Asuisitko planeetalla jolla kaikki muut on miehiä vai planeetalla jolla kaikki muut on naisia?
Kommentit (72)
Miesplaneetan. Mun säkällä sillä toisella kaikki naiset olisivat lepakoita.
Vierailija kirjoitti:
Miesplaneetan. Mun säkällä sillä toisella kaikki naiset olisivat lepakoita.
Ehkä saisit kuitenkin olla rauhassa :)
Naisten, ehdottomasti. En viihdy miesten seurassa lainkaan. Olen itse nainen.
Olen älykäs biseksuaalinen mies, joten luonnollinen valinta varmaankin olisi miesplaneetta. Kaikkein älykkäimmissä on hieman enemmän miehiä kuin naisia, joten tieteen, erityisesti luonnontieteen, edistyksellinen kärki olisi nopeammin etenevä kuin naisplaneetalla.
Miehet ovat myöskin vahvempia ja nopeampia kuin naiset, eikä hygieniaan kuluisi yhtä paljon resursseja. Mikäli oletetaan että lisääntymisen ongelma olisi näissä olosuhteissa ratkaistu, niin sanoisin otollisemman osapuolen olevan miehet.
Toisaalta kilpailua, aggressiota ja konflikteja olisi enemmän, mutta toisaalta taipumus edellä mainittuihin edesauttaa kehitystä.
Naisplaneetan. Kun katsoo maailman menoa nyt ja menneisyydessä, ne ovat usein olleet miehistä koostuneita ryhmittymiä/johtajia, jotka ovat sodat aloittaneet.
Miesplaneetan todellakin. En halua päätyä sidottuna raiskattavaksi kun naiset haluaa täyttää maailman.
Miesplaneetta
Terveisin. Mägtown-mies
Vierailija kirjoitti:
Miesplaneetan, tottakai. Naiset on petoja toisilleen.
N41
Meinaat sitten, että suuri miesjoukko ei olisi petoja ainoalle naiselle keskuudessaan.
Naisplaneetan, koska siellä oltaisiin pidetty luonnosta ja kaikesta elävästä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Miesplaneetan todellakin. En halua päätyä sidottuna raiskattavaksi kun naiset haluaa täyttää maailman.
Ei sinua sitoa tarvitsisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesplaneetan, tottakai. Naiset on petoja toisilleen.
N41Meinaat sitten, että suuri miesjoukko ei olisi petoja ainoalle naiselle keskuudessaan.
Nämä hyvä jätkä -naiset ovat niitä helpoimmin vedätettäviä.
Naisplaneetan. En halua joutua raiskatuksi. Olen nainen.
Naisplaneetan valitsisin. Miehet on keskimäärin tosi typeriä ja itsekeskeisiä. Naiset on fiksuja, nättejä, kilttejä ja haisee hyvälle.
Ois kyllä kiva jos sais edes videoyhteyden planeettojen välille, niin voisin nauttia paheestani, homop*rnosta.
Bi-nainen
Oletko nähnyt Apinoiden planeettaa?!!
Vierailija kirjoitti:
Miesplaneetta, sillä ehdolla että saan seksiä. Muuten naisplaneetta.
T. N31, neitsyt
Missä päin olet, ei neitsyydestä eroon pääseminen ole ongelma?
Eihän tuota välttämättä kestäisi, kuin 9 kuukautta, jos valitsisin naisplaneetan 😃
Naisplaneetan. Siellä saisin olla vapaa, miesplaneetalla en.
T. Heteronainen