Mikä on tekosyysi palstalla pyhäpäivinäkin? Mikset mene ulos?
Sunnuntaina eli pyhäpäivänä on enemmän ihmisiä vapaalla kuin esimerkiksi keskiviikkona. Mikset mene tapaamaan ystäviä? Miksi roikut netissä? Onko sinulla sosiaalista elämää? Toivottavasti on. Miksi olet täällä pyhäpäivänäkin?
Minä olen koska jalka on murtunut, enkä saa rasittaa sitä. Ei siis mikään tekosyy.
Kommentit (32)
Aijaa. Mulla on suurin osa kavereista töissä tänään. Elätkö 70-lukua?
Mä oon 15 vuotta istunut tässä paikallaan. En palstalla mutta tässä huoneessa. Tule tappamaan jos vtuttaa.
Ollaan mökillä, olen aamupalalla ja selaan nettiä samalla.
Ulkona on kylmä ja liian paljon lunta. Sisällä on kivempi olla. Ystävien perheissä vietetään isänpäivää, miksi minun pitäisi heidän luokseen tuppautua tällaisena päivänä?
Täällä sataa tosi kovaa jään ja veden sekoitusta. Pukeutumiskysymys tietenkin, mutta odotan ilman selkeytymistä.
Menemme syömään perheeni kanssa iltapäivällä. Ulkona sataa vettä, joten vietetään tässä hidasta aamua haudutetun puuron kanssa.
Mä aion löhötä sohvalla koko päivän. Eilen tein aivan samaa. Ulkoilu ei voisi enää vähempää kiinnostaa.
Ulkona sataa vettä, eikä kiinnosta siellä tehdä mitään. Ja kohta lähdetään porukalla ulos syömään.
Miks ihmeessä mun pitäis änkeä ystävien isänpäiväjuhlintaan näin pyhänä? Sataa joten en jaksa lenkillekään kun sateenvarjon kanssa on vähän tylsä juosta ja metsässä on liukastakin. Mutta lähden tästä kyllä bussilla läheiseen kauppakeskukseen ostamaan itselle pari paitaa, teinille joulupukinkonttiin riippumaton ja tämän päivän ruoka-ainekset. Sitten ruoanlaittoon ja rötväilemään takaisin palstalle ja laittamaan illalla saunaa päälle. Miten yh-äidin ja teinin pitäisi muuten isänpäivää juhlistaa? Ei ole ikinä kuulunut meidän perheen juhliin tämä.
Koska sunnuntai on lepopäivä. Joillekin kuppi kahvia ja palstailu on tapa rentoutua. :)
Räntäsade ja auraamattomat kadut eivät oikein motivoi lähtemään ulos.
Ei ole sosiaalista elämää. Murtunut jalkasi on vain tekosyy. Pääset ulos vaikka ryömimällä. Toivottavasti alkaa sataa, kun olet ryöminyt kilometrin päähän.
Kyllä murtuneella jalallakin voi liikkua, kun on kepit. Tekosyy siis itselläs. Mene nyt kyläilemään vai eikö sulla ole sosiaalista elämää?
Jalka murtuneenakin voi ulkoilla joten AP:lla on kyllä äärimmäisen huono tekosyy olla sisällä palstailemassa.
Istun pöntöllä, heräsin vasta äsken, en ole syönyt vielä aamupalaa ja pukeutunut, joten olen tässä hetken palstalla.
Mähän oon ulkona, laavulla.
Kuulut varmaan sukupolveen, joka ei ole vielä tietoinen älypuhelimen hienouksista.
Tiedoksi sulle...näillä pääsee nettiin..
Miksi lähtisin marraskuiseen vesisateeseen kun ei ole pakko?
Miksi olet vielä kyselyiässä? Oletko 6v?