Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta kommentista mieheltä - Jos sä laitat ton korun niin mä en lähde sinne ravintolaan ollenkaan

Vierailija
05.11.2019 |

Kyseessä tämäntyyppinen, lähes vastaava kuin kuvassa

https://www.rebelcollection.fi/miesten-teraskaulaketju-p-1076.html

Ja kyllä, koru on miesten, sillä se on muisto edesmenneestä veljestäni.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää yksikin nainen, joka ei puutu miehensä pukeutumiseen jollain tavalla.

Naiset jopa valitsee ne vaatteet, jotka miehen on pakko laittaa.

Vierailija
82/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää yksikin nainen, joka ei puutu miehensä pukeutumiseen jollain tavalla.

Naiset jopa valitsee ne vaatteet, jotka miehen on pakko laittaa.

Kauka nainen ja kenen miehen? Puhutko omasta parisuhteestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koru on sen näköinen, että ymmärrän hyvin, miten miehesi saattaa tuntea olonsa kiusalliseksi ja hassuksi seurassasi.

Tuollainen metali hökötys naisen kaulassa ei näytä hyvältä.

Enpä haluaisi niin heikkoitsetuntoista miestä, joka miettii ventovieraiden mielipiteitä ja kiusaantuu niistä. Kuulostaa vässykältä.

Entä jos kyseessä olisi esim. avoimen rasistinen natsikoru tms?

En halua olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ylistää moisia symboleja, koska oletettavasti tämä myös edustaa hänen arvomaailmaansa. Ei ole kuitenkaan minun asiani puuttua toisen pukeutumiseen, joten käyttäkööt jos haluaa. Tuollaisten symboleiden käytöllä saattaa kyllä olla jo joitain oikeudellisia seuraamuksiakin.

Ymmärrät toki itsekin, että esim. korkokengät ovat täysin eri asia kuin jotkin natsikorut, mutta saahan sitä yrittää saada aikaan jonkinlaista reaktiota meissä muissa keskustelijoissa, vaikkei siinä juuri koskaan onnistuisikaan.

eri

Vierailija
84/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ymmarran kylla miestasi, sori. :)

Jotta toi koru nayttaisi naisen kaulassa hyvalta, tulisi muunkin pukeutumisen olla erittain maskuliinista, jopa punkahtavaa. Ja tuota tyylia taas on sitten aika vaikea yhdistaa ravintolaillalliseen, mikali kyseessa on ns. parempaa pukeutumista vaativa ravintola. 

Ei ihan näinkään. Joskus on tosi tyylikästä leikkiä ristiriidoilla; laittaa vaikka maiharit pitsimekon kanssa tai muuten nudeen ja asialliseen vaatetukseen joku punk-henkinen yksityiskohta. Jos osaa tehdä sen tyylillä, se on paljon kiinnostavampaa ja tyylikkäämpää kuin klassiseen tyyliin jämähtäminen.

Tämän kommentin alapeukut kertoo kaiken palstalaisten (tai lähes puolen heistä) tyylitajusta :D

Itse olin juuri myös ajatellut eleganttia mustaa hamejakkupukua, mustat tyylikkäät korkkarit, kallis laukku, naisellinen kampaus ja sitten tuo maskuliininen koru... chic!

Vierailija
85/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mieskin sanoa sanansa naisen pukeutumisesta ja koruista ja jopa ylimeikkauksestakin.

Sanovathan naisetkin tämän tästä miehelle, mitä miehen tulee laittaa päälle johonkin tilaisuuteen, sanovat milloin miehen tulee mennä parturiin, ja jopa sen, miten miehen hiukset pitää leikata.

Useat naiset ostavat miehelleen jopa kaikki alusvaatteet ja ovat ostamassa mukana myös päällystakkia yms.

Sukkien väri ja solmio ovat naisten hampaissa ja ne haluavat puuttua jopa niiden valitsemiseen.

Siis miksi ihmeessä mies ei saisi sitten puuttua naisen vaatetukseen ja koruihin sun muuhun?

Kertokaa tämä, hyvät naiset?

Ke

Minä olen samalla kannalla kuin se joka sanoi, että se tuletko ravintolaan on oma päätöksesi eikä vaikuta minun asuvalintoihini mitenkään.

Enkä ole KOSKAAN millään tavalla puuttunut kenenkään miehen asuun, kampaukseen tai tyyliin. En poikaystävieni, en aviomieheni, en isäni enkä veljeni. Enkä usko että se on kovin yleistä muutenkaan.

Vierailija
86/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! Juuri äsken muunsukupuolisuusketjussa sanottiin, että ei ole olemassa muusuja ja transseja ja kyllä nainen voi olla millainen vaan ja on silti nainen. Ja nyt nainen ei saa edes käyttää maskuliinista korua?!

Vierailija
87/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt haluaisi olla sellaisen kumppanin kanssa kuka ei ole hyvännäköinen?

Minä ainakin odotan naiselta sitä että hän on kaunis, muuten minä en häntä tarvitse mihinkään.

Ihan samalla tavalla naiset odottaa miehen näyttävä hyvälle.

Arvostan rehellistä mielipidettäsi. Kaikki eivät kuitenkaan mene ulkonäkö edellä, vaan se kumppanin luonnekin ratkaisee.

Vierailija
88/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mieskin sanoa sanansa naisen pukeutumisesta ja koruista ja jopa ylimeikkauksestakin.

Sanovathan naisetkin tämän tästä miehelle, mitä miehen tulee laittaa päälle johonkin tilaisuuteen, sanovat milloin miehen tulee mennä parturiin, ja jopa sen, miten miehen hiukset pitää leikata.

Useat naiset ostavat miehelleen jopa kaikki alusvaatteet ja ovat ostamassa mukana myös päällystakkia yms.

Sukkien väri ja solmio ovat naisten hampaissa ja ne haluavat puuttua jopa niiden valitsemiseen.

Siis miksi ihmeessä mies ei saisi sitten puuttua naisen vaatetukseen ja koruihin sun muuhun?

Kertokaa tämä, hyvät naiset?

Ke

No meillä se menee kylläkin niin, että minulla ei erityisesti kiinnosta noihin päätöksiin osallistua, mutta mies välttämättä haluaa niihin mielipiteeni, kun on ostamassa uusia vaatteita. Muuten kyllä osaa ne vaatteet päällensä pukea ja ylipäätään hänellä on mielestäni hyvä maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän