Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella nyt neljättä päivää "aaltoilevaa" vatsakipua ja oksettavaa oloa ilman oksentamista tänään nousi lämpö. Miten kauan tätä katsoo ennen lääkäriin viemistä?

Vierailija
09.11.2019 |

Me muu perhe olemme oireettomia mikä ihmetyttää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se asettuu kun umpilisäke puhkeaa ja vatsakalvontulehdus tappaa.

Vierailija
2/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio korjaa pois virheensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin. Umpilisäke?

Vierailija
4/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se lääkäriin, idiootti.

Vierailija
5/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umppari tai munuaisiin nouseva VTI, heti lääkäriin.

Vierailija
6/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai suolitukos...

Vierailija
7/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katsoisi enää hetkeäkään. Lääkäriin olisin itse vienyt jo päiviä sitten. 

Vierailija
8/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan nyt että kipu  ei ole sietämätöntä,  jos lapsi ulvoisi tuskasta olisi  totta kai viety jo lääkäriin ! Lähinnä toteaa että "mahaa koskee" mutta pelaa ihan  normaalisti tabletilla tms. Ruoka tosin  ei oikein maistu ja  syöminen laukaisee lähes  heti kivun . Välillä sitten sanoo että "ei  okseta enää,  "ei ooo enää maha kipee" mutta kohta tilanne taas muuttuu .  On käynyt kakalla muttei ripuloinut. 

Olen lähtenyt siitä että oletuksesta,  kyseessä on vatsatauti mutta nyt alkaa epäilyttää !

Ap

Vierailija
9/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, kuka odottaa tuollaisen kanssa neljä päivää. Kuulostaa umpparilta. Äkkiä lääkäriin!

Vierailija
10/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Sulla mitään lasta ole.

Vierailija
11/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn tutulla oli kivuton umpparitulehdus. Kyumetta, oksetusta ja lopulta crp tosi korkea. Onbeksi ehdittiin leikata ennen puhkeamista, mut mahakipua oli vast leikkauksen jälkeen. Nyt heti lääkäriin!!!

Vierailija
12/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää tuollaisia oireita jatkuvasti, paras olisi käyttää lääkärissä.

Eihän sitä voi tietää, mikä siellä vatsassa aiheuttaa kipua ja miksi on pahoinvointia.

Jos olisi oma lapseni, käyttäysin lääkärissä, viimeistään maanantaina.

Vierailija
13/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan samaa kuin meillä? Minulla alkoi pe kova vatsakipu, en ripuloinut mutta juoksin isomalla asialla vähän väliö  ja mahaan koski hirveästi. Luulin sen liittyvän siihen kun minulla on epäilty ärtyvää suolta mutta sitten tyttäreni tuli koulusta että  äiti vatsaan sattuu. Pe on karkkipäivä mutta söi vain kourallisen karkkia ja meni makaamaan kontalleen sohvalle , koetin kysellä että sattuuko noin kovin ja oksettaako, ei oikein tullut vastausta. Tänään minun vatsakipuni loppui mutta pierettää kyllä sikana, tytär yhä kivuissaan. Tuntuu pärjäävän sen kanssa mutta on jotenkin nuutunut, ei terve lainkaan.  Vatsaflunssaksi, semmoiseksi lieväksi ! mie tätä epäilen. Mieheni ja toinen lapseni ovat terveitä.

Vierailija
14/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan nyt että kipu  ei ole sietämätöntä,  jos lapsi ulvoisi tuskasta olisi  totta kai viety jo lääkäriin ! Lähinnä toteaa että "mahaa koskee" mutta pelaa ihan  normaalisti tabletilla tms. Ruoka tosin  ei oikein maistu ja  syöminen laukaisee lähes  heti kivun . Välillä sitten sanoo että "ei  okseta enää,  "ei ooo enää maha kipee" mutta kohta tilanne taas muuttuu .  On käynyt kakalla muttei ripuloinut. 

Olen lähtenyt siitä että oletuksesta,  kyseessä on vatsatauti mutta nyt alkaa epäilyttää !

Ap

Lopeta, senkin huijari.

Vierailija
15/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tämä vitsi? Ei kyllä naurata.

Vierailija
16/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista pari kuukautta sitten monta päivää, muistaakseni 5 päivän jälkeen rauhoittui. Nyt oli lapsella saman tyyppistä viime viikolla.

Vierailija
17/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä oli, nyt käytte lääkärissä. Tulehdusarvoista näkyy heti, jos jotain vakavaa.

Vierailija
18/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se päivystys ruuhkautuu  kun viedään norossa oleva kakara päivystykseen että apua apu mun lapsi pitää leikata heti, mayday . Umpparipotilas ei tosiaan pelaa pleikkaa ja välillä totea kuin ohimennen että massuni on muuten hiukan kivulias.  Ap:n penskalla on vatsatauti, ruokamyrkytys tai keliakia.

Vierailija
19/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaista pari kuukautta sitten monta päivää, muistaakseni 5 päivän jälkeen rauhoittui. Nyt oli lapsella saman tyyppistä viime viikolla.

Asutteko missä päin? Olen siis tuo perjantain  kakalla ravannut jonka lapsella myös oireita, me asumme Etelä-suomessa.

Vierailija
20/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin nyt ja heti. Ei oo pikkujuttu jos on umppari ja se pääsee puhkeamaan.