Veitola Leppilammella
Tänään yökylässä vuoro Mikko Leppilampi. Onko AV-raadilla mietteitä? Oma ennakkoluuloni on, että tylsä tyhjäntoimittaja, mutta saas nähdä muuttuuko ohjelman edetessä.
Kommentit (139)
Ei muuttunut käsitykseni minä-minä-hyvä-hyvä-paras.-jeejee-tyypistä paremmaksi. KIva jos siskoonsa aidosti välittävä, mutta kaikenlaista voi esittää muiden silmissä ja seurassa imagoaan ja sädekehäänsä kiillottaakseen, itsellä pitkäaikaissairaana on valitettavasti kokemusta tälläisestakin. Oinnallisesti lipevä "hyvä tyyppi" voi kahden kesken kohtelu ja meininki ollakin sitten ihan toista. Mutta tosiaan voinhan olla väärässäkin, ja hän haluaakin auttaa aidosti omasta öky/pintaliitoelämästään huolimatta, mistäpä tuon tietää tunnin perusteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsä luotettava? [syvä hiljaisuus] ei kai kukaan voi kokonaan ... mä pyrin olemaan parempi.
Oli kyllä jotenkin niin outo dialogi Mikon suusta. Eipä tehnyt kovin hyvää PRää itselleen. "Say less than necessary."
Mä tulkitsin niin että ehkä ei ole aiemmin ollut ja tiedostaa sen, joten nyt pyrkii olemaan parempi eli käy virheitään läpi, niitä jota jokainen tekee.
Se että vastasi noinkin hyvin oli itseasiassa tosi hyvin vastattu. Moni olisi tuossa tilanteessa silmiä räpäyttämättä sanonut että on, vaikka ei olisi.
Vaikutti huolehtivalta ihmiseltä ja siltä että käy jotakin nyt läpi omassa elämässään. Varmasti siskon sairaus, avioero ja lapsi pistänyt arvomaailman uusiksi ja alkanut miettimään millainen on tai haluaa olla ja mikä elämässä on merkityksellistä. Jotenkin tuo että murtui sai kuvan että aika kovilla ilmeisesti on nyt elämässään ja jos näin on oli, hienoa että uskalti päästää Marian kylään, moni olisi sanonut ei.
Arvailen vain, mutta tällainen itselle välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hää kamoissa?
Veikkaan että add/adhd taustaa?
Musta ihana, karisi odotukset.
Yllättävän negatiivisia kommentteja täällä.
ADHD-lääkkeet tekee normaaliksi.
-AP
Kaikki ei käytä lääkkeitä, itseasiassa aika harva aikuinen.
Tosi noloa esittää ylinöyrää kun kysytään miltä tuntuu olla hyvännäköinen. Huomaa että Mikko pitää sitä itserakkaana ja negatiivisena asiana, jos joku myöntää pitävänsä itseään mukiinmenevän näköisensä. Itse olisin Mikkona ja itsenäkin vastannut tuohon kysymykseen että "jokainen on oman näköisensä, jotkut tykkää ulkonäöstäni, jotkut ei. Ei siinä sen kummempaa". Mutta tuo olisi ollut ihan liian korkealentoinen suhtautumistapa Mikolle, jonka täytyy loppuun asti piilotella ylitsevuotavaa narsismiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsä luotettava? [syvä hiljaisuus] ei kai kukaan voi kokonaan ... mä pyrin olemaan parempi.
Oli kyllä jotenkin niin outo dialogi Mikon suusta. Eipä tehnyt kovin hyvää PRää itselleen. "Say less than necessary."
Mä tulkitsin niin että ehkä ei ole aiemmin ollut ja tiedostaa sen, joten nyt pyrkii olemaan parempi eli käy virheitään läpi, niitä jota jokainen tekee.
Se että vastasi noinkin hyvin oli itseasiassa tosi hyvin vastattu. Moni olisi tuossa tilanteessa silmiä räpäyttämättä sanonut että on, vaikka ei olisi.
Vaikutti huolehtivalta ihmiseltä ja siltä että käy jotakin nyt läpi omassa elämässään. Varmasti siskon sairaus, avioero ja lapsi pistänyt arvomaailman uusiksi ja alkanut miettimään millainen on tai haluaa olla ja mikä elämässä on merkityksellistä. Jotenkin tuo että murtui sai kuvan että aika kovilla ilmeisesti on nyt elämässään ja jos näin on oli, hienoa että uskalti päästää Marian kylään, moni olisi sanonut ei.
No arvostan että oli ainakin rehellinen ettei todennäköisesti ole kovinkaan luotettava ihminen.
Todella luotettavuutta korkealle arvostava ihminen vastaisi tuollaiseen kommentilla josta välittyisi että pitäisi luotettavuuttaan itsestäänselvyytenä.
Mikon kommentista huokui syvä epäluottamus, ei herättäisi luottamusta jos vaikka pomo kuulisi työntekijältään moista epävarmuutta projektiin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa esittää ylinöyrää kun kysytään miltä tuntuu olla hyvännäköinen. Huomaa että Mikko pitää sitä itserakkaana ja negatiivisena asiana, jos joku myöntää pitävänsä itseään mukiinmenevän näköisensä. Itse olisin Mikkona ja itsenäkin vastannut tuohon kysymykseen että "jokainen on oman näköisensä, jotkut tykkää ulkonäöstäni, jotkut ei. Ei siinä sen kummempaa". Mutta tuo olisi ollut ihan liian korkealentoinen suhtautumistapa Mikolle, jonka täytyy loppuun asti piilotella ylitsevuotavaa narsismiaan.
