Kutsuimme tyttären uuden miesystävän meille jouluksi ja nyt selvisi, että hän onkin kommunisti
Ei mikään Stalinisti kuulemma, mutta kuitenkin äänestänyt kyseistä puoluetta, joka ei meidän perhepiirissä tai lähisuvussa ole koskaan tullut kuuloonkaan. Muutenkin tämä tietää todella paljon vaikeuksia, jos maailmankuvat ja ideologiat on näin pahasti ristissä. Tytär on umpirakastunut, mutta voi vain toivoa, että rakkaus sammuisi omaan mahdottomuuteensa.
Kommentit (42)
Ei sentään ole muinoin Saksassa kovasti vaikuttaneen liikkeen kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki stalinisteja muita ei olekaan. Onpa torvelo tytär teillä Hoh hoijakkaa
Näin o. Kun vähän demarin pintaa raaputtaa niin totalitarismia kannattava stalinistihan sieltä löytyy. Tämä ilmenee kaikkein selvimmin kaiken maailman ilmastohörhöilyssä jossa halutaan pakottaa muita muuttamaan hyväksi koettuja tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kommunisti, heteromies, isä, käyn töissä, kohtalaisen hyvätuloinen, matkustan, omistan asunnon ja tulen toimeen myös kokoomuslaisten kanssa
hyvätuloinen, matkustaa ja omistaa - siis selvä riistäjäkapitalisti eikä mikään oikea neukkukommari. fuulaa vaan meitä
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään ole muinoin Saksassa kovasti vaikuttaneen liikkeen kannattaja.
Olisikin. Ne olivat reippaita, isänmaallisia, ahkeria ja raittiita. Ikävä kyllä myös kasvissyöjiä, että sen osalta suo siellä - vetelä täällä.
Lisäksi kaasuhanan käyttöön liittyvät toimet sujuivat heiltä kuin tanssi. Sellaisesta voi olla suurta hyötyä esim. grillihommissa tai jos omistaa kaasulieden.
Jos kohtelee tytärtäsi hyvin ja ei ole sotkeutunut laittomuuksiin, niin hyvä vävy siitä tulee.
Mitä se haittaa? Kun kaveri tulee jouluksi teille niin sanot vain että "Kaikki mikä on minun, on myös sinun" ja hän ilahtuu ikihyviksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kommunisti, heteromies, isä, käyn töissä, kohtalaisen hyvätuloinen, matkustan, omistan asunnon ja tulen toimeen myös kokoomuslaisten kanssa
Vtun desantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi mies on siis ilmeisesti soijapoika eli hänellä on varmaan Jamal rakastajana. Kohta on tummaa jälkikasvua tiedossa.
Minä olen kommunisti ja olen kovempi lihansyöjä kuin yksikään persu! Että revippä siitä kuule.
Ei soija ole lihaa :D
Minä en edes tiedä miltä soija näyttää! Että revippä persu kuule siitä. t: kommunisti
Miksi puhut otsikossa miehestä? Eihän kommari mikään mies ole.
Imeköä'ä sitä itteensä mommarit!!!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vielä löytyy aatteen miehiä
'
Mielummin oikean kuin vasemman eli väärän laidan edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllystä löytyy Leninin kootut teokset, olohuoneen seinällä Stalinin muotokuva ja ympäri asuntoa sirppejä ja vasaroita?
Pistätte kommarille pöydän koreeksi ja sanotta notta: saa ottaa ja niin paljon kun haluaa. Vodkaa pitää olla ja olutta, sitten vaan katotte, että lasi täynnä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vasemmistoisuus tulee kieltää perustuslaissa ja sallia vain oikeistolaisuus. Se on luonnonlakia se.
Päinvastoin. Oikeistolaisuus pitäisi kieltää, kohta on vaan superrikkaita ja superköyhiä. Ahneilla oikeistolaisilla ei tunnu olevan mitään moraalia.
Gulag kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllystä löytyy Leninin kootut teokset, olohuoneen seinällä Stalinin muotokuva ja ympäri asuntoa sirppejä ja vasaroita?
Ei ole sirppejä. Ne meni pilalle, kun lähetin kolhoosiin teroitettavaksi.
Hiomakivi oli liian teknik.
Vierailija kirjoitti:
Gulag kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiomakivi vai tahko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gulag kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiomakivi vai tahko?
Tahkolla teroitetaan kirveet pilalle.
Myös teknik.
Juu, Stalinkin aikoinaan sanoi, että hyödyllisiä idiootteja tarvitaan aina