Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi talvi tekee tuloaan ja äreät sukkahousupyöräilijät siirtyvät kadulta metsään raivoamaan

Vierailija
06.11.2019 |

Laturaivolta sentään välttyy pysymällä sieltä pois.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jotka eivät pärjänneet edes piirikisoissa ja niille on ihan hyvää terapiaa kellottaa itseään metsässä piilossa.192

Vierailija
2/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, kun olisi joku latu, joka on tarkoitettu vain hitaille hiihtäjille ja minua ei haittaa lapsetkaan samalla ladulla, harvoin lapset iltaisin tai sunnuntaiaamuna aikaisin kuitenkaan hiihtää. Mutta ei, nuo tulevat sinnekin pätemään.  Ulkona ei enää uskalla kuntoilla, kun tuntuu, että kaikki paikat on tositreenaajille. Uimahallissa sama, joko ui nopeasti tai vesijuokse, muuten ei asiaa. En tykkää vesijuoksusta enkä jaksa uida nopeasti. Jaksan uida pitkän matkan putkeen, mutta olen hidas. Sama hiihtämisessä. 15 km ei ole matka eikä mikään, mutta mulla siihen menee puolitoista tai kaksi tuntia, riippuen mäkisyydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy metsän eläimet.

Mikähän noissa lajeissa tekee tuon? Laskee teston alas niin alkaa vanhamies kärttyisyys?

Vierailija
4/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kireämmät vaatteet pyöräilijää, sitä vaarallisempia ne ovat.

Vierailija
5/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei törpö, ketjukolari näyttää ole tuolla.

Vierailija
6/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. tavallinen hybridipyörällä ajava pyöräilijä joka ajaa myös työmatkoja ja se on kyllä ihan totta, että nopeat maantiepyöräilijät eivät aja talvella niillä maantiepyörillään, mutta osa heistä kyllä vaihtaa fättärin, maastopyörän tms alle ja jatkaa pyöräilyä myös talvella. Osa tosin siirtyy autoonsa myös.

Vierailija
7/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma että joillain autoilijoilla on myös pyöräilijöitä kohtaan agressiivinen asenne. Mahtaa johtua sekin jostain tietystä asiasta. Ehkä autossa istuminen ja liikkumattomuus aiheuttaa estrogeenin nousua ja pinna kiristyy kun näkee muiden liikkuvan.

Vierailija
8/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy metsän eläimet.

Mikähän noissa lajeissa tekee tuon? Laskee teston alas niin alkaa vanhamies kärttyisyys?

Eivät ole hoksanneet, että urheilun harrastaminen voi olla myös hauskaa. Urheilun tulee tuntua pahalta tämä on heidän mottonsa. Katselevat koton VHS nauhurilta tallenteita Mika Myllylästä juoksemassa suolla.

Vierailija
9/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti samat tyypit ajavat sekä autoa että pyörää.

Autolla ajo on helppoa. Ajoradoilla on joka tilanteeseen tarkat säännöt, on liikennemerkit, kaistaviivat, ei sekoilevia jalankulkijoita ym. pyörimässä jaloissa. Autoteillä pystyy ajamaan robottikin.

Sitten kun autoilija vaihtaa autonsa pyörään, paljastuu keskivertotyypin typeryys. Ei kyetäkään luoviin ja järkeviin ratkaisuihin vaativammassa ympäristössä.

Vierailija
10/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kumma että joillain autoilijoilla on myös pyöräilijöitä kohtaan agressiivinen asenne. Mahtaa johtua sekin jostain tietystä asiasta. Ehkä autossa istuminen ja liikkumattomuus aiheuttaa estrogeenin nousua ja pinna kiristyy kun näkee muiden liikkuvan.

Olen huomannut saman kun olen pyöräilyt vilkasliikenteisen tien ajoradalla jossa pyörätie menee ihan vieressä, tööttäillään, ohitetaan mielenosoituksellisen läheltä, ja sitten kun ohittaa liikennevaloissa seisovat autot ajamalla päin punaisia niin mielenosoitukset vaan pahenee seuraavalla ohituksella.

Mikä tuossa autoilussa oikein kiristää vannetta noin pahasti?

Vierailija
11/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, sillä pyöräily, hiihto ja uinti ovat urheilulajeina mitä parhaimpia. Enemmän pitäisi ns. hyvien tyyppien harrastaa niitä, ehkä ilmapiiri paranisi sen mukana?

