Mä niin nautin varattujen miesten metsästämisestä...
Se miten miehet ovat valmiita riskeeraamaan koko perheensä kaltaiseni nuoren naisen takia. Se himo millä miehet käyvät timmin ja nuoren naisen kimppuun kun vastapuolella on +40v vaimo +80kg kropalla. Se on aivan euforinen tunne kun uskollinen ja hanakasti vastaan pyristelevä mies lopulta antautuu. Erästä todella kilttiä perheenisää täytyi vietellä jopa vuoden, ennen kuin retkahti. Mutta, kyllä minäkin haluan oman perheen ja toimintani aikanaan lopetan... kunhan löydän sopivan lapsettoman, naimisissa olevan miehen.
Kommentit (53)
E-ei, ei taida tietää tyttö. Ap:lla on turhan tylsät kynnet ja jutut, että purisit minun mieheeni. Raapaisisit edes pintaa, ehei. Mies on komea ja hauska, kelpaisi useammalle naiselle ja onhan noita yrittäjiä nähty. Mutta ei kelpaa, täytyy olla terävä pää ja luonnetta, rohkeutta. Tiedätkö miltä tuntuu juopua hölmöstä rakkaudesta vuosi toisensa jälkeen? Kun kaksi on toisilleen veistetty samasta puusta niin ei sinulla ole siihen tikkuakaan ristiin.
Peräkylän poijjaat ei taida tietää, että "metsästysonni" on yhdyssana. Sori, siis ap ja kanssasisaret *tirsk*
Minna 32v kirjoitti:
Minä olen myös ihan kiimassa varattuihin perheelisiin miehiin. En voi sanoin kuvata sitä tunnetta kun pääsen varatun miehen syliin. Se ikävä puoli kun olen menettänyt kolme hyvää ystävää sen takia kun viekoittelin heidän miehet. En pysy enään laskuissa kuinka monen varatun miehen olen saanut viekoiteltua,ehä noin 50-70. Mukava kuulla ap etten ole ainoa nainen tällä saralla 👍Hyvää metsästys onnea sinulle 👌
Sika olet, pitäisi sinun kaltaiset naiset 😈 listä.
Kyllä se on varatun vastuulla. Mistä tietää miehen ( tai naisen) olevan varattu , jos tämä haluaa asian pimittää.?
Vetäkää peräkylän pojat vain tumppuihin. Tuskin koskaa ootte "kissaa" edes nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ne naiset rakastaa tehdä. Kun menin naimisiin ja sormus ilmestyi sormeen, niin naisten kiinnostus lisääntyi välittömästi. Joku nainen voisi kertoa miksi?
Ovat epävarmoja valinnoissaan. Jos on jollekin kelvannut, niin kelpaa minullekin.
Toinen syy on nämä yhden yön seikkailut. Varattu ei jää riippakiveksi. Lähtee vaimonsa luokse.
Mun itsetuntoa ei kyllä hivelisi, että joku haluaa minua pann. :D :D :D
Ei tarvi olla edes erityisen kaunis, nuoren naisen matkaan mies lähtee aina. Ihan aina. Se biologinen vietti on hurjan voimakas, ei sitä nainen voi ymmärtää. Äidinvaiston voimakkuuteen verrattavissa, kenties.
Mutta. Tämä ei tarkoita, että joka mies jättäisi rakkaan, tutun vaimon nuoremman vuoksi. Seksiä nuorilta naisilta sen sijaan janotaan eikä siitä kieltäydytä.
Ei miehiä tarvitse metsästää, itse hoitavat kyllä saalistamisensa. Senkun istuu ja odottaa. Tää on niin nähty.
Ap on niin kieroon kasvanut, ettei hänelle auta täällä kenenkään mitään kommentoida. Vetää tavallaan surulliseksi (myös ap:n puolesta)
Vierailija kirjoitti:
Mitä metsästämistä miehissä on? Sen kun ottaa.
Hauskinta tällä palstalla. Tämä on juuri lassukkasovinistien teesi, mutta naiset hyväksyvät sen peukutuksista päätelleen mukisematta, kun sen esittää nainen.
Sinkkuhan on vapaa tekemään mitä haluaa.
Miehet halua kaiken. Perheen ja sivusuhteen.
Harvoin se naimisissa oleva mies saa kotona seksiä tai ei ainakaan tarpeeksi, joten "autat" heitä. Kiittää vaimojen pitäisi.
Minä olen myös ihan kiimassa varattuihin perheelisiin miehiin. En voi sanoin kuvata sitä tunnetta kun pääsen varatun miehen syliin. Se ikävä puoli kun olen menettänyt kolme hyvää ystävää sen takia kun viekoittelin heidän miehet. En pysy enään laskuissa kuinka monen varatun miehen olen saanut viekoiteltua,ehä noin 50-70. Mukava kuulla ap etten ole ainoa nainen tällä saralla 👍Hyvää metsästys onnea sinulle 👌