Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset halua vakavampaan suhteeseen?

Vierailija
09.11.2019 |

Kertokaas.
Olen pitkä, urheilullinen, ok näköinen mies, enkä saa naisia kuin yhdeksi tai kahdeksi yöksi. Olen seurustellut viimeksi 20-25 vuotiaana ja nyt +30 haluaisin muutakin kun panoja. Jotkut on ehdottaneet seksisuhdetta, mutta ehtona on ollut hauskanpito enkä enää halua sellaista.

Onko trendi sinkkuus vai onko minussa joku vika jota en tajua?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kiinnostu sinusta tuon pinnallisen kuvauksesi perusteella. Millainen persoona olet? Mitkä ovat intohimosi, entä inhosi? Mitä haluat elämältä?

Vierailija
42/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään kerro panohistoriaani joten se ei varsinaisesti voi karkoittaa.

En koe panojen olevan naista tai miestä huonontava tekijä. Mutta joo, ymmärrän että se voi joillekin olla turn off.

Naiset ovat olleet välillä 22- +35, ulkonäkövaatmukset ovat tippuneet huomattavasti enkä yleensä muutenkaan kiinnostu eniten siitä kaveriporukan kaunottaresta.

Syyt ovat olleet niitä harmaita, että seurustelu ei kiinnosta, ei haluta sitoutua, ei haluta naimisiin, lapsia tai muutakaan "ahdistavaa". Kuitenkin omassa tuttavapiirissä ihmiset seurustelee/ menee naimisiin etc, joten vika löytynee peilistä.

Koulutus on tasoa AMK, mutta en usko sen vaikuttavan mihinkään.

Harrastan kyllä, mutten ole sitä kautta käynyt kuin kahdesti kahvilla, juttu ei silloin edennyt mihinkään. Toisesta tuli kyllä kaveri.

Ap

Parempi kun et vedätä sellaisia, joille ne ovat dealbreaker. Sellaiset nimittäin kysyvät sitä. Jos huijaat, ja valehtelu paljastuu joku päivä, suhde on siinä. Eli molempien ajanhaaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kiinnostu sinusta tuon pinnallisen kuvauksesi perusteella. Millainen persoona olet? Mitkä ovat intohimosi, entä inhosi? Mitä haluat elämältä?

Perusjuttuja. Joku vanha talo olis kiva remontoida, tehdä sellaisia ratkaisuja jotka ei ole kovin yleisiä. Olis toki mahtavaa jos nainen jakaisi kiinnostuksen remontointiin, suunnitteluun ja haluaisi panostaa (ajallisesti ja rahallisesti) paljon kotiin. Ei kuitenkaan välttämättömyys.

Haluaisin kivan optimistisen ihmisen jonka kanssa jakaa arki.

Omistan myös mökin, joten olis plussaa jos nainen viihtyisi mökillä/luonnossa.

Lähinnä kai se riittäisi että toinen tykkäisi, olisi hauskaa yhdessä eikä hirveästi turhaa draamaa.

Ap

Vierailija
44/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusjuttuja. Joku vanha talo olis kiva remontoida, tehdä sellaisia ratkaisuja jotka ei ole kovin yleisiä. Olis toki mahtavaa jos nainen jakaisi kiinnostuksen remontointiin, suunnitteluun ja haluaisi panostaa (ajallisesti ja rahallisesti) paljon kotiin. Ei kuitenkaan välttämättömyys.

Lähinnä kai se riittäisi että toinen tykkäisi, olisi hauskaa yhdessä eikä hirveästi turhaa draamaa.

Ap

Etenetköhän vähän liian nopeasti? Se voi tehdä naisellekin vaikutelman, että jonkinlainen pelimies, tai jos naista itseään ei ole muu kiinnostanut niin sitten sinut voi unohtaa. Ehkä voisit hieman pitkittää sänkyynmenoa, niin että pääset tutustumaan ja tutustuttamaan naisen sinuun. Anna kuitenkin ymmärtää että sinnekin ollaan menossa niin ei tule friendzonea.

Vierailija
45/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe panojen olevan naista tai miestä huonontava tekijä. Mutta joo, ymmärrän että se voi joillekin olla turn off.

Naiset ovat olleet välillä 22- +35, ulkonäkövaatmukset ovat tippuneet huomattavasti enkä yleensä muutenkaan kiinnostu eniten siitä kaveriporukan kaunottaresta.

Syyt ovat olleet niitä harmaita, että seurustelu ei kiinnosta, ei haluta sitoutua, ei haluta naimisiin, lapsia tai muutakaan "ahdistavaa". Kuitenkin omassa tuttavapiirissä ihmiset seurustelee/ menee naimisiin etc, joten vika löytynee peilistä.

Harrastan kyllä, mutten ole sitä kautta käynyt kuin kahdesti kahvilla, juttu ei silloin edennyt mihinkään. Toisesta tuli kyllä kaveri.

Ap

Parempi kun et vedätä sellaisia, joille ne ovat dealbreaker. Sellaiset nimittäin kysyvät sitä. Jos huijaat, ja valehtelu paljastuu joku päivä, suhde on siinä. Eli molempien ajanhaaskausta.

Tällaisen kysyjät ei ehkä vastaa sellaista naista jota haen. Itse en kysy naisilta panoista, korkeintaan siitä ovatko olleet pitkissä suhteissa; harvoin sitäkään, yleensä itse kertovat. Hirveä kysely eksistä ja painoista korreloi (empiirinen kokemus) huonon itsetunnon ja mustasukkaisuuden kanssa joka taas tuo kasan ongelmia.

Ap

Vierailija
46/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin, tässä on jo tarttumapintaa. Olet siis raihaarakastava koti-ihminen ja olisit onnellinen toisen samanlaisen kanssa. Mitä jos lähtisit liikkeelle tällä, etkä parturilla ja urheilulla?

Vierailija
47/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällaisen kysyjät ei ehkä vastaa sellaista naista jota haen. Itse en kysy naisilta panoista, korkeintaan siitä ovatko olleet pitkissä suhteissa; harvoin sitäkään, yleensä itse kertovat. Hirveä kysely eksistä ja painoista korreloi (empiirinen kokemus) huonon itsetunnon ja mustasukkaisuuden kanssa joka taas tuo kasan ongelmia.

Ap

Jos itse on ns demiseksuaali eikä harrasta seksiä ilman tunteita, ja tästä syystä yleensä seksihistoriakin on lyhyt, on todella vaikea mieltää parisuhdetta kymmeniä/satoja panoja keräilleen kanssa. Sitten on tietysti taudit, joiden todennäköisyys kasvaa mitä enemmän niitä panoja on.

Vierailija
48/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias nainen ja minulla on samanlaisia kokemuksia miesten kanssa. Oma elämäni (työt ja harrastukset) ovat naisvaltaisia, joten tutustuminen jää nettitreffailuun, koska en käy baareissa yms. Haen seuraa oman ikäisistä ja korkeintaan viisi vuotta vanhemmista miehistä. Kohtaan miehet avoimesti ja sillä asenteella, voisiko toisen kanssa olla ystävä, ennen kuin mietin voisiko toinen olla myös hyvä kumppani juuri minulle. Joidenkin kanssa ollaan heti todettu, ettei tästä tule mitään. Ne joiden kanssa on tuntunut olevan molemminpuolista kiinnostusta, ovat sitten jossain vaiheessa todenneet, etteivät pystykään vakavaan suhteeseen tai eivät halua sitoutua vielä. Kuulemma olen todella ihana, empaattinen ja mukava ihminen, mutta nyt ei vaan jokin sytytä tai ei ole kemiaa. Viimeksi tapailin kesällä miestä, jonka kanssa kaikki meni hyvin, kunnes mies kertoi tavanneensa naisen, jonka kanssa tunsi välittömästi kemiaa. 40-vuotiaat ja sitä vanhemmat miehet olisivat kyllä hyvinkin kiinnostuneita seurustelemaan, mutta mieluummin haluaisin suunnilleen saman ikäisen kumppanin.

Ap:lle sellainen neuvo, että jos olet tähän asti edennyt nopeaan tahtiin sänkyyn tai puhunut paljon ulkonäköön liittyviä juttuja, niin jatkossa voisit kokeilla toimia toisin. Niistä tulee helposti käsitys, ettet olekaan hakemassa vakavaa suhdetta tai naisen ulkonäkö on sinulle tärkein asia. Se mitä kerroit vanhan talon kunnostamisesta, mökkeilystä ja luonnossa viihtymisestä kuulostaa jo tosi lupaavalta. Varmasti löytyy naisia, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista. Esimerkiksi itsekin kiinnostun enemmän maanläheisestä miehestä, kuin sellaisesta, joka puhuu vain urheilullisuudestaan ja saavutuksistaan. Jos olet jollain deittipalstalla, niin ehkä voisit kertoa profiilissasi luonnossa liikkumisesta, mökkeilystä ja tästä talon kunnostamisjutusta. Eipä muuta kuin tsemppiä.  

Vierailija
49/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä riitä vaikka nainen olisikin kiinostunut samoista asioista ellet juuri sinä seurustelumielessä sytytä

Miehessä ei muuten tarvi silti olla mitään "vikaa".

Kaikki naiset nyt eivät vaan tunne vetoa kaikkia miehiä kohtaan, vaikka mitään vikaa ei sinänsä miehessä olisikaan.

Vierailija
50/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noi on aika hc-juttuja tavan tallaajalle. Aika harva nainen haluaa alkaa toteuttamaan miehen remontointiunelmia. Itse haluan asua omakotitalossa ja tykkään luonnosta, mutta jos joku ehdottelisi vastaavia niin en lämpenisi. Meillä remontit tekee ammattimiehet.

Vierailija
51/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäksi lapselle ja parisuhteeseen valitaan rikas mies. Ei auta ulkonäkö yms. Kivannäköinen ja mukava kelpaa toki hoidoksi.

Vierailija
52/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noi on aika hc-juttuja tavan tallaajalle. Aika harva nainen haluaa alkaa toteuttamaan miehen remontointiunelmia. Itse haluan asua omakotitalossa ja tykkään luonnosta, mutta jos joku ehdottelisi vastaavia niin en lämpenisi. Meillä remontit tekee ammattimiehet.

Ihanko totta? Mä olen ilmeisesti dinosaurus (40), musta nuo ovat hyvin tavallisia ja hyvin toteutettavissa olevia unelmia. Tunnen useammankin tuollaisen ihmisen. - se tätä kysynyt

Vierailija
53/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika monella on parempaa tekemistä kuin remontoida taloa. On työ ja harrastukset, siihen kun vedetään mukaan joku remontti niin kyllä loppuu vuorokaudesta tunnit. Järkevä hyvin toimeentuleva ihminen teettää remontit ammattilaisella ja keskittyy itse omaan uraansa.

Vierailija
54/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Pitäisi varmaan edetä hitaammin, mutta jos nainen haluaa seksiä, ja aika usein siinä kohti itsekin, niin näissä tilanteissa on äärimmäisen vaikea kieltäytyä. En osaa enkä jaksa pelata mitään, tyylillä ei panna vaikka molemmat haluaisi. Toki ehkä kokeilemisen arvoinen juttu, esim keksiä joku syy ettei alun alkaenkaan mene toisen luo/pyydä kotiinsa.

Ap

Vierailija
55/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo toi remontti-innokkuus on lähinnä iso plussa, ei kriteeri.

Tykkään tehdä juttuja itse myös käytännössä mutta toki moneen tarvitaan ammattilainen. Lähinnä suunnittelu on se minkä haluan tehdä pääosin itse. Koen myös ettei esim lattian hiominen tai saunan suunnittelu ole kovin hc, riippuu toki ihmisestä ja taustoista. Olis vaan hauskaa jos naisella sattuisi olemaan ideoita ja näkemystä.

Tällä hetkellä siis asun kerrostalossa, mutta arvo on noussut sen verran, että huvittaisi myydä ja hankkia jotain hienompaa, jos löytyisi joku kenen kanssa. Yksin ei huvita.

Ap

Vierailija
56/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihanko totta? Mä olen ilmeisesti dinosaurus (40), musta nuo ovat hyvin tavallisia ja hyvin toteutettavissa olevia unelmia. Tunnen useammankin tuollaisen ihmisen. - se tätä kysynyt

40? Eli sä olet 15v paneskellut ympäriinsä, ja nyt kaipaat pysyvää parisuhdetta? Tuo saattaa osaa mietityttää ettei parisuhde ole kiinnostanut vuosikausiin. eri

Vierailija
57/57 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäksi lapselle ja parisuhteeseen valitaan rikas mies. Ei auta ulkonäkö yms. Kivannäköinen ja mukava kelpaa toki hoidoksi.

Paitsi me 20 vuotiaina miehemme valinneet. Tässä sitä ollaan +30 kahden lapsen kanssa, tuhlaileva mies ja ero mielessä.

Toki alkuvuodet oli romanttisia, kuumia, dramaattisia ja sellaisia, että tunsi elävänsä. En tiedä vaihtaisinko niitä, olisin ehkä silti tässä samassa jamassa. Ehkä minulla olisi mies, joka olisi kyllästynyt minuun, hoitaisi talouden hyvin, mutta seksiä ei olisi ollut vuosiin. Ikinä ei voi tietää.

Aloittajalle en osaa antaa ohjeita. Ehkä kannattaa odottaa sitä joka rakastuu sinuun, eikä jahdata jotain jonka haluaisi ihastuvan. Malttia ja vähemmän innokkuutta alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme