Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksinvonkaus ärsytti

Ojasta allikkoon
10.11.2019 |

Nyt se noin kuukausi sitten yhtäkkiä lopetti sen. Luulisi, että olen asiasta hyvilläni. Jostain syystä tilanne on alkanut hermostuttamaan minua. Mielessä on alkanut pyöriä ajatuksia miehen uskottomuudesta tai siitä, että se haluaa erota.

Mitä tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtarin palkka on pettäminen.

Pettäminen on ihan pettäjän oma valinta. Kuivaan suhteeseen ei toki tarvitse tyytyä. Voi erota. Vain umpiraukka ihminen sysää vastuun omasta pettämisestään toiselle.

Vierailija
42/50 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa tuohon suklaakommenttiin hieman eri näkökumasta. Naiset voisi ajatella tätä skenaarioita ja kertoa ihan rehellisesti kuinka kävisi. 

Mies on ostanut kaapin täyteen lempisuklaatanne ja hän lukitsee kaapin oven. Miehellä on ainut avain kaappiin ja sitä ei muuten auki saa. Aina kun teillä tekee suklaata mieli, teidän pitää pyytää sitä mieheltänne. Mies voi kieltäytyä aina halutessaan avaamasta kaappia vedoten milloin mihinkin syihin. Vaikka vonkaisitte suklaata päivittäin sitä ei tippuisi, koska mies ei itse halua syödä suklaata juuri sillä hetkellä. Kuinka monta päivää/kuukautta/vuotta jatkaisitte suklaan vonkaamista ennekuin kävisitte ostamassa sitä kaupasta tai kysymästä löytyisikö sitä naapurilta?

No sitten sen suklaan vaan unohtaisi, jos sitä ei saisi. Ei sitä enää myöhemmin halua. Samalla tavalla seksin ja seksuaalisuuden unohtaa, kun taukoa on riittävästi. Haluja ei enää ole.

Niin että kun minä en enää sitä suklaata halua, niin ei saa puolisokaan sitä enää haluta? Ja puolisolta ei tarvitse kysyä, voisimmeko luopua sulkaasta? Riittää, kun minä olen asian yksinäni päässäni mietistellyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa tuohon suklaakommenttiin hieman eri näkökumasta....

No sitten sen suklaan vaan unohtaisi, jos sitä ei saisi. Ei sitä enää myöhemmin halua. Samalla tavalla seksin ja seksuaalisuuden unohtaa, kun taukoa on riittävästi. Haluja ei enää ole.

Mitäs muuta sinä olet päättänyt miehesi puolesta? Samalla tavalla suhteen voi unohtaa, kun taukoa on riittävästi. Suhdetta ei enää ole.

Vierailija
44/50 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuta sinä olet päättänyt miehesi puolesta? Samalla tavalla suhteen voi unohtaa, kun taukoa on riittävästi. Suhdetta ei enää ole.

Ihmeellistä keskustelua täällä. Parisuhdehan on paljon muutakin kuin seksi.

Vierailija
45/50 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulevat voivansa päättää puolisonkin puolesta ettei parisuhteessa tarvi olla seksiä ja saattavat sitten kovin pettyä havaitessaan että parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista.

Vierailija
46/50 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä keskustelua täällä. Parisuhdehan on paljon muutakin kuin seksi.

r/swoosh

Vierailija
47/50 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Kuinka monta päivää/kuukautta/vuotta jatkaisitte suklaan vonkaamista ennekuin kävisitte ostamassa sitä ...

Kyllä nainen joka ei saa suklaata muuten kuin ostamalla on täydellinen luuseri. Suklaata ostanut nainen on ällöttävä, ja en ikinä voisi olla sellaisen naisen kanssa. Jos nainen on saanut vaikka kuinka paljon suklaata miehiltä (tai naisilta) ennen minua, niin se on täysin ok, mutta suklaan ostaminen, yök.

Vierailija
48/50 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hankkii salasuhteen sitten ei jaksa enää vongata. Nähty, koettu ja eletty. 

Tuo tässä vähän pelottaa. Meinaako se oikesti rikkoa perheen pelkän seksin takia?

Miten perhe rikkoontuu? Eikö kaikki ole nyt tyytyväisiä. Mies ei sinulta seksiä vonkaa mutta muuten asiat jatkuu normaalisti. Sinun ei tarvitse kärsiä seksin antamista kun joku muu hoitaa sen. Se toinen saattaa tehdä ihan mielellään. Mies on tyytyväinen.

Uskollisuus on tärkeä arvo minulle eikä kukaan ole seksinpuutteeseen kuollut.

Hänelle voi se seksi olla tärkeää.

Niin seksinpuute kuin petetyksi tulemin tuntuu pahalta, mutta ei kumpaankaan kuole.

Vierailija
49/50 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tässä vähän pelottaa. Meinaako se oikesti rikkoa perheen pelkän seksin takia?

Miten perhe rikkoontuu? Eikö kaikki ole nyt tyytyväisiä. Mies ei sinulta seksiä vonkaa mutta muuten asiat jatkuu normaalisti. Sinun ei tarvitse kärsiä seksin antamista kun joku muu hoitaa sen. Se toinen saattaa tehdä ihan mielellään. Mies on tyytyväinen.

Jos uskollisuus olisi sinulle tärkeää, niin antaisit seksiä miesparalle.

Ei se sitä tunnu enää olevan vailla. Se tässä kummastuttaakin.

Ehkä häntä kummastutti se, ettet sinä halunnut seksiä. Ehkä jopa luuli, että sinä petät kun ei kotona kiinnosta. Tai sitten vaan totesi, ettei halua enää nöyryyttää itseään ja suojelee itseään turhilta pettymyksiltä.

Vierailija
50/50 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskollisuus olisi sinulle tärkeää, niin antaisit seksiä miesparalle.

Ei se sitä tunnu enää olevan vailla. Se tässä kummastuttaakin.

Ehkä häntä kummastutti se, ettet sinä halunnut seksiä. Ehkä jopa luuli, että sinä petät kun ei kotona kiinnosta. Tai sitten vaan totesi, ettei halua enää nöyryyttää itseään ja suojelee itseään turhilta pettymyksiltä.

Veikkaan tätä todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi mutta mistä sen tietää. Mitä suuremmat odotukset sen suuremmat pettymykset eikä kukaan jaksa määräänsä pisempään hakata päätään seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän