumeisiin joten jäivät listoilta pois. Nyt asun juuri siellä missä unemoinkin. Kaksi kaunista ja fiksua lasta. Hyviä oikeita kavereita joista valtaosa menestyiä, minua menestyvempiä. Vanhaa rahaa ja kartanoita. Sain unelmoimani urheiluauton ja kauniin vaimon. Miljonääriksi pääsin vasta 32v. Tänävuonna tulolistoilla ensimmäistä kertaa tosin aika reilulla "riman ylityksellä". All good so far

Vierailija
11/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin opiskelemaan vuodeksi ulkomaille, tosin tämä tapahtui aikana ennen internettiä :). 

Tsemppiä ap:lle unelmien toteuttamiseen. 🌞

Vierailija
12/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen nyt siis 34v ja kouluttauduin töiden ohella.

Vierailija
13/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Parisuhde. Nuorena olin hyvin sitoutumiskammoinen ja kaikki seurustelu yritykset vain ahdisti. Nyt olen naimisissa, eikä ahdista :)

2. Lapsi haaveet on toteutettu, kaksi ihanaa tervettä lasta olen saanut.

3. Koulutus. Olen duunari perheestä lähtöisin, enkä pienenä uskaltanut edes haaveilla opinnoista. Valmistun kohta AMK sta ja kynnys hakea yliopistoon on jo olematon. Haaveena olisi vielä valmistua yliopistosta jonain päivänä.

4. Omakotitalo maalta, toteutunut.

5. Oma kissa ja koira, toteutunut.

Elämä on niin ihmeellistä. En vielä 10 vuotta sitten, masentuneena ja ahdistuneena olisi ikinä arvannut miten ihanaa on kolmekymppisenä elämä ja tuntuu että elämä tästä vaan paranee. Itsetunto ja varmuus lisääntyy ja elämä on mukavaa :)

Vierailija
14/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puoliso, monta lasta, iso omakotitalo, iso Mersu perheelle ja urheiluauto itselle. Matkustelua ja terveyttäkin on riittänyt.¨

Ei voi valittaa, ei tosiaankaan. On kaikki mitä joskus lapsena halusin.

Vierailija
15/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt opiskelemaan haluamaani alaa ja työllistynyt sille. Pystynyt hankkimaan toivomani asunnon ja auton. Olen löytänyt onnellisen parisuhteen. Matkustellut ja päässyt kokeilemaan monenlaista, kuten sukeltamista, lentämistä, laskuvarjohyppyä, F1:llä ja ralliautolla ajamista.

Vierailija
16/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentanut ja suunnitellut unelmien talon, kahdesti. Saanut ison perheen, työskennellyt ulkomailla, saanut lapsenlapsia. Unelmaduuniakin tein muutaman vuoden, sen jälkeen vuoden sapattivapaa vain puutarhatöitä tehden.

Seuraava haave ulkomaille muutto muutaman vuoden kuluttua ainakin osaksi vuotta miehen kanssa kaksin

Vierailija
17/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ulkomailla töissä. Myös yksin matkustaminen oli yksi haave, joka toteutuikin monta kertaa.

Vierailija
18/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itsenäisyys 16 vuotiaasta asti palkkatyön ja koulutuksen arvostamien (amk,yamk, yliopisto-opintoja)

-aikaisin (22v) otettu asuntolaina, joten nyt 38v. ei merkittävää taloudellista huolta

-ihmissuhteiden arvostaminen, toisten kunniiottaminen -> edelleen pysyvät ystävät elämässä

-elämän kolhujen käsittely niin että koen hyväksyneeni tapahtuneet

-laskuvarjo, sukellus- ja kiipeilyurheilu sekä vaellusretkeily

-uinnin harjoittelu niin että pystyn kevyesti uimaan kilometrejä (ilman kilpauintitaustaa)

-kaikki urheilutapahtumat ja matkat, joihin olen osallistunut

-36v. uskallus ihastua -parisuhteen aloitus

Tulevaisuudelta

-parisuhteen syventyminen

-lapsi (jota olen aina pelännyt, mutta tähän suhteeseen -varovaisesti kyllä)

-palkkatyön ohella yrittäjyyden syventäminen, ja siinä riskien otto -samalla pitäen nykyinen taso

-juoksu ja uinti-"kilpailu" tapahtumiin osallistuminen

Vierailija
19/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junamatka Suomesta Kiinaan, ulkomailla asuminen, lapsi, helpon elämän mahdollistavat suuret tulot.

Vierailija
20/35 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menetys vaikka turhan myöhään menikin (26 v), matkustelua paljon, suurimmaksi osaksi yksin, hankin koiran heti kun täytin 18... ei tuu muuta mieleen.