Kävimme kaveripariskunnan luona viikonloppuna, nyt tulee naiselta solvaavia viestejä
He itse ovat pyytäneet meitä luokseen, miehet ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja muutama vuosi sitten tapasimme usean kerran kuukaudessa, eikä ongelmia liiemmin ollut. Lopulta taas kävimme viime perjantaina ja meillä oli hauska ilta, mitä nyt illan emäntä välillä torkahteli sohvalle, hänellä on tunnetusti huono viinapää. Seuraavana päivänä tuli viestiä, kuinka kivaa oli ollut ja että pitäisi useammin nähdä. No, tänään alkoi vitunmoinen viestishow. Esimerkkejä: "***** sanoi, että olet vitun ruma", "idiootti", "vähänkö olet ääliö", "*****a oksettaa". Mitähän tästä pitäisi ajatella ja miten suhtautua? Selvästi on tänäänkin nautittu.
Kommentit (25)
Kuulostaa.... hullulta? Mustasukkaiselta..?
Tuli mieleen kun kerran baarin ulkona tuli alkuyöstä mukavan oloinen, täysin tuntematon ihminen juttelee, kertoi itsestään ja omasta työstään yms kevyitä ja mukavia jutteli. Ajattelin että onpas kohtelias ja mukava ihminen. Ja ihan yhtäkkiä alkoi tämä uusi tuttavuus haukkua minua, kertoi millainen olen yms olettamuksia ja puhui todella vihaisesti ja hyökkäävästi solvauksia ja olettamuksia minusta. Hämmästytti että mitä just tapahtui, kaikki oli ok kunnes yhtäkkiä toinen pimahti enkä vieläkään ymmärrä. Olkaa varovaisia ihmisten kanssa. Aina ei itse liity toisen hyökkäykseen mitenkään.
Normi suomi naaras, todellista rotu lihhoo.
Eipä kovin fiksua kuuloista porukkaa... :DD en ikinä edes haluaisi viettää aikaa noin idioottien junttien kanssa...
Hyi.. en kyllä uskaltaisi tuollaista ihmistä edes nähdä enää. Tiedä, vaikka väkivaltaiseksi ryhtyisi.
Varmaankin miehen nimi. Näin itselleni tuli heti mieleen.