Naisen pieni koko ei mitenkään kerro että tämä olisi esim joku alistuva idiootti.
Naisen pieni koko ei mitenkään kerro että tämä olisi esim joku alistuva idiootti.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Kuka sellaista luulee?
Tätä minäkin ihmettelen. Kai ne on samoja tyyppejä, joiden mielestä blondi hiusväri naisella korreloi alhaisen älykkyysosamäärän kanssa riippumatta siitä, onko väri purkista vai geeniperimästä.
Pientä naista paukuttaa mielellään takaa päin.
Aikuisen naisen pieni koko antaa paljon oletuksia kanssaihmisille. Esim. Alistuvuus, kiltteys, sinisilmäisyys. Näille oletuksille ei voi mitään, muuta kuin ottaa hyödyt irti itse näistä :)
Terveisin pieni nainen
Ei tää nyt ihan huippuälykäs ole tämä aloituskaan.
Olipa tyhmästi sanottu... Aloittaja on varmaan satakiloinen hylje.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen pieni koko antaa paljon oletuksia kanssaihmisille. Esim. Alistuvuus, kiltteys, sinisilmäisyys. Näille oletuksille ei voi mitään, muuta kuin ottaa hyödyt irti itse näistä :)
Terveisin pieni nainen
En minä ainakaan oleta tuollaista.
Harva länsimainen nainen haluaa oikeasti tulla alistetuksi. Suhteen alussa voi olla näin kun on rakastunut mieheen ja haluaa tehdä kaikkensa pitääkseen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Harva länsimainen nainen haluaa oikeasti tulla alistetuksi. Suhteen alussa voi olla näin kun on rakastunut mieheen ja haluaa tehdä kaikkensa pitääkseen hänet.
Mitä tarkoitetaan alistamisella? Yllättävän usein naiset haluavat miehen ottavan ohjat, vaikka olisivat hyvinkin itsenäisiä, voimakastahtoisia naisia.
Aa okei...? Miksi kukaan luulisi noin?
Vierailija kirjoitti:
Terveisin pieni nainen
T. Pentti 76 v.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmästi sanottu... Aloittaja on varmaan satakiloinen hylje.
Eli vauvahylje? Aikuiset hylkeet painavat jotain 300-1000 kg.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, silloin naisella ovat rakastumishormonit käytössä ja typerämpikin mies vaikuttaa hyvältä valinnalta. Miesten "rakkaus"hormonit aktivoituvat stressistä. Joten miehet haluavat tulla alistetuiksi ja kiusatuiksi.
Menkää takas nukkumaan joka iikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan alistamisella? Yllättävän usein naiset haluavat miehen ottavan ohjat, vaikka olisivat hyvinkin itsenäisiä, voimakastahtoisia naisia.
Ehkä sängyssä, mutta ei elämässä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Kuka sellaista luulee?
Tätä minäkin ihmettelen. Kai ne on samoja tyyppejä, joiden mielestä blondi hiusväri naisella korreloi alhaisen älykkyysosamäärän kanssa riippumatta siitä, onko väri purkista vai geeniperimästä.
Geeniperitty blondi väri korreloikin.
Olen alistanut useita naisia. Kokoja on ollut laidasta laitaan.
Olen naispuolinen pygmi ja demoni.
Aivot on pienelläkin.