Vierailija
12/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakympissä telkussa möläytti joku nuori varastotyöntekijä heppu, että pyöräilijät ovat suunnilleen Suomen pahin ongelma tms. Aika syvä parin sekunnin hiljaisuus laskeutui studioon, Jannekaan meinasi jäädä sanattomaksi.

Tämmöistä hysteriaa levittävät oletettavasti keskenkasvuiset (alle 30v), jotka eniten nettiin kirjoittelevat.

Vierailija
13/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakympissä telkussa möläytti joku nuori varastotyöntekijä heppu, että pyöräilijät ovat suunnilleen Suomen pahin ongelma tms. Aika syvä parin sekunnin hiljaisuus laskeutui studioon, Jannekaan meinasi jäädä sanattomaksi.

Tämmöistä hysteriaa levittävät oletettavasti keskenkasvuiset (alle 30v), jotka eniten nettiin kirjoittelevat.

Uskalsi vain sanoa ääneen sen minkä kaikki jo tietää. Itse olin kaverin kanssa hiihtämässä täällä Suomessa. Kaverini on kotoisin paikasta missä lunta näkee ehkä 1-2 päivää vuodessa eli hiihtäminen ei kuulu harrastuksiin. 50-60v ukko huusi hänelle ladulla pää punaisena, että täällä ei saa olla jos ei osaa hiihtää. Kyllä hävetti olla suomalainen.

Vierailija
14/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla ajo on helppoa. Ajoradoilla on joka tilanteeseen tarkat säännöt, on liikennemerkit, kaistaviivat, ei sekoilevia jalankulkijoita ym. pyörimässä jaloissa. Autoteillä pystyy ajamaan robottikin.

Sitten kun autoilija vaihtaa autonsa pyörään, paljastuu keskivertotyypin typeryys. Ei kyetäkään luoviin ja järkeviin ratkaisuihin vaativammassa ympäristössä.

Polkupyörä on ajoneuvo, eli sen paikka on lähtökohtaisesti ajoradalla eikä jalankulkijoiden seassa.

Vierailija
15/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tulee. Onneksi tyhmimmät autoilijat karsiutuvat jo luonnon lakien mukaan (esim. kesärenkaiden käyttäjät tänään).  Sukkahousupyöräilijät (joihin en kuulu) elävät vielä sittenkin, kun plösöt autoilijat ovat kuolleet sydän- ja verisuonitauteihin. Luonnon laki.

Vierailija
16/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi tulee. Onneksi tyhmimmät autoilijat karsiutuvat jo luonnon lakien mukaan (esim. kesärenkaiden käyttäjät tänään).  Sukkahousupyöräilijät (joihin en kuulu) elävät vielä sittenkin, kun plösöt autoilijat ovat kuolleet sydän- ja verisuonitauteihin. Luonnon laki.

mikäpä pahan tappaisi

Vierailija
17/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyvä pyöräily olisi autoilijan märkä uni. Jo 10% poistaisi ruuhkat.

Vierailija
18/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviruleeoletkovalmis kirjoitti:

Itse olen ns. tavallinen hybridipyörällä ajava pyöräilijä joka ajaa myös työmatkoja ja se on kyllä ihan totta, että nopeat maantiepyöräilijät eivät aja talvella niillä maantiepyörillään, mutta osa heistä kyllä vaihtaa fättärin, maastopyörän tms alle ja jatkaa pyöräilyä myös talvella. Osa tosin siirtyy autoonsa myös.

Ainakin omalla työpaikalla himopyöräirijöillä on jo nastarenkaat alla ja pyöräily jatkuu. Taitaa olla niin päin että amatöörti on pois jaloista, niin tulee vähemmän konflikteja.

Vierailija
19/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä on ajoneuvo, eli sen paikka on lähtökohtaisesti ajoradalla eikä jalankulkijoiden seassa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006044168.html

Vierailija
20/69 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen että laturaivon sekä fillaroijien äreyden syynä saattaa olla se että jalankulkijat palloilevat keskellä tietä/latua tai väärällä puolella tietä. Minä olen ihan tavan " mummopyöräilijä" ja joka ikinen päivä joku kävelijä hoopoilee keskellä kevyenliikenteen väylää tai seilailee tiellä ristiin rastiin. Aika vaikea on ohittaa kun ei tiedä kummalta puolelta uskaltaa edes yrittää. Eli kävelijätkin voisi vähän miettiä että reunassa pitää kulkea ja mielellään oikeassa reunassa niin kevyt liikenne on kaikille mahdollisimman turvallista ja sujuvaa.