Mikä on tekosyysi palstalla pyhäpäivinäkin? Mikset mene ulos?
Sunnuntaina eli pyhäpäivänä on enemmän ihmisiä vapaalla kuin esimerkiksi keskiviikkona. Mikset mene tapaamaan ystäviä? Miksi roikut netissä? Onko sinulla sosiaalista elämää? Toivottavasti on. Miksi olet täällä pyhäpäivänäkin?
Minä olen koska jalka on murtunut, enkä saa rasittaa sitä. Ei siis mikään tekosyy.
Kommentit (32)
Kävin jo ulkona aamukahvilla, ei tuolla vesisateessa jaksanut kauempaa olla. Miksi ap ei kutsu ystäviä kylään?
Miksi itse roikut netissä, etkä mene ulos?
Hittoako sinulle kuuluu toisten ulosmenot tai menemättä jättämiset?
Kyllä yp:n pitäisi vähän tsekata tällaisia aloituksia ja poistaa ne hetimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap! Tekosyy selvästi sinullakin.Olivat vaikka molemmat jalat murtuneet, niin jokainen voi tehdä lukemattomia muitakin asioita kuin roikkua netissä.Itse en roiku, luen jonkun aikaa muutamia kommentteja (2-3), vastasin tähän yhteen.Ja nyt tiskaus, kylpyhuone siistiksi, pyykkien korjaus, ulos, kynttilä hautuumaalle, kävelylle meren rannalle, vähän ostoksia, piristymään kahvilaan, ostoksilla käyntiä, kotiin, ruokailu, vaatteiden silitystä, uutisten luku tästä kännykästä jolla nyt kirjoitan, iltakahvi, opiskelua, rauhallista koti-iltaa kirjan parissa. Ei nettiä, ei televisiota (ei ole). Ja hyvää, rauhallista yötä.
Vähän jatkoa vielä...Minulla ei ole murtumia mutta muusta syystä joudun käyttämään kainalosauvaa.Sateenvarjoa en voi pitää mutta lähden tuonne sateeseen silti. Nautin siitä kun on vain sopivat vaatteet päällä. Nyt lopetan netin katsomisen. En siis vastaa mahdollisiin kommentteihin omaani koskien.Voi olla, että huomenna luen. Hyvää ja iloista päivää kaikille! Riippumatta siitä miten sen vietätte.
No en mä nyt kyllä täällä koko päivää ajatellut olla! Mulla on harvinaista aikaa yksin kotona. Mieheni lähti lasten kanssa sukulaisen synttäreille. Mä en voinut lähteä mukaan, koska meillä on koiranpentu, jota ei oikein voi ottaa vielä yökyläilemään, koska se saattaa tuhostella. Seuraavaksi mulla on asialistalla ulkona käyminen koiran kanssa, ja sen jälkeen alan tehdä pitsaa.
Tuntuu, että aloittajalla on jostain syystä jotenkin paha olo, joka pitää purkaa muihin ihmisiin.
En ole uskovainen, minulle ei ole pyhiä päiviä.
En ymmärrä näitä tekosyykysymyksiä. Onko tämä joku uusi muoti?
Minä olin jo ulkona, kävelin 6 km, vettäkin satoi.
Nyt voin velttoilla ilman tekosyitä.
Heräsin vasta hetki sitten. En nyt oikein näe järkevänä lähteä lapsiperheisiin kyläilemään isänpäivänä. Eiköhän ne halua olla perheen kesken.
Ehkä iltapäivällä lähden ulos jos jaksan.
Juon tässä kahvia ja odotan, että 1,5 h päästä lähden ratsastustunnille. Pyykit kohta hakemaan pesutuvasta ja juureksia kuorimaan, että tunnin jälkeen heitän uuniin
Vierailija kirjoitti:
Juon tässä kahvia ja odotan, että 1,5 h päästä lähden ratsastustunnille. Pyykit kohta hakemaan pesutuvasta ja juureksia kuorimaan, että tunnin jälkeen heitän uuniin
Sitten syöt ja mitä sitten? Kyllä sun nyt on PAKKO kertoa kaikki tekemiset!!!
Hyvä ap! Tekosyy selvästi sinullakin.Olivat vaikka molemmat jalat murtuneet, niin jokainen voi tehdä lukemattomia muitakin asioita kuin roikkua netissä.Itse en roiku, luen jonkun aikaa muutamia kommentteja (2-3), vastasin tähän yhteen.Ja nyt tiskaus, kylpyhuone siistiksi, pyykkien korjaus, ulos, kynttilä hautuumaalle, kävelylle meren rannalle, vähän ostoksia, piristymään kahvilaan, ostoksilla käyntiä, kotiin, ruokailu, vaatteiden silitystä, uutisten luku tästä kännykästä jolla nyt kirjoitan, iltakahvi, opiskelua, rauhallista koti-iltaa kirjan parissa. Ei nettiä, ei televisiota (ei ole). Ja hyvää, rauhallista yötä.