Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit umpiunessa kotona ja joku soittaisi ovikelloa, niin heräisitkö?

Vierailija
10.11.2019 |

Onko ollut tapana havahtua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän tuota voi varmaksi tietää. Mutta tietääkseni olen herännyt. 

Vierailija
2/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Pelästyisin pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meidän ovikello on metallinen kilikello ulko-oven vieressä, ja se kuuluu hädin tuskin eteiseen.

Vierailija
4/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana nukuin niin sikeästi, että en olisi herännyt edes räjähdykseen korvan juuressa. Mutta iän karttuessa uni on ohentunut sen verran, että kuulisin ja heräisin ovikellon pimputukseen. Eri asia on sitten, avaisinko oven. Luultavasti kurkkisinensin verhon raosta, onko jokin hätätilanne käsillä, esim. paloauto tai lanssi ovenpielessä. Jos mitään hälyyttävää ei näkyisi, painuisin uudelleen pehkuihin, siis yöllä. Päivällä en luultavasti jatkaisi unia. Sama muuten koskee suurelta osin myös puhelimen pirinää.

Vierailija
5/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan herää, kun en herää puhelimeenkaan.

Vierailija
6/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alaovelta soitettaviin summereihin heräisi suurin osa? Niistähän kuuluu kova ääni? Ap

Vierailija
7/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään jo siihen jos joku kulkee käytävässä ja hissin ääneen.

Vierailija
8/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ovikelloa, mutta jos olisi, niin varmasti heräisin.

Vierailija
9/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen ja herään jo siihen kun tulija kävelee ulko-ovelle. Minua ei nukkumasta yllätetä.

Vierailija
10/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin noin käy, mutta olen mä herännyt kun joku huoltomies on ollut tulossa. Summerin ääneen herään varmasti.

Vierailija
11/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omneksi ovikelloa. Ja jos koputukseen heräisinkin niin en menisi avaamaan. Mun luona ei vierailla kuin sovitusti.

Vierailija
12/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ovikelloa, mutta luulisin nykyisin herääväni jo jos joku kävelisi kuistille.

Nuorempana en olisi kyllä herännyt välttämättä vaikka korvan juuressa piippaisi jokin.

Vierailija
13/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niin sikeässä unessa enää edes nuku, ettenkö heräisi pieneenkin epämääräiseen ääneen. Yölläkin on talossa elämää, kiitos eläinten. Tulee joka yö herättyä ainakin kerran siis.

Vierailija
14/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asun 40 m2 yksiössä. Heräisin paniikissa. Jostain syystä ovikellon ääni saa mut ihan oikeasti ahdistumaan ja pelkäämään. En avaa ovea, ellen tiedä kuka siellä on. Hemmetti kun ei edes ovisilmää ole tässä ovessa.

Vierailija
15/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ovikellon ääntä en kuulisi, koska nukun tulpat korvissa, mutta heräisin kyllä siihen kun koira haukkuu ovikellolle. Mutta eipä kukaan öisin ovikelloani soittele, alaovikin on lukossa, niin rappukäytävään ei pääse. Ovisummereita täällä ei onneksi ole.

Vierailija
16/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin ja oon herännytkin.

Välillä herään myös viereisen naapurin summeriin tai ovikelloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi