Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 30v alkoholistinainen

Vierailija
05.11.2019 |

Takana traumaattinen lapsuus ja nuoruus meni narkatessa. Nousin siitä suosta, opiskelin ammatin, tein töitä monta vuotta, ja samalla alkoholisoiduin. Työpaikka meni alle vuosi sitten alta ja sen jälkeen oon juonut joka päivä. (en perskännejä mutta sellaset että pystyy olemaan tän ahdistuksen kanssa.) Onnistuin olemaan just 3 päivää selvinpäin. Tänään tuli surkeita uutisia.Kävin hakemassa säkin kaljaa. Masentaa ja ahdistaa. En tiedä miksi tein tän alotuksen. On tosi paha olla.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miettinyt ihan laitoskatkaisua vaihtoehtona? Suosittelen kääntymistä A-klinikan puoleen, siellä osataan neuvoa, miten tästä eteenpäin. Vaikutat siltä, että olet todella hukassa. Häpeää ei kannata tuntea, siellä on nähty ihan kaikki. Itsekin siellä päivystyksessä kerroin todella nolona pitämiäni asioita, ei ihmetelty, tuomittu eikä kauhisteltu. Eikä siellä tarvitse vuodattaa koko elämäntarinaa kerralla. Pääasia, että saisit jonkin hoitokontaktin.

Terv. Raittiutta kohti kulkeva alkoholisti 32 v.

Vierailija
62/70 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14/13 ymmärretään siis hyvin toisiamme. Juominen on nii helppoa ja kerrankin ei ahdista, on pikkusen kivempaa... Jos oot vuosien jälkeen pystynyt olemaan jo 5 päivää, hatunnosto. Kolme päivää tuntui jo ikuisuudelta. Oon itsekin miettinyt antabusta, ja toisaalta sitä, että olisinko niin sekopää että jos tekisi tarpeeksi mieli, kaivaisinko sen vaan ulos ihosta ja hakisin bisseä`? 

Ja tuolle komentoijalle joka deekupatjoista puhui, en liiku deekuporukoissa enkä näytä deekulta. Kotikin on ihan siisti. Panokaverini voin valita itse vaikka alkkis olenkin. Hyväksikäytöt on tapahtunut jo paaaljon aikaisemmin, ehkä siinä osasyy miksi tässä ollaan.

Ap

Älä välitä noista deekupatjajutuista ollenkaan.

Nuo eivät tiedä aiheesta yhtään mitään.

Kiitos, olen todella ylpeä näistä viidestä päivästä. Olen yrittänyt nukkua mahdollisimman paljon, että en ajattelisi juomista koko aikaa.

En uskalla mennä kauppaan ennen yhdeksää, tiedän, että en pysty kävelemään kaljatölkkien ohi.

Kokeilen ainakin antabusta, jos en onnistu ilman. Voi olla, että kaivan ne ulos.

Antabusta ei nykyään ole markkinoilla ihonalaisina kapseleina, ainoastaan suun kautta otettavina. Ei onnistu enää MattiNykäset. 

Huonompi juttu. Suun kautta otettavat ei varmaan niin hyvin toimi, kun ne pitää itse nielaista. Onko vaikutusaika joku 3 pv.?

T. Viides päivä

Vaikutus jatkuu jopa 7-14 päivää hoidon lopettamisen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihminen hakeutuu hoitoon vasta, kun on menettämässä kaiken. Ap ei uskalla hakea apua, kun pelkää menettävänsä kaiken, vaikka se menee juuri päin vastoin.

Häpeä, se on se suurin estäjä hoitoon hakeutumisessa. Minä toivon hartaasti ap, että sun häpeä kasvaa riittävän suureksi pian, että tajuaisit ottaa sen ratkaisevan askeleen. Vaaditaan omanlainen pohjakosketus.

Kotona juomatta, se on sinnittelyä, sillä siirretään usein se ongelma vain tulevaan. Sun taustalla on niin paljon sitä negaa, ja yksin sinnittelemällä sä et raitistu.

Ennen raitistumistani olin juonut yli 3v tauotta, ja kyllä, koko ajan kävin säännöllisesti töissä, niinkin suurin osa alkoholisteista tekee. Juopot tunnistaakin siitä, että ne muistaa kertoa, etteivät ole koskaan olleet pois töistä juomisen vuoksi. Just. Tosi hienoo hei. Ja jos juoppo loukkaantuu, niin ensimmäisenä ne huomauttaa, että ihan selvinpäin silloin olivat, kuuluu taudin kuvaan.

Te kaikki, jotka tiedätte olevanne alkoholisteja, vaikka ette vielä sitä ole uskaltaneet kertoa kenellekään, olette lähellä oikeaa tietä. Ja minä toivon, että valitsette avun pyytämisen!

Vierailija
64/70 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14/13 ymmärretään siis hyvin toisiamme. Juominen on nii helppoa ja kerrankin ei ahdista, on pikkusen kivempaa... Jos oot vuosien jälkeen pystynyt olemaan jo 5 päivää, hatunnosto. Kolme päivää tuntui jo ikuisuudelta. Oon itsekin miettinyt antabusta, ja toisaalta sitä, että olisinko niin sekopää että jos tekisi tarpeeksi mieli, kaivaisinko sen vaan ulos ihosta ja hakisin bisseä`? 

Ja tuolle komentoijalle joka deekupatjoista puhui, en liiku deekuporukoissa enkä näytä deekulta. Kotikin on ihan siisti. Panokaverini voin valita itse vaikka alkkis olenkin. Hyväksikäytöt on tapahtunut jo paaaljon aikaisemmin, ehkä siinä osasyy miksi tässä ollaan.

Ap

Kiitos, olen todella ylpeä näistä viidestä päivästä. Olen yrittänyt nukkua mahdollisimman paljon, että en ajattelisi juomista koko aikaa.

En uskalla mennä kauppaan ennen yhdeksää, tiedän, että en pysty kävelemään kaljatölkkien ohi.

Kokeilen ainakin antabusta, jos en onnistu ilman. Voi olla, että kaivan ne ulos.

Antabusta ei nykyään ole markkinoilla ihonalaisina kapseleina, ainoastaan suun kautta otettavina. Ei onnistu enää MattiNykäset. 

Huonompi juttu. Suun kautta otettavat ei varmaan niin hyvin toimi, kun ne pitää itse nielaista. Onko vaikutusaika joku 3 pv.?

T. Viides päivä

ps. tunnen monta alkoholistia, jotka ovat juoneet antabuksesta huolimatta, Matti Nykänen ei suinkaan ole ainoa siinä lajissa...

Vierailija
65/70 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut lääkärille menoa? :) Selvästi sinulla on paljon ahdistusta ja ehkä masennustakin? Lääkitys voisi auttaa sinua paljon! Kaikkea hyvää ap! :)

Vierailija
66/70 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. Viides päivä

ps. tunnen monta alkoholistia, jotka ovat juoneet antabuksesta huolimatta, Matti Nykänen ei suinkaan ole ainoa siinä lajissa...

Eikös Matilla ollut juuri tuo hyödytön ihonalaiskapseli?

Vierailija
67/70 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rappioalkolisti nyt enää vain alkoholisti.

Tuttuja juttuja teillä.

Ravasin 10 vuotta ryyppäämässä ja AA-ryhmässä ja varmaan 50 kertaa katkoilla, sairaaloissa ja vaikka missä.

Antabukset otin nahan alle ja ryyppäsin jo seuraavana päivänä. Samoin suun kautta otettujen kanssa pystyin tuskalla juomaan.

Haima meni samoin toinen jalka jäi paskaksi, mutta elin.

Viimein sairaalasta päästyäni menin AA-ryhmään ja myönsin en osaa juoda kuten useimmat normaali-ihmiset.

Se oli silloin kun olin 4 kymppinen 13 vuotta sitten.

Minulla on kaikki mistä olin haaveillut.

Minun ei tarvitse enää juoda.

M 53

Rayong, Thailand

Vierailija
68/70 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Symppiksessä käymistä

Vierailija
69/70 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivon sinulle tsemppiä suosta nousemiseen!

Samalla haluaisin kuitenkin kuulla, että onko sinulla mies, ja jos on niin mitä mieltä olet siitä että sinulla on mies?

M/39

Vierailija
70/70 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme