Musta kulkee juoruja pikkukaupungissa missä asuin nuorena
Pahin on se että vanhempani edelleen asuvat siellä ja ovat kuulleet juorut. Kärsivät nyt siitä.
Kommentit (10)
Vettä myllyyn. Juoruilijoille pitää syöttää niin paksuja valheita, että tukehtuvat. Siis vanhemmat töihin.
Vierailija kirjoitti:
mikä kaupunki on kyseessä?
Onko sillä jotain väliä?
Vierailija kirjoitti:
mikä kaupunki on kyseessä?
Minua kiinnostaa enemmän, kuinka pieni kaupunki pitää olla, että tällaista käy.
Pääkaupungissakin olen tosin huomannut, että minusta kiersi nuorena jotain juoruja.
Osa juorujen levittäjistä on isän puolen sukulaisia. Ainakin äitini mukaan ,uskoako sitten tuota. En oikein tiedä mitä tilanteelle pitäisi tehdä? Äitini myös saattaa puhua mitä sattuu kun on jo vanha.
Ap
Anteeksi nyt, mutta mitä väliä mitä jossain tuppukylässä höpistään? Pahoittaako vanhempasi nyt mielensä.. Sitä tämä elämä nykypäivänä on.
Vierailija kirjoitti:
Osa juorujen levittäjistä on isän puolen sukulaisia. Ainakin äitini mukaan ,uskoako sitten tuota. En oikein tiedä mitä tilanteelle pitäisi tehdä? Äitini myös saattaa puhua mitä sattuu kun on jo vanha.
Ap
En nyt ymmärrä, miksi vanhempiasi liikuttaa joku vanha juoru? Sukulaiset voi joko ottaa sellaisina kuin ovat, yrittää oikaista asiat tai laittaa välit poikki.
Mustakin liikkui yllättäin rajuja juoruja. Olin katuojassa, narkomaani ja hrasin. Eräs oikea ystävä soitti ja oli huolissaan. Olin oikeasti vakiduunissa, mua arvostettiin, olin pääluottamusmies. Muutin Helsinkiin ja ainut syy näihin ilmeisen tehokkaasti levitettyihin juoruihin ei voinut olla mikään muu kuin kateus. En kyllä tajua, toiset viihtyy pienissä paikoissa ja se on tosi jees. Ite viihdyin heti Helsingissä, eikö sekin saa olla jees?
No hyi s-tana. Kertoo enemmän niistä juorujen levittäjistä kuin sinusta. Pysy kaukana tuommoisesta pikkukaupungista.