Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veitola Leppilammella

Vierailija
07.11.2019 |

Tänään yökylässä vuoro Mikko Leppilampi. Onko AV-raadilla mietteitä? Oma ennakkoluuloni on, että tylsä tyhjäntoimittaja, mutta saas nähdä muuttuuko ohjelman edetessä.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvisti näkemystä että itsekeskeinen ja omahyväinen. Ihme seko juttuja. Sisko oli sympaattisen oloinen.

Vierailija
62/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa loppuun ja aivan sama Remun jaksossa. Lindan luona oli taas niin kiva vierailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut puoliakaan selvää mikon puheesta kun puhuu niin hiljaa (sama kuin hänen leffoissaan, tekstitykset tarvis).

Vierailija
64/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työkuvioissa tavannut Mikon monta kertaa. Mä olen aina kokenut hänet hyvin mukavana, muut huomioivana ja helposti lähestyttävänä tyyppina. Itse jännitin ennalta hänen tapaamistaan, juurikin kun kuvittelin hänet omasta komeudestaan sokaistuneeksi gigoloksi. Ei jännittänyt kauaa. Itseasiassa jän oli oikein mukava työkaveri. Tuossa jaksossa jotenkin levoton. Jännitti varmaan aika paljon.

Vierailija
65/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo jakso. Jatkuvaa monotonista höpötystä eikä tapahtunut oikein mitään. Pelkkää mekaanista suorittamista.

Tämä! Jotenkin ahdistava jakso...

Vierailija
66/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi kornia kun ne siinä aamupalalla jutteli sen siskon sairauksista, sitten Mikko sanoi jotenkin että kyllä se pistää asiat mittakaavaan vaikka itellä on tässä tää silta(osoitti etuhampaitaan) ja huuli lörpöttää ja toisella on niin paljon enemmän vaikeuksia.... eeh, olis ollu vaan hiljaa.

Vierailija
67/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on syntynyt väärään aikaan. 60-luvulla hän olisi ollut maailman suosituin playboy, joka laulaa, näyttelee ja on komea. Westendin talokin olisi ollut silloin niin cooli.

Jotenkin tunnistan tuon hänessä, itsellä sama ongelma, en vaan sovi tähän aikaan.

Vierailija
68/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui, että tää sen sekoilu alkoi kuin ex-rouvansa DrLove löysi uuden miehen ja pyöräytti tälle pojan. Sitähän se tuossa veitolassakin höpötti, että täytyy hyväksyä, ettei hänellä ole kuin 1 lapsi. Menisivät takaisin yhteen.

Vierailija
69/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva itseään 101% täynnä olevasta ukkelista ei hirveästi ohjelman myötä muuttunut. Se kommentti yhdessä kohtaa, ”kun on saanut elämässä näin hyvät kortit...”...eihhh. ”Kyl mä oon tehny 40 leffaa”.

Itse olen aina sanonut superkärjistettynä että hän on näyttelijä joka ei osaa näytellä, laulaja joka ei osaa laulaa, ja juontaja joka osaa lähinnä vain huutamalla hakea ”meininkiä”. MISSÄÄN nimessä hän ei ole näillä kaikilla aloilla se suvereeni renessanssimies mikä hän selkeästi kuvittelee olevansa. Keskinkertainen korkeintaan kaikissa.

Vierailija
70/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva itseään 101% täynnä olevasta ukkelista ei hirveästi ohjelman myötä muuttunut. Se kommentti yhdessä kohtaa, ”kun on saanut elämässä näin hyvät kortit...”...eihhh. ”Kyl mä oon tehny 40 leffaa”.

Itse olen aina sanonut superkärjistettynä että hän on näyttelijä joka ei osaa näytellä, laulaja joka ei osaa laulaa, ja juontaja joka osaa lähinnä vain huutamalla hakea ”meininkiä”. MISSÄÄN nimessä hän ei ole näillä kaikilla aloilla se suvereeni renessanssimies mikä hän selkeästi kuvittelee olevansa. Keskinkertainen korkeintaan kaikissa.

Amen! Just näin!!

Vierailija
71/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Mikko on armahti pohjimmiltaan sydämellinen, herkkä, empaattinen ja monilahjakkuus, mutta nykymeno on jotenkin sekoittanut päätään ja näyttikin jotenkin ahdistuneelta. Jotenkin hukassa.

Menisi yhteen takaisin Emilian kanssa. Sopisivat varmaan yhteen ja olisi ikäistään seuraa Mikolla. Mitä järkeä on tuossa iässä enää hengailla jonkun lähes 20 vuotta nuoremman kanssa, eikö kaipaisi jotain pysyvämpää?

Vierailija
72/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Mikko on armahti pohjimmiltaan sydämellinen, herkkä, empaattinen ja monilahjakkuus, mutta nykymeno on jotenkin sekoittanut päätään ja näyttikin jotenkin ahdistuneelta. Jotenkin hukassa.

Menisi yhteen takaisin Emilian kanssa. Sopisivat varmaan yhteen ja olisi ikäistään seuraa Mikolla. Mitä järkeä on tuossa iässä enää hengailla jonkun lähes 20 vuotta nuoremman kanssa, eikö kaipaisi jotain pysyvämpää?

Siis armahti=varmasti 😀

Vierailija
73/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia tuskin ottaa takaisi. Joku syy eroon on ollut.

Tytär on ylpeä isästään. Istuin lennolla hänen takanaan. Hän näytti puhelimestaan kuvia isästään vieressä istujalle ja selitti kuinka isäni on kuuluisa. Vieressä istuja ei siis ollut tyttären tuttu.

Emilia istui tyttären toisella puolen ja yritti toppuutella tyttären isän palvonta puheita.

Vierailija
74/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi käy niin isoilla kierroksilla että huh huh. Mies ei pysty edes nukkumaan jos on ihan hiljaista. Vastaus valmiina joka asiaan. Ilmeisesti ylikallis talo ja elämäntyyli pakottavat painamaan juontokeikkoja ilman vapaapäiviä. 

Vierailija
75/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin monta kertaa kärryiltä Mikon puhuessa. Poukkoili kovasti.

Vierailija
76/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt uusintaa ja ei ole kaikki kyllä hyvin mikolla. Alkoi itkemään tuossa ja maria meni ihan paniikkiin "apua meniks liian deepiks anteeks?"

Vierailija
77/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on tosi fiksu, kun otti sisarensa luokseen asumaan.

Rankka sairaus siskolla. Vatsasairaudet ovat tosi hankalia, varsinkin jos on ohutsuoliavanne.

Mukava tyttö ja ihmeen positiivisesti suhtautui tulevaisuuteen.

Vierailija
78/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää pinnallista elämää, mutta ei kuitenkaan voi hyvin? Olisko nyt aika pysähtyä?

Mies on jo 40v, ei työ voi olla kaikki elämässä.

Vierailija
79/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se pari vuotta sitten kävi samanlaisilla kierroksilla, itki ja nauroi samaanaikaan, huuti puheensa ja räkänauroi joka kikkareelle? Ei nukkunut, höpötti outoja ja oli jatkuvasti ylivirittynyt? Muistakseeni harrasti jotain kristalleihin liittyvää.....

Vierailija
80/139 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua työ täällä haukutte Mikkoa ?

Kateellisten ihmisten panettelua.

Hävetkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi