Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella nyt neljättä päivää "aaltoilevaa" vatsakipua ja oksettavaa oloa ilman oksentamista tänään nousi lämpö. Miten kauan tätä katsoo ennen lääkäriin viemistä?

Vierailija
09.11.2019 |

Me muu perhe olemme oireettomia mikä ihmetyttää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mun tuttu kävi töissä viikon kuumeisena ja oksetti usein. Lopulta meni lekuriin ja crp tosi korkea. Joutui osastolle sen takia ja lopulta löytyi umpparitulehdus, joka sitten leikattiin Kipua ei siis ollut ja teki fyysistä työtä, vaikka oli tulehdus päällä.

22/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Neljättä päivää jatkunut epämääräinen vatsakipu/pahoinvointi ei vaikuta ihan normaalilta kenelläkään, käyttäisin lääkärillä varmuuden vuoksi.

Omalla lapsella oli tarhaiässä joku pöpö about kolme viikkkoa. Hain muistaakseni kolmesti kesken päivän päikystä kun oksensi/huonovointinen, pientä lämpöä muutaman päivän välein. Lääkärissä käytin, lääkäri kehotti vain seuraamaan yleistä vointia. Mitään vatsakramppeja ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se päivystys ruuhkautuu  kun viedään norossa oleva kakara päivystykseen että apua apu mun lapsi pitää leikata heti, mayday . Umpparipotilas ei tosiaan pelaa pleikkaa ja välillä totea kuin ohimennen että massuni on muuten hiukan kivulias.  Ap:n penskalla on vatsatauti, ruokamyrkytys tai keliakia.

Tämä. Täällä on nyt hysteerikkojen kokoontumisajot päällä. Ainoastaan jos asuu erityisen pitkällä viikonloppuisin vastaanottavasta päivystyksestä, kannattaa miettiä varman päälle.

Mutta lapsi sanoo välillä että mahaan sattuu ja jatkaa elämää. Nyt tuli kuume. Onko edes korkea, kasvoiko mahakipu mukana?

Lapsi on kipeä joka on ikävää. Mutta kyseessä ei ole päivystysasia.

Vierailija
24/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin! Hoitaja kattoo tulehdusarvot ja jos korkeet, lähettää teidät lääkäriin.

Vierailija
25/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota luuri käteen ja soita päivystykseen.

26/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se päivystys ruuhkautuu  kun viedään norossa oleva kakara päivystykseen että apua apu mun lapsi pitää leikata heti, mayday . Umpparipotilas ei tosiaan pelaa pleikkaa ja välillä totea kuin ohimennen että massuni on muuten hiukan kivulias.  Ap:n penskalla on vatsatauti, ruokamyrkytys tai keliakia.

Mikä noro kun lapsi vain valittaa huonoa oloa?

Vierailija
27/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaista pari kuukautta sitten monta päivää, muistaakseni 5 päivän jälkeen rauhoittui. Nyt oli lapsella saman tyyppistä viime viikolla.

Asutteko missä päin? Olen siis tuo perjantain  kakalla ravannut jonka lapsella myös oireita, me asumme Etelä-suomessa.

Etelä-suomessa mekin.