Lähettäisikö isälle onnitteluja vai ei?
Olen alle 30-vuotias nainen. Isäsuhteeni on ollut huono, koska olemme riidelleet paljon ollessani teini-ikäinen. Nyt on melko rauhallinen tilanne, mutta emme juurikaan pidä yhteyttä. Tätä kuvaa ehkä se, että olemme soitelleet viimeksi elokuussa. Kävin jokin aika sitten kotona ja sattumalta tapasin siellä erään isän kaverin. Hän ihmetteli, kuka olen, koska oli luullut, että isälläni on vain kaksi poikaa. Loukkaannuin tilanteesta isälleni. Tiedän, että isäni suree huonoja välejämme, mutta ei kuitenkaan tee asialle mitään.
Onko muilla vaikea isäsuhde aiheuttanut ristiriitaisia ajatuksia näin isänpäivänä?
Kommentit (3)
Nojoo, mietin ihan samaa. Meillä on neutraalit välit, mutta en itse saa isän puolelta edes tekstiviestiä syntymäpäivänäni, saati muuta yhteydenpitoa. Tekisi mieli jättää soittamatta, kortin kuitenkin laitoin. Pahoin pelkään, että sillä tavoin tekisin kuitenkin eniten hallaa itselleni.
Kyllä kortti täytyy laittaa. Jos ei välitä muuta yhteyttä pitää, niin ainakin se. Ei luulisi olevan suuri vaiva. Merkitsee kuitenkin paljon. Ehkä ne siitä välitkin paranevat.
Minäkin haluaisin sanoa, että mulla vain yksi lapsi. Toinen kun ei muista koskaan !
Mulla ei ole isäsuhdetta, mutta ajattelin, että tee juuri niinkuin sinusta tuntuu. Laita viesti, joka on aito ja rehellinen, jos viestin laitat. Jos et laita viestiä, niin sekin on ihan ok.