Asuisitko planeetalla jolla kaikki muut on miehiä vai planeetalla jolla kaikki muut on naisia?
Kommentit (72)
Ilman miehen kosketusta olisi ankeaa, naisten kateuskieroilut on rasittavia.
En silti mihinkään sikailijalaumaankaan haluaisi.
miesplaneetan, vaikka olen nainen. Naisten kanssa on lähes mahdotonta tulla toimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisplaneetta olisi ideaali. About kaikki nykyisen maailman ongelmat ratkeaisivat: sodat loppuisivat, resursseja jaettaisiin tasaisemmin, suurin osa julmimmista ja pahimmista ihmisistä katoaisi, muista ja ympäristöstä pidettäisiin parempaa huolta, r#iskaukset käytännössä loppuisivat. Naisilla olisi turvallista olla.
Tämän maailman suurimmat ongelmat kumpuavat miesten välisistä aggressioista/resurssikiistoista. Niistä ei ole naisille mitään hyötyä.
Naisplaneetta olisi ideaali niin naiselle kuin miehelle. Mies taas voisi elää edellisenkaltaisessa maailmassa eikä tarvitsisi tapella muiden miesten kanssa naisista tai ylipäänsä mistään.
Miesplaneetta taas olisi katastrofi naiselle, ja todennäköisesti katastrofi myös miehille.
Naisistakin löytyy niitä aggressiivisia "miesmäisiä" yksilöitä ja juuri ne nousisivat naisplaneetalla valtaan. Ja millainen johtaja, sellainen kulttuuri.
On aggressiivisia ja "miesmäisiä" naisia, mutta huomattavasti vähemmän kuin vastaavia miehiä.
Lisäksi naisten päättäessä keskenään johtajiksi tuskin valikoituisi ihmisiä samoin perustein kuin nyt. Nyt maailmassa asioita viime kädessä määrittävänä tekijänä on ollut väkivalta. Tämä olisi toisin naisten maailmassa.
Käytännössä siis seksiorjuus vs. kyräilevien selkäänpuukottajien kerhot.
Valitsen jälkimmäisen, eli naiset.
/N
Naisplaneetta olisi joku ohisalo-andersson pehmoperse utopia, jossa al holen vapautetut iiissis mammat kaappaisivat vallan ja alkaisivat toteuttaa saaria lakia.
Naisplateenan. Uskoisin, että miesplaneetalla joutuisin käytetyksi esineeksi....
Naisten kanssa todellakin asuisin. T. Nainen
Naisplaneetta kiitos, saisi elää suhteellisen tavallista elämää. Toki jäisin kaipaamaan miehiä, mutta naisten kanssa ei olisi samanlaista seksuaalisen väkivallan ja orjuutuksen uhkaa kuin miesten kanssa. Uskon että naisten kesken vallitsisi pehmeämmät arvot kuin miesten maailmassa. Olen sen verran herkkä ja feminiininen yksilö että kokisin oloni hyvin yksinäiseksi miesten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Naisplateenan. Uskoisin, että miesplaneetalla joutuisin käytetyksi esineeksi....
Siinä olisi riskinsä. Olisi myös mahdollista että yksi alfa ottaisi sinut suojelukseensa ja olisit planeetalla toisiksi korkeimmassa asemassa.
Nainen ja naisplaneetan tietenkin. Olen ikäni viihtynyt naisporukoissa hienosti. Miehissäkään ei ole vikaa sinänsä mutta naisten seura voittaa kirkkaasti.
Huonot vaihtoehdot. Mä ottaisin mieluiten sellaisen oikeasti kivojen ihmisten planeetan.
Naisistakin löytyy niitä aggressiivisia "miesmäisiä" yksilöitä ja juuri ne nousisivat naisplaneetalla valtaan. Ja millainen johtaja, sellainen kulttuuri.