Miksei naiset halua vakavampaan suhteeseen?
Kertokaas.
Olen pitkä, urheilullinen, ok näköinen mies, enkä saa naisia kuin yhdeksi tai kahdeksi yöksi. Olen seurustellut viimeksi 20-25 vuotiaana ja nyt +30 haluaisin muutakin kun panoja. Jotkut on ehdottaneet seksisuhdetta, mutta ehtona on ollut hauskanpito enkä enää halua sellaista.
Onko trendi sinkkuus vai onko minussa joku vika jota en tajua?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He varmaankin aistii, että kelpuuttaisit melkein kenet vaan suhteeseen, jos olet puhumassa seurustelusta ilman että tiedät mitään muuta naisesta kuin vähän seksimieltymyksiä.
Sama kuin ehdottaa seksijuttua ilman että tietää mitään toisesta ja onko kemiaa.
:DDD Joo, miehet jotka pyrkivät määrittelemään seksin perusteella onko kemiaa vai ei, ovat erittäin suuri turn off.
Siis katseletko koko ajan saman ikäisiä naisia? 20-25 v? Ei sen ikäiset halua mitään pappaa vaan samassa tilanteessa olevan nuoren miehen. Ikäluokkasi on 30-40 v. Seurustelemattomuutesi tosin on vanhemmille punainen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Mietin voiko suorapuheisuuteni toimia karkoittimena?
Rehellisesti olen sanonut etsiväni suhdetta, ja joskus itsekin olen boikotoinut samaa sanovia naisia. Nyt sellaisia naisia ei tunnu olevan.
Yksi nainen sanoi että vaikutan peiliin tuijottelijalta, en ole sellainen, mutta antaako hyvin pukeutuminen väärän viestin? Palkka on vähän noussut joten suosin myös kalliimpia liikkeitä, mutta myyjät käytännössä päättävät mitä puen. Parturi leikkaa hiukset siten, että niiden laittamiseen menee max 2min.
Toinen ryhmä joka on alkanut kiinnostumaan on +30 varatut naiset.. Tilanne olisi ollut ihanteellinen 5 vuotta sitten, ei enää.
Ap
Jos vain varatut naiset kiinnostuvat, tarkoittaa se, ettet ole toimeentuleva, vakaa tai luotettavaa tyyppi. Parisuhteeseen naiset haluavat myötäilevän kotiapulaisen. Meidän kanssa sitten pannaan ja ruikutetaan, kun oma mies ei enää herätä haluja...
t. samanlainen mies
Mistä sinä tiedät, oletko jonkun toisen mielestä hyvännäköinen?
Jokainen päättää itse mistä piirteistä pitää.
Kiitos kuitenkin siitä ettet kertonut olevasi
mukava. Kun senkin ratkaisee se toinen osapuoli.
En käsitä, miksi miehet ja jotkut naisetkin rummuttavat urheilullisuuttaan ja luulevat sen keräävän kumppaneita kuin kärpäsiä.
Urheilemisesta on iloa sen harrastajalle, ei muille.
Muille on iloa siitä, miten käyttäydyt, miten kohtelet muita, oletko ystävällinen, luotettava, kehityshaluinen, miten suhtaudut vaikeuksiin, erimielisyyksiin ja siihen, että elämä ei ole aina sitä mitä tilasi.
Miten parisuhdetta etsivä nainen voi löytyä yhden/kahden yön suhteena sängystäsi. Vai harrastatko irtopanoja kun muuta ei löydy?
Itse lähtisin liikkeelle hitaammasta tutustumisesta. Silloin harvemmin suhde jää yhteen tai kahteen seksikertaan, jos sinne saakka päästään. Jos taktiikkana on "seksiä muutaman tapaamisen jälkeen", niin ehkä sitten tuo sinun kokemasi tilanne on mahdollinen vaikka molemmat haluaisivat parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin voiko suorapuheisuuteni toimia karkoittimena?
Rehellisesti olen sanonut etsiväni suhdetta, ja joskus itsekin olen boikotoinut samaa sanovia naisia. Nyt sellaisia naisia ei tunnu olevan.
Yksi nainen sanoi että vaikutan peiliin tuijottelijalta, en ole sellainen, mutta antaako hyvin pukeutuminen väärän viestin? Palkka on vähän noussut joten suosin myös kalliimpia liikkeitä, mutta myyjät käytännössä päättävät mitä puen. Parturi leikkaa hiukset siten, että niiden laittamiseen menee max 2min.
Toinen ryhmä joka on alkanut kiinnostumaan on +30 varatut naiset.. Tilanne olisi ollut ihanteellinen 5 vuotta sitten, ei enää.
ApJos vain varatut naiset kiinnostuvat, tarkoittaa se, ettet ole toimeentuleva, vakaa tai luotettavaa tyyppi. Parisuhteeseen naiset haluavat myötäilevän kotiapulaisen. Meidän kanssa sitten pannaan ja ruikutetaan, kun oma mies ei enää herätä haluja...
t. samanlainen mies
Rooleja on monta. Ollako petetty vai toinen mies, frienzonella vai ... Välillä miettii kunka raadollista tosielämä on, kun kaikki on pelkkää sähläämistä.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Siis katseletko koko ajan saman ikäisiä naisia? 20-25 v? Ei sen ikäiset halua mitään pappaa vaan samassa tilanteessa olevan nuoren miehen. Ikäluokkasi on 30-40 v. Seurustelemattomuutesi tosin on vanhemmille punainen vaate.
No jopa selvisi asia! Kolmekymppinen mies ja haa veilee Max 25 Vee naisesta.....heheheeee, ja vielä kysyt, että miksi naiset ei syty!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy tätä niiltä naisilta, jotka sinut ovat jättäneet? Tapaamatta sinua on paha sanoa, että missä mättää. Minulla kuitenkin särähtää korvaan, kun alat naisia syyttelemään, eli omasta mielestäsi olet ns täydellinen, mutta syy on naisissa....
Samaa mieltä. Kannattaa kysyä niiltä mimmeiltä, joiden kanssa ei synkannyt , jos oikeasti haluat tietää syyn
Kannattaako? Yleisesti näissä kohdin valehdellaan aina valkoinen vale. "Tapasin jonkun toisen" jne. On ihan hyvä kysellä jostain muualta asiaa, koska muut osaavat ehdotella ja kysellä muita syitä. Itse veikkaan, että kyseessä on menneisyys. Jotkut naiset lukevat miehen menneisyyttä kuin CV:tä, ja jos siellä lukee paljon panoja, niin niitä todennäköisesti luvassa jatkossakin. Jos CV:ssä lukee pitkiä suhteita, niitä on luvassa jatkossakin. Jos CV:ssä ei lue mitään, ei ole mitään ole luvassa jatkossakaan.
Tuossa on tietty arvopohjaero. Jos miehellä on mittava irtoseksihistoria, en haluaisi parisuhteeseen. Ajatus suhteesta miehen kanssa on monella tapaa vastenmielinen. Sellaista taustaa ymmärtää varmaan paremmin nainen, jolla on samanlainen tausta. Asiaa ei muuta se, että olisi ollut pitkässä parisuhteessakin jossain vaiheessa. eri
Oletko korkeastikoulutettu ja osaatko keskutella?
Olen 27-vuotias nainen, enkä keksi oikeestaan yhtään hyvää syytä, miksi alkaisin suhteeseen. Panosuhde on kiva ja helppo. Saa seksiä ja läheisyyttä, mutta ei oo mitään turhia velvollisuuksia. Nautin yksinolosta niin paljon, että miehen pitäis oikeesti olla jo tosi ”super”, että ees harkitsisin mitään vakavaa.
Panosuhteita harrastavat haluavat jatkaa niillä helppouden takia (ainakin tiettyyn ikään saakka). Vanhemmista eronneista tai pitkään sinkkuna olleista voisi löytyä, mutta mittava panohistoria karkottaa nopeasti irtopanoja harrastamattoman naisen. Ensiksi mainituilla voi olla jo lapsiakin.
