Mä niin nautin varattujen miesten metsästämisestä...
Se miten miehet ovat valmiita riskeeraamaan koko perheensä kaltaiseni nuoren naisen takia. Se himo millä miehet käyvät timmin ja nuoren naisen kimppuun kun vastapuolella on +40v vaimo +80kg kropalla. Se on aivan euforinen tunne kun uskollinen ja hanakasti vastaan pyristelevä mies lopulta antautuu. Erästä todella kilttiä perheenisää täytyi vietellä jopa vuoden, ennen kuin retkahti. Mutta, kyllä minäkin haluan oman perheen ja toimintani aikanaan lopetan... kunhan löydän sopivan lapsettoman, naimisissa olevan miehen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sairaus tuokin, että haluaa toisen omaa vain siksi että se on toisen omaa. Ymmärtäisin motiivina paremmin jopa ahneutta, jos haluaa rikkaan miehen, vaikka se sattuisikin olemaan naimisissa. Mutta ethän sinä edes hyödy tuosta yhtälöstä mitään, jos kiikarissa on joku nelikymppinen nobody.
Mikä on toisen oma? Ei ketään ihmistä, edes lapsiaan, omistaa. Koiran voi omistaa, muttei ihmistä. Edunvalvoja voi olla, muttei omistaja.
Mun mielestä on surullista, että ap: n omanarvontunto on kiinni siitä, innostuuko joku random setämies seksistä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi varattua miestä. Inhottaa ajatuskin että käy vuoronperään mun ja vaimon koloon kettua lykkimässä. Yök.
Kumi, kondomi, spärdäri. Syöthän sä ravintolassakin haarukalla, joka on ollut ties kenen suussa.
Mä ap tiedän, mitä sä tarkoitat. Se vallan tunne.. :)
Entäs sitten, kun olet itse +40v perheenäiti ja miehesi lähtee nuoremman matkaan? Mistäs sitten saat sisältöä elämääsi?
Mulla ei tuu tollasta tunnetta, koska tiedän että miehet on suurimmale osalle naisista tollasia... ja kropan saa kuka tahansa millaseks tahansa about... sulla vissii huono itsetunto??? =DD vaikka trollihan tää on.. tosin onhan niit tosi huomionhakusii naisii, varmaa jääny vaille huomioo joskus lapsena tms. :DDD tai sitte ruma naama tms jota kompensoidaan paksulla meikkikerroksella, varattujen iskemisellä ja himo treenauksella yms.
Miten näin moni voi mennä näin helppoon provoon? 1/5 siitä että saa mammat näin kuumenemaan.
En usko. Siis sitä, että jotain miestä pitäisi houkutella vuoden. Minä annan teille tyrkyille paljon helpommalla. Ainakin kerran, yleensä teistä ei ole jatkoon.
Se on kyllä kieltämättä hyvä tunne kun näkee että varattu mies oikein himoitsee, en kuitenkaan ikinä panisi heitä.
Tätähän ne naiset rakastaa tehdä. Kun menin naimisiin ja sormus ilmestyi sormeen, niin naisten kiinnostus lisääntyi välittömästi. Joku nainen voisi kertoa miksi?
Kiva provo. Miksi haluat vanhemman "setämiehen", ei kai heitä kaikkia tarvitse fyysisesti testata tietääkseen kuka on sopiva. Entä jos se auttaisi vaimoja, kun pettäminen selviää, että pääsevät miehestä eroon. Ehkä paino ei vaivaa naisia siten kuin sinua ja ehtivät laihduttaa vielä monta kertaa. Komeilla miehillä on jo usein nuorempi nainen, tuskin heidän tarvitsee vaihtaa.
Naisilla yleensä on tämmöinen valta, että ne pystyy miehen viettelemään. Ja annapa olla ku nuori ja kaunis nainen ryhtyy vampiksi. Sinun ihmisyydestäsi ja moraalistasi vastaat sinä itse. Siitä millainen karaktääri haluat olla.
Ajatteleppa jos biljardööri Bill Gates päättäisi antaa rahansa jonkun natsipuolueen propagandaan ja rahoitukseen ja valmistelisi keskitysleirejä jonkun etnisen väestönosan joukkotuhoon. Nii-i, se mihin rahansa käyttää tai mihin valtansa käyttää on tärkeämpi kysymys kuin se, onko valtaa tai rahaa. Sinun pimppi on sinun valtaa, mihin siis sitä käytät? Vai käytätkö kenties aivojasi?
Toivottavasti joku tosikiltti osoittautuu Michael Penttilän tai sarjahukuttajan kaltaiseksi, ja saat sinulle täydellisesti sopivan kohtalon. Silläkin kohtalolla on hyvät puolensa: saat hetken julkisuutta. Jokaisen milleniaalin unelma.
Tämä on jpnkun keski-iköisen miehen fantasia ja provo.
Kaikki naiset teäietävät, ettei ole mitään saavutusta siinä, että saa vsnhan äijän seksiin. Nehän epätoivoisesti anelevat ja tyrkyttävät itseään ja vonkaavat naisilta.
Vaikeampaa ja jonkinlainen saavutus on päinvastoin saada haluttu oman ikäinen mies sitoutumaan ja naimisiin.
...ja sitten kun ap asettuu (jos joku enää kelpuuttaa) niin kauniimpi ja nuorempi nainen vie häneltä miehen. Se on sitä kiertokulkua se. Ihmettelen kyllä miksi nuori nainen kiinnostuu varatuista vanhemmista miehistä? Jos olet niin vastustamaton niin mikset pokaa komeaa, nuorta miestä? Mikä niissä setämiehissä kiehtoo? Ai niin, ne nuoret komistukset ei taida ap:ta huomatakaan.
Ei tarvitse olla edes nuori ja hyväkroppainen. Olen vanhempi hyväkroppainen ja hyvin säilynyt. Kyllä on varattua ja vapaata tarjolla baarissa ja yökerhossa melkein kenet vain haluan valita. Tämä ei ole provo, vaan täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes nuori ja hyväkroppainen. Olen vanhempi hyväkroppainen ja hyvin säilynyt. Kyllä on varattua ja vapaata tarjolla baarissa ja yökerhossa melkein kenet vain haluan valita. Tämä ei ole provo, vaan täyttä totta.
Eli turhaa on se märinä kuinka naiset on liian kranttuja. Tuon perusteella pitäisi olla entistä krantumpi.
Ap, sinäkin olet joskus +40 vee ja 80 kiloa. Mikä hykerryttävä ajatus.
Eikä tuollaista kukaan fiksu mies ykkösnaiseksi koskaan huolikaan. Jotkut onnettomat "jarimatit" vaan, jotka eivät osaa ajatella yläpäällään.