Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ihaninta kun on ulkomaalainen puoliso?

Vierailija
09.11.2019 |

Mikä yllätti positiivisesti? Onko tullut mitään negatiivista vastaan suhteessanne? Kuinka pitkä suhde takana?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomalainen enkä vaihtaisi ulkomaalaiseen. Yhteinen kieli on tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, luulisin että samat hyvät ja huonot puolet voi olla kuin suomalaisen kanssakin, no sanotaan että oppii syvemmin toisesta maasta ja kulttuurista , bonuksena matkoja ulkomaille kun Suomessa asutaan. Omani on irkku.

Vierailija
4/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi asuu toisella mantereella :)

Vierailija
5/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos nyt hieman yleistetään, niin mun ulkomaalainen puoliso on eläväisempi ja seikkailunhaluisempi kuin keskivertosuomalainen. Kyllähän tämmöisiä Suomessakin löytyy, mutta aika moni suomalainen mies on ehkä hieman liian hiljainen mun makuun.

Vierailija
6/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalainen mieheni on vaan niin ihana :) parasta että oppii uutta kieltä ja kulttuuria joka kuitenkin riittävän samankaltainen omamme kanssa.

Vierailija
7/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kaunis, hyvä sängyssä, mukava. Kaikkea sitä mitä suomalainen nainen ei ole.

Vierailija
8/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ikinä ollut suomalaisen miehen kanssa. Oma ukkoni on skotti ja hänellä on hyvä huumorintaju ja hän osaa ottaa ihmiset huomioon, saa kaikki tuntemaan olonsa mukavaksi. Minä olen juro suomalainen joka ei edes naapuria moikkaa niin ihailen mieheni sosiaalisuutta.

Vierailija
9/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ulkomaalaisessa puolisossa tai hänen kanssaan olemisessa ole mitään sellaista ihanaa, jota ei voisi olla suomalaisen kanssa.

Vierailija
10/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haukut suomalaisia naisia, haukut samalla äitisi, siskosi, mummosi...

Vierailija
11/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäyhä ja epäromanttinen suomikulttuuri parisuhteen rasitteena.

Vierailija
12/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kieli??

Kyllä me mieheni kanssa pystymme kommunikoimaan ;)

Yksi parhaista asioista tässä on ollut uuden kielen oppiminen natiivitasoisesti. Se on yllättänyt, miten kiva matka se on ollut, uusi kieli on myös muuttanut persoonaani hieman.

Asuminen ulkomailla on tehnyt Suomesta lomaparatiisin, se on rikastuttanut elämääni.

Olen saanut hyviä ystäviä monista maista, sekin on ollut hieno elämää rikastuttava tekijä.

Minulla on puhelias, tunteensa näyttävä mies. Joka on myös lapsirakas ja siivoaa tosi hyvin. Ei ole valittamista.

Vierailija
13/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kieli??

Yksi parhaista asioista tässä on ollut uuden kielen oppiminen natiivitasoisesti. Se on yllättänyt, miten kiva matka se on ollut, uusi kieli on myös muuttanut persoonaani hieman.

Asuminen ulkomailla on tehnyt Suomesta lomaparatiisin, se on rikastuttanut elämääni.

Olen saanut hyviä ystäviä monista maista, sekin on ollut hieno elämää rikastuttava tekijä.

Minulla on puhelias, tunteensa näyttävä mies. Joka on myös lapsirakas ja siivoaa tosi hyvin. Ei ole valittamista.

Minkä kielen olet oppinut natiivin tasoisesti? Olen aidosti kateellinen. Asuin Englannissa 10 vuotta ja esim. yliopistotutkinnon suoritin siellä ja siltikään en koe olevani natiivin tasolla verbaalisessa ilmaisussa.

Vierailija
14/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ar. abi. en kanssa liitto kestää aina naisen kuolemaan asti ellei mies räjäytä itseään ensin

...kunnes kuolema teidät erottaa... 😂

Vierailija
15/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kieli??

Minkä kielen olet oppinut natiivin tasoisesti? Olen aidosti kateellinen. Asuin Englannissa 10 vuotta ja esim. yliopistotutkinnon suoritin siellä ja siltikään en koe olevani natiivin tasolla verbaalisessa ilmaisussa.

Olen asunut maassa 27 vuotta ja opiskellut kieltä todella paljon, se on ollut harrastukseni. Olen myös kirjallisuuspiirissä ja itseilmaisukursseilla ym. Ääntämyksessäni kuuluu vielä pikkasen, muttei muussa.

Vierailija
16/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että afrikkalainen mieheni on todella komea, todella romanttinen, todella kunnianhimoinen. Ja tietenkin sängyssä sitten... UIH!, voiko ihanampaa olla! ❤️

N24

Vierailija
17/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus ja herrasmiesmäisyys ovat jenkkimiehessäni ihan eri luokkaa kuin kotimaisissa.

Vierailija
18/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kieli??

Olen asunut maassa 27 vuotta ja opiskellut kieltä todella paljon, se on ollut harrastukseni. Olen myös kirjallisuuspiirissä ja itseilmaisukursseilla ym. Ääntämyksessäni kuuluu vielä pikkasen, muttei muussa.

Itse asuin myös pitkään miehen kotimaassa ja kielitaito oli natiivitasoa. Moni luuli, että toinen vanhemmistani oli paikallinen. Puhelimessa ei kukaan uskonut ulkomaalaiseksi.

Ulkomaalaisessa miehessä parasta on uuden kulttuurin tuoma rikkaus elämässä. Mies myös sosiaalinen ja avoin, perhekeskeinen ja ihana sängyssä

Vierailija
19/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon näkee nykyään noita n***keri h*ria ja **gaaneihin sekaantujia. Yhteinen tekijä on rastat ja ylipaino. 

Katkerilta selibaatti-Sepoilta ei kysytty, teidän puolisonnehan on oma käsi.

Vierailija
20/83 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni thaimaalainen vaimo on normaalipainoinen vielä 60-vuotiaanakin ja tekee todella hyvää ruokaa.