Yritä löytää +30v vapaa nainen, jonka irtoseksikiintiö on täynnä kuten sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ikäisesi naiset ovat jo niin kyllästyneitä miehiin etteivät vaan ole suhteesta kiinnostuneita. Seksi kelpaa kyllä monelle. Toisaalta jos seksin jälkeen selkeästi kiinnostuu lakkaa niin voi olla että taidoissasi on kehitettävää.
Kolmikymppiset naiset kyllästyneitä miehiin? En minäkään ole, vaikka olen paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 27-vuotias nainen, enkä keksi oikeestaan yhtään hyvää syytä, miksi alkaisin suhteeseen. Panosuhde on kiva ja helppo. Saa seksiä ja läheisyyttä, mutta ei oo mitään turhia velvollisuuksia. Nautin yksinolosta niin paljon, että miehen pitäis oikeesti olla jo tosi ”super”, että ees harkitsisin mitään vakavaa.
Lasten teko?
Kyllä meitäkin on, jotka etsivät vakavampaa suhdetta. Mutta suhteeseen ei todellakaan kelpaa kuka tahansa. Ikävä kyllä ei riitä että näyttää hyvältä ja on mukava ja kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ikäisesi naiset ovat jo niin kyllästyneitä miehiin etteivät vaan ole suhteesta kiinnostuneita. Seksi kelpaa kyllä monelle. Toisaalta jos seksin jälkeen selkeästi kiinnostuu lakkaa niin voi olla että taidoissasi on kehitettävää.
Kolmikymppiset naiset kyllästyneitä miehiin? En minäkään ole, vaikka olen paljon vanhempi.
Minä olen ja olen sentään vasta parikymppinen. Voin vaan kuvitella että osa kolmekymppisistä on varmaan kyllästyneitä?
Turha niiltä aiemmilta kysellä mikset kelvannut heille, koska mahdollinen vastaus kattaa vain ja ainoastaan juuri sen ihmisyksilön, jolta sitä penäät, eikä esim. ennusta tulevaisuutta suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten teko?
En halua lapsia.
En tietenkään kerro panohistoriaani joten se ei varsinaisesti voi karkoittaa.
En koe panojen olevan naista tai miestä huonontava tekijä. Mutta joo, ymmärrän että se voi joillekin olla turn off.
Naiset ovat olleet välillä 22- +35, ulkonäkövaatmukset ovat tippuneet huomattavasti enkä yleensä muutenkaan kiinnostu eniten siitä kaveriporukan kaunottaresta.
Syyt ovat olleet niitä harmaita, että seurustelu ei kiinnosta, ei haluta sitoutua, ei haluta naimisiin, lapsia tai muutakaan "ahdistavaa". Kuitenkin omassa tuttavapiirissä ihmiset seurustelee/ menee naimisiin etc, joten vika löytynee peilistä.
Koulutus on tasoa AMK, mutta en usko sen vaikuttavan mihinkään.
Harrastan kyllä, mutten ole sitä kautta käynyt kuin kahdesti kahvilla, juttu ei silloin edennyt mihinkään. Toisesta tuli kyllä kaveri.
Ap
Kannattaako? Yleisesti näissä kohdin valehdellaan aina valkoinen vale. "Tapasin jonkun toisen" jne. On ihan hyvä kysellä jostain muualta asiaa, koska muut osaavat ehdotella ja kysellä muita syitä. Itse veikkaan, että kyseessä on menneisyys. Jotkut naiset lukevat miehen menneisyyttä kuin CV:tä, ja jos siellä lukee paljon panoja, niin niitä todennäköisesti luvassa jatkossakin. Jos CV:ssä lukee pitkiä suhteita, niitä on luvassa jatkossakin. Jos CV:ssä ei lue mitään, ei ole mitään ole luvassa jatkossakaan.
Ainoa keino päästä asian ohi, on antaa lähipiirin naisien löytää sinusta monenlaisia puolia. Sitä ei voi tehdä nettideiteillä, sen voi tehdä vain sellaisten naisten kanssa, joita voi tavata neutraalisti joka päivä, esim. työpaikalla.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE