Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varatun miehen kanssa tulisi toimia?

Vierailija
09.11.2019 |

Ihastuin varattuun mieheen ja kysyin viestillä, lähtisikö joskus kahville. Ilman muuta lähtee, oli vastaus. Kysyin eilen, ehtisikö tänään kahville. Ei ehtinyt ja kertoi minne on menossa. Tiedän hänen kuitenkin nyt valehdelleen minulle menostaan, ei oikeasti ollut menossa minnekään. Halusi ilmeisesti vain pelata tämän päivän selväksi etten kysy toista kellonaikaa. Pyysin ilmoittamaan, mikäli joskus haluaa tavata ja lupasi näin tehdä. Odotanko nyt siis vain miehen yhteydenottoa vai voinko itse vielä tehdä aloitteen? Kiinnostunut mies jossain määrin on, siitä olen varma. Tiedä sitten onko hän pelimies, sitä olen alkanut vähän epäillä. Mutta siis onko tungettelevaa olla itse vielä aloitteentekijä? Vai ottaako mies itse yhteyttä jos todella haluaa tavata ja järjestää sille ajan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*sipää.

Vierailija
2/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon pohdintaan, että onko pelimies, on helppo vastata. Jos lähtee sun kanssa kahville ja teille tulee jotain sutinaa, niin on pelimies. Jos huomaa, että yrität sitä vikitellä ihastuksissasi ja antaa sulle pakit, niin ei ole pelimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ei pääse viikonloppuna, kun vaimo vahtii vieressä. Töiden jälkeen tai jopa työaikana onnistuu paremmin.

Vierailija
4/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Et olisi maininnut miehen olevan varattu, jos tosiaan haluaisit täältä neuvoja etkä raivoisaa keskustelua.

Vierailija
5/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysit ilmoittamaan, jos/kun hän haluaa tavata ja hän lupasi näin tehdä. Eli mitäpä jos teet niin kuin sovitte.

Vierailija
6/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Oma sellainen.

Vierailija
7/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa nyt laittaa joka päivä muutama viesti, ettei hän unohda. Muistuttelet. Sano vielä, että tiedät, ettei hänellä ollut sellaista menoa, mistä puhui sinulle.

Vierailija
8/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehen naiselle ja kysy milloin mies olisi vapaa lähtemään sun kanssa kahville

Vierailija
9/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just sovi vaimonsa kanssa aikataulut niin ei mene puihin vai onko tässä joku avionrikkoja salasuhde kyseessä? Jos on niin aatteleppa omalle kohdalles, luottojätkä vissiin on hän.

Vierailija
10/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varatun miehen haluaa, niin sellainen pitää vain rohkeasti ja aloitteellisesti ottaa. Näin tein itsekin, kun kolmisen vuotta sitten varatun miehen iskin, jonka kanssa olen edelleen yhdessä. Tosin mulle kun on suotu mallimaisen hyvä ulkonäkökin, tiimalasivartalo ja isot luomutissit, niin kyllä niitäkin käytin miehen saadakseni. :)

N25

Vierailija
11/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varatun miehen haluaa, niin sellainen pitää vain rohkeasti ja aloitteellisesti ottaa. Näin tein itsekin, kun kolmisen vuotta sitten varatun miehen iskin, jonka kanssa olen edelleen yhdessä. Tosin mulle kun on suotu mallimaisen hyvä ulkonäkökin, tiimalasivartalo ja isot luomutissit, niin kyllä niitäkin käytin miehen saadakseni. :)

N25

0/5

Vierailija
12/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voinut tiettyyn aikaan tai numeroon soitella siihen oli ihan oma numero. Nyt tilanne ehkä toistaa itseään. En suosittele sulle samaa.

Vierailija
13/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille pimppikuva, niin kiinnostus herää.

Vierailija
14/14 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille pimppikuva, niin kiinnostus herää.