Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta kommentista mieheltä - Jos sä laitat ton korun niin mä en lähde sinne ravintolaan ollenkaan

Vierailija
05.11.2019 |

Kyseessä tämäntyyppinen, lähes vastaava kuin kuvassa

https://www.rebelcollection.fi/miesten-teraskaulaketju-p-1076.html

Ja kyllä, koru on miesten, sillä se on muisto edesmenneestä veljestäni.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten reagoisit jos mies laittaisi vaikka suuret hopeiset korvarenkaat tai muuta selkeästi naisellista ks. tilaisuuteen?

Olisin ylpeä että mieheni uskaltaa pukeutua persoonallisesti. Kunhan pukeutuu tilaisuutta kunnioittavalla tavalla, ihan sama vaikka pukisi korkokengät.

Oikeestiko sinun mies saisi keikkaroida korkokengissä ja se olisi sinusta ok? Helppo se on täällä väittää mutta käytännössä et varmasti antaisi pukeutua naisten vaatteisiin/kenkiin.

Vierailija
22/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti hei. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos minun mieheni alkaisi puuttua pukeutumiseeni, niin ei tarvitsisi pitkään neuvoja antaa. Naurettavaa.

Mutta sinä tottakai saat puuttua miehesi pukeutumiseen.

Ei tulisi mieleenikään puuttua aikuisen ihmisen pukeutumisvalintoihin. Absurdi ajatuskin. Joskus hän kysyy mielipidettäni, mutta muulloin asia ei kuulu minulle pätkääkään. Näin toimivat katsos tällaiset tasa-arvoiset normaalit parisuhteet.

-3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies vastaavasti käyttää esim äitinsä kaulakorua?

Vierailija
24/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta jäi nyt uupumaan, minkä sortin ravintolasta ja tilaisuudesta oli kyse. On aika eri juttu jos ollaan menossa fine diningiin hienosti pukeutuneena tai sitten johonkin lähijuottolaan kiskomaan kahden euron tuoppeja.

Fine dining -ravintolat ei valitse asiakkaitaan korujen perusteella. 

Vierailija
25/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten reagoisit jos mies laittaisi vaikka suuret hopeiset korvarenkaat tai muuta selkeästi naisellista ks. tilaisuuteen?

Olisin ylpeä että mieheni uskaltaa pukeutua persoonallisesti. Kunhan pukeutuu tilaisuutta kunnioittavalla tavalla, ihan sama vaikka pukisi korkokengät.

Oikeestiko sinun mies saisi keikkaroida korkokengissä ja se olisi sinusta ok? Helppo se on täällä väittää mutta käytännössä et varmasti antaisi pukeutua naisten vaatteisiin/kenkiin.

Minun puolestani mieheni saisi kyllä aivan vapaasti pukeutua myös korkkereihin ja mekkoihinkin, jos se hänet tekisi onnelliseksi. Rohkeaa ja nöyristelemätöntä, aitoa. En ole niin heikkoitsetuntoinen, että mieheni pukeutuminen vaikuttaisi minun tuntemuksiini mitenkään.

-3

Vierailija
26/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti antaisin. Minulla ei ole minkäänlaisia estoja tuollaisissa asioissa. Jos haluaa meikata tai pukeutua naisten vaatteisiin, se on minulle pelkästään kiinnostava yksityiskohta muutenkin kiinnostavassa ihmisessä. Ei vaikuta minun tunteisiin häntä kohtaan tipan tippaa.

Vierailija
27/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mieskin sanoa sanansa naisen pukeutumisesta ja koruista ja jopa ylimeikkauksestakin.

Sanovathan naisetkin tämän tästä miehelle, mitä miehen tulee laittaa päälle johonkin tilaisuuteen, sanovat milloin miehen tulee mennä parturiin, ja jopa sen, miten miehen hiukset pitää leikata.

Useat naiset ostavat miehelleen jopa kaikki alusvaatteet ja ovat ostamassa mukana myös päällystakkia yms.