No mutta kun et ole Mikko. Mikko vastasi kuin Mikko koska on Mikko.
Moni ulkoisesti hyvännäköinen on epävarma, sieltä tuo kumpuaa, jos olisi itsevarma sanoisi, että hyvältä tuntuu. Tiedostaa varmasti mutta on silti epävarma. Se epävarmuushan tulee sisältä, vaikka olisi 100 päinen mamma raati toitottamasaa että olet hyvä just noin.
Mikon jutut niin sekavia ja ihmeellisiä, en ymmärrä. Käyttääkö jotain virkistystä kun vaikutti hieman siltsumaiselta toi tunteiden sekamelska? Huolestuttavaa, kauanko jaksaa?
Mukavanoloinen tyyppi, mutta on rakentanut itselleen elitistisen vankilan, jossa ei tunne itseään ja ehdi nauttia elämästään eikä lapsestaan. Mikko, hiljennä elämääsi ja luovu osin materiasta, jottei tarvitse tehdä töitä noin paljon... Pohdi elämääsi terapiassa, vietä aikaa rauhassa lapsesi kanssa ja lepää... Voit löytää aidon onnen ja itsesi. Mikolle kaikkea hyvää! Sun ei tarvitse todistaa muille mitään. Sinä riität.
Mikko on rakastunut omaan peilikuvaansa ja se hänen eleistään ja olemuksestaan huokuu. Kehittymätön ihminen näkee itsessään vain pinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvostan että oli ainakin rehellinen ettei todennäköisesti ole kovinkaan luotettava ihminen.
Todella luotettavuutta korkealle arvostava ihminen vastaisi tuollaiseen kommentilla josta välittyisi että pitäisi luotettavuuttaan itsestäänselvyytenä.
Mikon kommentista huokui syvä epäluottamus, ei herättäisi luottamusta jos vaikka pomo kuulisi työntekijältään moista epävarmuutta projektiin liittyen.
Onko ihminen joka ei ikinä kyseenalaista omaa luotettavuuttaan täysin luotettava edes itselle?
Ei varmasti oltu ennalta sovittu kysymyksiä, joten puskista varmasti tuli, siihen nähden hyvin vastattu.
Ihan en kyllä allekirjoita mitä kirjoitit.
Minusta hänen puhetyylinsä on epämiellyttävä. Sössöttää jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei...Maria kysyi Leppikseltä "miltä tuntuu olla noin hyvännäköinen?" Leppis alkaa änkyttää ja saa jotenkin soperrettua "mä en koskaan oo ajatellu itestäni niin".... juu ei varmaan.... kattokaa instagramiaan ja sieltä videoklippejä joissa kuvaa omaa naamaansa, ilmeistä ja eleistä kyllä valitettavasti näkee mitä hän todellisuudessa ulkonäöstään ajattelee 😂
Eihän se edes ole hyvännänköinen. Outo nenä, ei leukaa ja hieman mongolipiirteitä. Tummat hiukset ja- silmät riittää miehellä suomessa siihen, että on komea ja kunhan ei ole mikään frankenstein kasvoiltaan. Kroppa sensijaan on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista kun puhuu niin sulavasti ja selkeästi juontajana? Onko niinkuin asiakaspalvelijoilla eri puhetyyli töissä ja vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on hyvä näyttelemään, niin tässä jaksossa en ymmärtänyt hänen juttujaan kovinkaan hyvin. Outoa monologia, josta ei ymmärtänyt pointtia. Mariakin tuntui katsovan ilmeellä joka näytti kysyvän "mitä ihmettä hän jauhaa?".
Tai se oli vain minä joka näin asiat näin. Ihan kuin olisi ollut krapulassa ja selvää ääntä ei oikein lähtenyt, heti alusta saakka.
Vähän sekava jakso. Ei kai tuossa nyt ollut jotain narsistisia piirteitä. Vai sureeko kovasti sitä eroaan. Kannattais ehkä harrastaa jotain lapsensa kanssa. Jos on kultaisessa vankilassa , eikä se nyt olekaan sitä mitä suunnitteli , ympäristö muuta kuin luuli, ei hyväksytä yhteisöön. Terapiassa voi pohtia mikä mättää.Toivon kuitenkin kaikkea hyvää jatkossa Mikolle. Oliko ottanut jotain ahdistukseen tai rohkaisuun. Kuin koiranpentu , hakee leikkiessä omaa häntäänsä.
Mitä hän otti suustaan nenäliinapaperiin autoa ajaessaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse oletin että nuuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Purkan?
Joku voi tykätä kodista missä ei ole tauluja, verhoja, ei mitään kivaa huumoria, täysin valkoista kuin sairaalassa. Yleensä Westendin pientaloissa on, miten sen nyt sanoisi, sellaisia kulttuurikoteja , jotain vanhaa perittyä huonekalua joukossa, edes somisteena. Ei Ikean tavaroissa ole mitään tarinaa. Olipa yllätys että noihin puitteisiin kalustettu noin rahvaanomainen Jysky, Ikea koti . Ja omia kuvia seinällä .Meni kyllä maku koko Mikosta.