Naiset, mitä ajattelette vartijana työskentelevistä miehistä?
Kommentit (95)
Öööö.....miten niin? Onks se jotenkin ammattina huonompaa/parempaa kuin joku muu?
Matala koulutus. Yleensä wannabe-poliisi. Matalat älynlahjat. Salimake. Persaukinen matalapalkkatyöläinen. Pullistelija.
Vierailija kirjoitti:
Koulut kesken
Alipalkattu
Kalju pullistelija
Jatkan..
Jättänyt armeijan kesken, ei kestänyt sitä kun ei päässytkään sotilaspoliisiksi. Hakenut myös poliisikouluun lukuisia kertoja muttei ole päässyt. Uskoo olevansa ruokaketjun yläpäässä.
En arvosta yhtään.
Minä olen vartijamagneetti. En siksi, että olisin kaunis ja nuori vaan ehkä siksi kun olen homssuinen. En niin kauheasti jaksa kiinnittää ulkonäkööni huomiota, hiukset ovat hassahtaneet ja joskus vaatteet väärinpäin. Tämä luontaisesti vetää puoleensa kriminaaleja etsiviä vartijoita. En ole varastanut koskaan kaupasta ja otan kuitin ostoksista mukaan, kun huomaan virkaintoisen vartijan kintereilläni. Etenkin Tokmanneilla näitä yli-innokkaita ja ehkä alityöllistettyjä vartijoita riittää.
Joten, en ole innoissani heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut kesken
Alipalkattu
Kalju pullistelijaJatkan..
Jättänyt armeijan kesken, ei kestänyt sitä kun ei päässytkään sotilaspoliisiksi. Hakenut myös poliisikouluun lukuisia kertoja muttei ole päässyt. Uskoo olevansa ruokaketjun yläpäässä.
En arvosta yhtään.
Eivätkä kestä, kun mainitsee tosta poliisikoulusta.
Jotkut on vallanhimoisia mulkkuja ja jotkut aivan nyhveröitä. Väliin mahtuu ihan taviksia. Matala palkka, aika lähellä sama kuin siivoojilla. Arvostus ammattia kohtaan myös matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut kesken
Alipalkattu
Näissä stereotypioissa varmasti perää. Mutta olen huomannut, että on erilaisia vartijoita, jotkut tekevät sitä opiskeluhommana. Erilaisia tyyppejä on, kaikki ei ole noita dropouteja. Olen siis kaupassa töissä niin aika erilaisia tapauksia on tullut vastaan.
Mä näen töissä sairaalavartijoita. Ihan kiitollisia ollaan heidän olemassaolostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut kesken
Alipalkattu
En arvosta yhtään.
Kuinkas vaikeaa ajattelet sotilaspoliisiksi pääsemisen olevan? 😂
Kun on raameja edes 170 cm ja keho ei ihan muikunruoto, ei rikosrekisteriä ja löytää oman perceensä ilman että tarvitsee molempia käsiä etsintöihin niin ovet ovat auki SPol RUK:ta myöten.
T: SPol alik.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen rehellinen, ahkera työssä käyvä mies?
Minulle tulee myös mieleen ”työssä käyvä mies”, mutta ei todellakaan ahkera eikä ainakaan rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut kesken
Alipalkattu
En arvosta yhtään.
Kuinkas vaikeaa ajattelet sotilaspoliisiksi pääsemisen olevan? 😂
Kun on raameja edes 170 cm ja keho ei ihan muikunruoto, ei rikosrekisteriä ja löytää oman perceensä ilman että tarvitsee molempia käsiä etsintöihin niin ovet ovat auki SPol RUK:ta myöten.
T: SPol alik.
Voi Polle hyvä, vastauksesi kertoo sotapoliisin järjenjuoksusta kaiken olennaisen. Tiedän hyvin että sotapolleksi pääsee kuka tahansa. Väännän vielä rautalangasta; joltakulta saatetaan pääsy sinnekin kuitenkin evätä. Ja kuuri ne jämät päätyvät vartijoiksi.
Poliisikouluun sen sijaan on hieman sotapollea hankalampi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Matala koulutus. Yleensä wannabe-poliisi. Matalat älynlahjat. Salimake. Persaukinen matalapalkkatyöläinen. Pullistelija.
Sopiiko naisvartijoihinkin?
Ei sovi kyllä kokemukseni mukaan naisiin eikä miehiin, tunnen paljon vartijoita. Ihan tavallisia ihmisiä pääosin. Monelle myös opiskelualan työ.
Mitähän tuumais esim.yksi oliko nyt kauppatieteitä yliopistossa lukeva, jos kysyn etkö päässyt poliisiksi...
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin akateeminen työtön
Kai nyt mikä vaan on parempi kuin akateeminen työtön.
T. Akateeminen duunari
Parempi kuin akateeminen työtön