Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset halua vakavampaan suhteeseen?

Vierailija
09.11.2019 |

Kertokaas.
Olen pitkä, urheilullinen, ok näköinen mies, enkä saa naisia kuin yhdeksi tai kahdeksi yöksi. Olen seurustellut viimeksi 20-25 vuotiaana ja nyt +30 haluaisin muutakin kun panoja. Jotkut on ehdottaneet seksisuhdetta, mutta ehtona on ollut hauskanpito enkä enää halua sellaista.

Onko trendi sinkkuus vai onko minussa joku vika jota en tajua?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin voiko suorapuheisuuteni toimia karkoittimena?

Rehellisesti olen sanonut etsiväni suhdetta, ja joskus itsekin olen boikotoinut samaa sanovia naisia. Nyt sellaisia naisia ei tunnu olevan.

Yksi nainen sanoi että vaikutan peiliin tuijottelijalta, en ole sellainen, mutta antaako hyvin pukeutuminen väärän viestin? Palkka on vähän noussut joten suosin myös kalliimpia liikkeitä, mutta myyjät käytännössä päättävät mitä puen. Parturi leikkaa hiukset siten, että niiden laittamiseen menee max 2min.

Toinen ryhmä joka on alkanut kiinnostumaan on +30 varatut naiset.. Tilanne olisi ollut ihanteellinen 5 vuotta sitten, ei enää.

Ap

2/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on katsos sellainen leima otsassa nyt. Jotkut naiset uskoo vakaasti, että miehen menneisyys kertoo miehen tulevaisuuden, ja jos ei ole pitkiä suhteita menneisyydessä, ei niitä voi olla tulevaisuudessakaan. Sama pätee niihin, jotka ei löydä suhdetta, tai niihin jotka ei löydä koskaan yhdenillanjuttuja, van parisuhde-ehdotuksia.

Jotain tällaista olen ollut havaitsevani. 

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertomiehestä on aika lailla vaivaa. Mitä sinä tuot parisuhteeseen?

Vierailija
4/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit puolisoa tinderistä tai baarista niin älä odota muuta.

Hanki harrastus. Vaikka seinäkiipeily tai retkeily, siellä tapaa kunnon naisia. Ystävysty heidän kanssaan. Älä heti pyydä treffeille. Jos haluat todellisen suhteen, sen pitää alkaa ystävyyspohjalta. 

Vierailija
5/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vakavampaan, eli mitä kahta asiaa vertaat tässä toisiinsa?

Vierailija
6/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy tätä niiltä naisilta, jotka sinut ovat jättäneet? Tapaamatta sinua on paha sanoa, että missä mättää. Minulla kuitenkin särähtää korvaan, kun alat naisia syyttelemään, eli omasta mielestäsi olet ns täydellinen, mutta syy on naisissa....

Vierailija
7/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy tätä niiltä naisilta, jotka sinut ovat jättäneet? Tapaamatta sinua on paha sanoa, että missä mättää. Minulla kuitenkin särähtää korvaan, kun alat naisia syyttelemään, eli omasta mielestäsi olet ns täydellinen, mutta syy on naisissa....

Juu. Tämä on tätä vakipalsta-ulinaa. Minä olen täydellinen, minä miehenä määrittelen minkälaisista miehistä naisten tulee pitää, ja jos naiset eivät pidä minusta, vika on naisissa, naisten tulee muuttua,vei minun

Vierailija
8/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ikäisesi naiset ovat jo niin kyllästyneitä miehiin etteivät vaan ole suhteesta kiinnostuneita. Seksi kelpaa kyllä monelle. Toisaalta jos seksin jälkeen selkeästi kiinnostuu lakkaa niin voi olla että taidoissasi on kehitettävää.

Vierailija
9/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu sielukkuutta ja syvyyttä, mutta pinnalliseen hauskanpotoon kelpaat?

Vierailija
10/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kannattaa kysyä niiltä mimmeiltä, joiden kanssa ei synkannyt , jos oikeasti haluat tietää syyn

Vierailija
11/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei ainakaan kelpaa mies jolla on ollut ”panoja”.

Vierailija
12/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monikossa? Kuinka monta naista sinun siis pitäisi saada "vakavampaan" suhteeseen?

Vierailija
13/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ikäisesi naiset ovat jo niin kyllästyneitä miehiin etteivät vaan ole suhteesta kiinnostuneita. Seksi kelpaa kyllä monelle. Toisaalta jos seksin jälkeen selkeästi kiinnostuu lakkaa niin voi olla että taidoissasi on kehitettävää.

Höpöhöpöhööööööööö. Ei pidä paikkaansa. Kyllä naiset, tuon ikäiset varsinkin, haluaa mieluummin parisuhteen

Vierailija
14/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmaankin aistii, että kelpuuttaisit melkein kenet vaan suhteeseen, jos olet puhumassa seurustelusta ilman että tiedät mitään muuta naisesta kuin vähän seksimieltymyksiä.

Vierailija
15/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta puuttuu sielukkuutta ja syvyyttä, mutta pinnalliseen hauskanpotoon kelpaat?

Hei, ei muutaman treffikumppanin perusteella voi noin sanoa. Kaikkien kanssa ei vaan synkkää, ei ole kipinää tms. Ihmiset käy aika monilla treffeillä aika monen ihmisen kanssa, ennenkuin se oma löytyy. Vain leffoissa the one löytyy eka treffeillä tai sen kanssa jumitutaan hissiin

Vierailija
16/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpöhööööööööö. Ei pidä paikkaansa. Kyllä naiset, tuon ikäiset varsinkin, haluaa mieluummin parisuhteen

Mä olen 40, ja lähes kaikki mun samanikäiset ystäväni ovat sanoneet, että jatkaisivat yksin, jos jäisivät yksin. Olen onnellisesti naimisissa, ja samoilla linjoilla.

Vierailija
17/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat joilla määrittelet itsesi kuvaavat ajatusmaailmaasi.

Ei millään pahalla, mutta et kuulosta millään lailla kiinnostavalta.

En usko että vaihtaisin kanssasi kahtakaan lausetta.

Tuskin sinäkään minun kanssani: en vastaa vaatimuksia, joita asetat naisen ulkonäölle.

Vierailija
18/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kannattaa kysyä niiltä mimmeiltä, joiden kanssa ei synkannyt , jos oikeasti haluat tietää syyn

Ei ole mitään rasittavampaa kuin joku ex-pano joka kärttää, että miksei kelvannut. Ok, olet tyhmä, tukkasi on ruma, et osaa sormettaa, kuuntelet huonoa musiikkia... Ei naiselle ole mitään etua kertoa totuutta sellaiselle, jonka kanssa ei edes ole enää tekemisissä.

Vierailija
19/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He varmaankin aistii, että kelpuuttaisit melkein kenet vaan suhteeseen, jos olet puhumassa seurustelusta ilman että tiedät mitään muuta naisesta kuin vähän seksimieltymyksiä.

Sama kuin ehdottaa seksijuttua ilman että tietää mitään toisesta ja onko kemiaa.

Vierailija
20/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on maine kukasta kukkaan hyppijänä tai se näkyy sinusta. Ja ne 20-25v naiset eivät etsi ikäisiäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä