Oksettavaa miten likaisia naisten vessat on!!!!!
Aina saa ihmetellä tätä samaa.. Paskaraidat pöntöissä ja paperit pöntön vieressä. Aikuiset ihmiset.. Miksei niissä yleisissä vessoissa voida käyttää kuten kotivessaa?????? Naurettavinta on miten vähän pestään käsiä..
Kommentit (33)
Näin sanoo vain ihminen joka ei ole koskaan nähnyt miesten yleistä vessaa.
Olen kuullutkin, että naisten vessat ovat kuulemma törkyisempiä kuin miesten vessat. Ihan siivousalan ihmisten mielestä.
Sitä ihmettelee, mutta toisaalta kun katsoo sinkkumiesten ja sinkkunaisten asuntoja ja vertailee... niin ymmärtää heti miksi naisten tilat ovat järjestään sotkuisempia.
Käypä kuule yhteisvessassa tai miesten vessassa. Pahinta ei ole paskanen pönttö vaan kusi ympäri lattiaa ja seiniä.
Siivousalan ihminen tässä terve! Mikään ei ole niin törkyinen kuin yleinen miestenvessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullutkin, että naisten vessat ovat kuulemma törkyisempiä kuin miesten vessat. Ihan siivousalan ihmisten mielestä.
Sitä ihmettelee, mutta toisaalta kun katsoo sinkkumiesten ja sinkkunaisten asuntoja ja vertailee... niin ymmärtää heti miksi naisten tilat ovat järjestään sotkuisempia.
Naisilla voi olla enemmän vaatteita ym, mutta kyllä ne miesten kusiroiskeet on aivan omaa luokkaansa.
Vessojen lattioilla lainehtii kuravedessä paperia, roskia, ja vaikka mitä pa*kaa ja kaikki paikat märkänä kun hienot leidit käyttää bideetä. Paperi on niin epähygieenistä ja out.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta niin paikoin ollut törkyisempiä naisten vessat, vessoja ei ole vedetty, vessapaperia siellä täällä lattialla ja käsipaperia kanssa pitkin pöytää ja vielä altaassa. Ja nämä eivät ole mistään yökerhosta vaan seurataloilta ym. paikoista missä päiväsaikaan järjestetty tapahtuma.
T: Entinen siivooja
Vierailija kirjoitti:
Olen itse joskus kesätöissä siivonnut vessoja. Kyllä miestenvessat olivat törkyisempiä. K*usta lattialla ja p*askaa pöntön reunuksella yms.
Lol, vilkasepa miesten vessoja niin näet oikeesti likaisen vessan. Kuset kaikkialla muualla kuin siellä itse vessanpöntössä ja lattiat on tahmeat kusesta Paperit lattialla ei tee kyllä vessasta saastaista:D
-siivooja
Vierailija kirjoitti:
Naisten asunnot on niiiiiiiiiin paljon siistimpiä kuin miesten.
Miesten vessat on aina törkeämpiä kuin naisten vessat sitä on turha muuksi vääristellä.
Jos om missä tahansa ravintolassa yms niin miesten vessan löytää ihan kusenhajun perusteella.
Jos pitäisi valita käyttääkö miesten vessaa vai kusisinko pulloon niin valitsisin jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Lol, vilkasepa miesten vessoja niin näet oikeesti likaisen vessan. Kuset kaikkialla muualla kuin siellä itse vessanpöntössä ja lattiat on tahmeat kusesta Paperit lattialla ei tee kyllä vessasta saastaista:D
-siivooja
Juuri noin. Joku paperinpala lattialla on tosi pientå verrattuna miesten vessoihin.
Miesten vessassa on paskaraitoja pöntössä ja kusitippoja pöntön vieressä, käsipyyhe/-paperi kuluu nopeammin kuin saippua. Naisten vessassa lattioilla lojuu paperia ja renkaan etureunaan on pinttynyt verta.
Nuorempana menin ensi kertaa silloisen tyttöystäni asunnon kylpyhuoneeseen. Muutoin näytti ihan siistiltä, mutta WC-istuin näytti siltä kuin sitä ei olisi siivottu muutamaan kuukauteen (eli aina siitä asti kun tyttis asunnossa asunut). Siivosin koko hoidon vessasta löytyneillä rätillä ja Vim-hankausnesteellä, ja puhdasta tuli. Kysyin sitten tyttikseltä, miksi ei ollut koskaan siivonnut WC-istuinta, niin hän sanoi, ettei ollut voinut, kun alkaa "yrjöttää". Ei ollut kovin pitkä seurustelusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten asunnot on niiiiiiiiiin paljon siistimpiä kuin miesten.
Miesten vessat on aina törkeämpiä kuin naisten vessat sitä on turha muuksi vääristellä.
Jos om missä tahansa ravintolassa yms niin miesten vessan löytää ihan kusenhajun perusteella.
Jos pitäisi valita käyttääkö miesten vessaa vai kusisinko pulloon niin valitsisin jälkimmäisen.
Se on yleensä pisuaari mikä haisee. Pisuaarittomat miestenvessat ei haise sen enempä kuin naistenkaan.
Kyllä munkin mielestä miesten vessat on paljon ällöttävämpiä. Naisten vessojen erikoisuus oli pöntön taakse tai roskikseen sullotut tyhjät viini- ja viinapullot. Tähän törmäsi miesten puolella todella harvoin.
Siivosin ostoskeskuksen vessoja Englannissa.
Reissaan aika paljon työni vuoksi pitkin Eurooppaa ja kyllä ihan mielelläni asioin Suomessa.
Jossain paikoissa on varmasti likaisemmat miesten vessat ja jossain paikoissa naisten vessat. Muutama vakiokäyttäjä voi muuttaa tilannetta aika paljon.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Typo, käydä eikä käyttää.
Ap