Sukkien väri ja solmio ovat naisten hampaissa ja ne haluavat puuttua jopa niiden valitsemiseen.

Siis miksi ihmeessä mies ei saisi sitten puuttua naisen vaatetukseen ja koruihin sun muuhun?

Kertokaa tämä, hyvät naiset?

Ke

Koska naisen vaatetus, korut ja sun muu on yksin se naisen päätettävissä. Jos ei miehelle kelpaa, niin sopii lähteä lätkimään. Ei tule ikävä.

Vierailija
28/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt haluaisi olla sellaisen kumppanin kanssa kuka ei ole hyvännäköinen?

Minä ainakin odotan naiselta sitä että hän on kaunis, muuten minä en häntä tarvitse mihinkään.

Ihan samalla tavalla naiset odottaa miehen näyttävä hyvälle.

Vierailija
29/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen niin ei antaisi? Jos toinen pukeutuu niin ettet voi sitä hyväksyä niin kannattaa miettiä, miksi olet sellaisen ihmisen kanssa , joka ei sinulle kelpaa? -eri

Vierailija
30/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt haluaisi olla sellaisen kumppanin kanssa kuka ei ole hyvännäköinen?

Minä ainakin odotan naiselta sitä että hän on kaunis, muuten minä en häntä tarvitse mihinkään.

Kylläpä olet harvinaisen urpo ja pinnallinen. Et ansaitse minkäänlaista kumppania. Toivottavasti menetät ulkonäkösi ASAP.

Vierailija
31/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi mies lähteä jos töihin mekko päällä menisi tai varaisin ajan hänelle mielenterveystoimistoon.

Vierailija
32/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että suurin osa meistä arvostaa kumppanissa myös hieman muitakin asioita, kuin sitä miten hän pukeutuu tai laittaa hiukset. Suurin osa meistä myös tuskin ajattelee, että parisuhteissa ollaan vain niin pitkään kuin "tarvitsee" toista ihmistä johonkin. Aika kylmävää tekstiä sinulla.

Vierailija
33/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta korusta näkee, että se on vain miehille tarkoitettu? Leveä ja lyhyt perusketjuhan tuo on. Ihmisillä näkee hullumpiakin koruja.

Vierailija
34/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saisi mies lähteä jos töihin mekko päällä menisi tai varaisin ajan hänelle mielenterveystoimistoon.

Julmaa.

Vierailija
35/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmaa.

Ei vaan arkirealismia.

Vierailija
36/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän kyllä että haluat pitää korun muistona veljestäsi, mutta eihän tuo tottavie kuulu naisen päälle varsinkaan mihinkään ravintolaillalliselle.

Miksei kuuluisi? Nätti koru, eikä näe että miehen koru.

Vierailija
37/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuollaista korua pitäisi kaulassa ainakaan jos tahtoisin näyttää hienolta tai vakavasti otettavalta.

Sehän on kuin koiran panta!

Vierailija
38/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että suurin osa meistä arvostaa kumppanissa myös hieman muitakin asioita, kuin sitä miten hän pukeutuu tai laittaa hiukset. Suurin osa meistä myös tuskin ajattelee, että parisuhteissa ollaan vain niin pitkään kuin "tarvitsee" toista ihmistä johonkin. Aika kylmävää tekstiä sinulla.

Niin mutta ihminen pariutuu vastakkaisen sukupuolen kanssa siksi koska häntä viehättää vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet.

Sukupuolten ainoa eroavaisuus on ulkonäkö.

Vierailija
39/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin korun pois, nyhtäisin mieheltä rahat juhliakseni meidän viimeistä iltaa hänen kustannuksellaan ja sitten sanoisin vain hyvät jatkot.  Ei tuollaisten hallitsevien ja pikkumaisten tyyppien kanssa voi elää. He yleensä pahenevat ajan kanssa ja ovat hysteerisiä aivan kaikesta, mitä mieltä muut ovat.Yöks!

Vierailija
40/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmaa.

Ei vaan arkirealismia.

Tekosyihin verhoiltua julmuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi