Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuimme tyttären uuden miesystävän meille jouluksi ja nyt selvisi, että hän onkin kommunisti

Vierailija
09.11.2019 |

Ei mikään Stalinisti kuulemma, mutta kuitenkin äänestänyt kyseistä puoluetta, joka ei meidän perhepiirissä tai lähisuvussa ole koskaan tullut kuuloonkaan. Muutenkin tämä tietää todella paljon vaikeuksia, jos maailmankuvat ja ideologiat on näin pahasti ristissä. Tytär on umpirakastunut, mutta voi vain toivoa, että rakkaus sammuisi omaan mahdottomuuteensa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Launtaiaamun trollit ovat paskempia kuin maanantai-illan. Mitään yritystä.

Vierailija
2/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua. :D SKPtako äänestänyt, vai oletteko vaan sivistymättömiä ja kuvittelette, että kaikki vasemmistopuolueet on kommunistisia?

5/5 piristi päivääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanhan kansan ihminen, että en antaisi tyttäreni seurustella kommuunistin kanssa. Ties mitä tapahtuu niissä porukoissa.

t. Yksiavioisuus kunniaan.

Vierailija
4/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä tyttärenne kommunistipoikaystävä pilaa joulunne. Jos nuorimies poliittisesti aktiivinen, hän kuuluu todennäköisesti myös Anti-faan, joten satte terro-ristin jouluksi kotiinne. Onneksi olkoon

Vierailija
5/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kommunisti ei vietä joulua.

Vierailija
6/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vihervasurilla meni tunteisiin. 😂

Vierailija
7/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisin ihmiset ovat virkeämpiä ja v*ttuuntunempiä, ei kai siinä sen kummempaa. Ap:lle tietty kasvun paikka, mutta onneksi kommunistit syö lapsia niin ruokapuoli on helposti hallussa.

Vierailija
8/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua. :D SKPtako äänestänyt, vai oletteko vaan sivistymättömiä ja kuvittelette, että kaikki vasemmistopuolueet on kommunistisia?

5/5 piristi päivääni.

Ja kommarilla meni tunteisiin. 😂

Vierailija
9/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5/5 piristi päivääni.

Ja kommarilla meni tunteisiin. 😂

Faktat ja tunteet on kaksi eri asiaa. :D Eli siis et tiedä, mitä puoluetta on äänestänyt, vai et tiedä, mikä SKP on?

Jos tämä nyt ei ole trolli, niin veikkaan poikaystävän olevan ihan normi vihervassari, mikä tietysti herättää paniikkisopulointia ihmisissä, jotka ei osaa käyttää googlea.

Vierailija
10/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vielä löytyy aatteen miehiä

Vierailija
11/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi mies on siis ilmeisesti soijapoika eli hänellä on varmaan Jamal rakastajana. Kohta on tummaa jälkikasvua tiedossa.

Vierailija
12/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vihervasurilla meni tunteisiin. 😂

Persujen laariin satoi tämäkin ketju #23%

Vierailija
13/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki stalinisteja muita ei olekaan. Onpa torvelo tytär teillä Hoh hoijakkaa

Vierailija
14/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi mies on siis ilmeisesti soijapoika eli hänellä on varmaan Jamal rakastajana. Kohta on tummaa jälkikasvua tiedossa.

Minä olen kommunisti ja olen kovempi lihansyöjä kuin yksikään persu! Että revippä siitä kuule.

Vierailija
15/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kommunisti, heteromies, isä, käyn töissä, kohtalaisen hyvätuloinen, matkustan, omistan asunnon ja tulen toimeen myös kokoomuslaisten kanssa

Vierailija
16/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kommunisti ja olen kovempi lihansyöjä kuin yksikään persu! Että revippä siitä kuule.

Ei soija ole lihaa :D

Vierailija
17/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin, mutta pojan tyttöystävä oli kommunisti, vegaani ja aspergeri. Olihan pyhät. Uutena vuotena heitettiin ne pihalle, ne olis jääneet vielä loisimaan meille. Kato kaikki on yhteistä. Käytti mun meikkejä ja vaatteita kysymättä, paasas aatettaan ja kävi jääkaapilla syömässä etukäteen,  ettei tartte tulla pöytään porvareitten kanssa. Ollaan ihan muita kuin porvareita. Keskustan väkeä.

Vierailija
18/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun maailmankuvasi tässä on se, joka ongelmia aiheuttaa (olipa provo tai ei).

Mutta ajattele positiivisesti: saattaisi olla vaikka muslimi tai juutalainen   poliittisen näkemyksensä lisäksi. Se voisi tuoda vielä erityisen lisävivahteen joulunviettoon.

Vierailija
19/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vasemmistoisuus tulee kieltää perustuslaissa ja sallia vain oikeistolaisuus. Se on luonnonlakia se.

Vierailija
20/42 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tyttärellesi että jättää kommunistin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän