Mitä mieltä tällaisesta kommentista mieheltä - Jos sä laitat ton korun niin mä en lähde sinne ravintolaan ollenkaan
Kyseessä tämäntyyppinen, lähes vastaava kuin kuvassa
https://www.rebelcollection.fi/miesten-teraskaulaketju-p-1076.html
Ja kyllä, koru on miesten, sillä se on muisto edesmenneestä veljestäni.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää se että ulkonäöstä pitää pitää huolta myös suhteessa. Tulee aika nopeasti ero jos nainen ei ole enään yhtä kaunis kuin suhteen alku metreillä. Panostakaa siis naiset ulkonäköönne ja älkää lihottako itseänne suhteessa.
Vaatteisiin myös pitää panostaa koska ne kuuluvat naiseuteen myös kauniin ulkonäön kanssa.
Minä pidän myös miehisyyttäni yllä parisuhteessa pukeutumalla hyvin sekä huolehtimalla ulkonäöstäni joten vaadin samaa myös naiselta.
Miksi etenkin naiset suuttuvat tästä täysin normaalista asiasta?
M29Pidät miehisyydestä paremmin huolta pitämällä naista kuin kukkaa kämmenellä. Siihen ei kuulu tökerö huomauttelu AP:n miehen tapaan.
Eli hyvä käytös on sinusta miehekkyyttä, nainen on siis miehinen jos hän on hyvä käytöksinen?
Minun mielestä taas on molempien velvollisuus pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmennellä eikä se ole miehisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten reagoisit jos mies laittaisi vaikka suuret hopeiset korvarenkaat tai muuta selkeästi naisellista ks. tilaisuuteen?
Olisin ylpeä että mieheni uskaltaa pukeutua persoonallisesti. Kunhan pukeutuu tilaisuutta kunnioittavalla tavalla, ihan sama vaikka pukisi korkokengät.
Oikeestiko sinun mies saisi keikkaroida korkokengissä ja se olisi sinusta ok? Helppo se on täällä väittää mutta käytännössä et varmasti antaisi pukeutua naisten vaatteisiin/kenkiin.
Aivan varmasti antaisin. Minulla ei ole minkäänlaisia estoja tuollaisissa asioissa. Jos haluaa meikata tai pukeutua naisten vaatteisiin, se on minulle pelkästään kiinnostava yksityiskohta muutenkin kiinnostavassa ihmisessä. Ei vaikuta minun tunteisiin häntä kohtaan tipan tippaa.
Hahhah. Välittömästi tuli mieleen iki-ihanan Some Like It Hot -elokuvan Daphne ja Geraldine. Kumpaa niistä kaunottarista miehesi muistuttaa enemmän`.
Ei, kun se olikin Josephine. Daphne ei tykännyt olla Geraldine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt haluaisi olla sellaisen kumppanin kanssa kuka ei ole hyvännäköinen?
Minä ainakin odotan naiselta sitä että hän on kaunis, muuten minä en häntä tarvitse mihinkään.
Ihan samalla tavalla naiset odottaa miehen näyttävä hyvälle.Veikkaan, että suurin osa meistä arvostaa kumppanissa myös hieman muitakin asioita, kuin sitä miten hän pukeutuu tai laittaa hiukset. Suurin osa meistä myös tuskin ajattelee, että parisuhteissa ollaan vain niin pitkään kuin "tarvitsee" toista ihmistä johonkin. Aika kylmävää tekstiä sinulla.
Niin mutta ihminen pariutuu vastakkaisen sukupuolen kanssa siksi koska häntä viehättää vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet.
Sukupuolten ainoa eroavaisuus on ulkonäkö.
Vaatteistako sinä päättelet, kumpaa sukupuolta kukakin on? Pari miehekästä korua naisella, niin mies on homo? Tai nainen, joka seurustelee miehekkään naisen kanssa, haluaa oikeasti miehen? Argh miten pinnallisia ajatusmaailmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta jäi nyt uupumaan, minkä sortin ravintolasta ja tilaisuudesta oli kyse. On aika eri juttu jos ollaan menossa fine diningiin hienosti pukeutuneena tai sitten johonkin lähijuottolaan kiskomaan kahden euron tuoppeja.
Fine dining -ravintolat ei valitse asiakkaitaan korujen perusteella.
Lähin "Fine dining"-ravintola lienee Yhdysvalloissa, muuta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää se että ulkonäöstä pitää pitää huolta myös suhteessa. Tulee aika nopeasti ero jos nainen ei ole enään yhtä kaunis kuin suhteen alku metreillä. Panostakaa siis naiset ulkonäköönne ja älkää lihottako itseänne suhteessa.
Vaatteisiin myös pitää panostaa koska ne kuuluvat naiseuteen myös kauniin ulkonäön kanssa.
Minä pidän myös miehisyyttäni yllä parisuhteessa pukeutumalla hyvin sekä huolehtimalla ulkonäöstäni joten vaadin samaa myös naiselta.
M29Pidät miehisyydestä paremmin huolta pitämällä naista kuin kukkaa kämmenellä. Siihen ei kuulu tökerö huomauttelu AP:n miehen tapaan.
Eli hyvä käytös on sinusta miehekkyyttä, nainen on siis miehinen jos hän on hyvä käytöksinen?
Minun mielestä taas on molempien velvollisuus pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmennellä eikä se ole miehisyyttä.
Jos jossain parisuhteessa on mies joka tälläistä haluaa niin mikä ettei. Meillä toimii niin että molemmat käyttäytyvät hyvin, mutta kohdellen toista kuin miestä/naista. Mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, nainen näyttää arvostuksen eri tavalla. Tylsältä kuulostaa sukupuolineutraali suhde minulle.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ymmarran kylla miestasi, sori. :)
Jotta toi koru nayttaisi naisen kaulassa hyvalta, tulisi muunkin pukeutumisen olla erittain maskuliinista, jopa punkahtavaa. Ja tuota tyylia taas on sitten aika vaikea yhdistaa ravintolaillalliseen, mikali kyseessa on ns. parempaa pukeutumista vaativa ravintola.
Ei ihan näinkään. Joskus on tosi tyylikästä leikkiä ristiriidoilla; laittaa vaikka maiharit pitsimekon kanssa tai muuten nudeen ja asialliseen vaatetukseen joku punk-henkinen yksityiskohta. Jos osaa tehdä sen tyylillä, se on paljon kiinnostavampaa ja tyylikkäämpää kuin klassiseen tyyliin jämähtäminen.
Itseasiassa erittain hyva pointti. Mika se trendi nyt oli - grunge romantic? Missa just yhdistellaan esim. maiharit ja kukkamekko (jokaisen Flow-kavijan luottofestariasu).
Ja itseasiassa - mulla on just tanaan paalla....tadaa, maiharit ja mekko (ja pitka villatakki).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä taas on molempien velvollisuus pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmennellä eikä se ole miehisyyttä.Jos jossain parisuhteessa on mies joka tälläistä haluaa niin mikä ettei. Meillä toimii niin että molemmat käyttäytyvät hyvin, mutta kohdellen toista kuin miestä/naista. Mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, nainen näyttää arvostuksen eri tavalla. Tylsältä kuulostaa sukupuolineutraali suhde minulle.
Jaa miten kohdellaan naista tai miestä? Minun mielestä ihmisiä kohdellaan samalla tavalla/tasa-arvoisesti sukupuoleen katsomatta.
Ihan samalla tavalla nainen kohtelee miestä kuin mies naista.
Sukupuolten eroavaisuus on nykyään ulkonäkö eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä kontrollinhalua.
Mikä siinä onkin, että mies kuin mies haluaa parisuhteessa hallita naista.Jokainen nainen joka elää parisuhteessa, on tossun alla, koska ei halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä eikä hämminkiä.
Eiköhän se mene just toisinpäin. Naiset ne yleensä suhteessa pomottaa, miehet antaa periksi. Ja joo, olen itsekin nainen.
No, senkun kokeilet elää ihan miten huvittaa (niin jokainen mieskin tekee), lähde omille menoillesi vaikka tänään illalla, jos teillä on lapsia, jätät ne vain sille. Lähde perjantaina yllättäen baariin, laivalle tai vaikka oopperaan, mikä se sinun huumeesi onkin.
Tee ihan mitä haluat koko viikko, katotaan kauanko kestää ennenkö on silmä mustana.
En tiedä millaisia miehiä sinä tapailet, mutta yksikään mun seurustelukumppaneistani ei ole käyttäytynyt noin. Ei ole mullakaan tarvetta yhtäkkiä hävitä johonkin oopperaan(??), vaikka olenkin täysin vapaa tekemään mitä haluan.
Kunnioituksesta miestäni kohtaan keskustelen asioista. Viimeksi vietin viisi päivää toisessa kaupungissa ystävieni luona, enpä saanut kotona silmääni mustaksi niinkuin en ikinä muulloinkaan. Suosittelen sulle parempaa miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä taas on molempien velvollisuus pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmennellä eikä se ole miehisyyttä.Jos jossain parisuhteessa on mies joka tälläistä haluaa niin mikä ettei. Meillä toimii niin että molemmat käyttäytyvät hyvin, mutta kohdellen toista kuin miestä/naista. Mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, nainen näyttää arvostuksen eri tavalla. Tylsältä kuulostaa sukupuolineutraali suhde minulle.
Jaa miten kohdellaan naista tai miestä? Minun mielestä ihmisiä kohdellaan samalla tavalla/tasa-arvoisesti sukupuoleen katsomatta.
Sukupuolten eroavaisuus on nykyään ulkonäkö eikä mitään muuta.
Juuri tuota tarkoitin (omalla kohdallani) tylsällä. Miksi olla parisuhteessa heterona jos tuo on ainoa ero? En ole niin pinnallinen että pelkkä miehekäs ulkonäkö riittäisi. Onneksi minulla on miehekäs mies joka osaa olla tasa-arvoinen, mutta ah niin Miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta jäi nyt uupumaan, minkä sortin ravintolasta ja tilaisuudesta oli kyse. On aika eri juttu jos ollaan menossa fine diningiin hienosti pukeutuneena tai sitten johonkin lähijuottolaan kiskomaan kahden euron tuoppeja.
Fine dining -ravintolat ei valitse asiakkaitaan korujen perusteella.
Lähin "Fine dining"-ravintola lienee Yhdysvalloissa, muuta sinne.
Tai sitten ei. Ota asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolten eroavaisuus on nykyään ulkonäkö eikä mitään muuta.Juuri tuota tarkoitin (omalla kohdallani) tylsällä. Miksi olla parisuhteessa heterona jos tuo on ainoa ero? En ole niin pinnallinen että pelkkä miehekäs ulkonäkö riittäisi. Onneksi minulla on miehekäs mies joka osaa olla tasa-arvoinen, mutta ah niin Miehekäs. <3
Se nyt vain menee niin että ulkonäkö on se ainoa asia mikä erottas sukupuolet toisistaan.
Miehekkyys/naiseus on vain ulkonäöllinen asia nykyään.
Sukupuolen korostaminen puhekielessä on oikeastaan aika turhaa nykyisin koska sukupuoli on vain ulkonäöllinen asia, sukupuoli on oikeastaan nykyään vain sosiaalinen konstruktio vain.
Ainoa asia ulkonäön lisäksi missä sukupuolet ovat erilaisia on siinä että toinen vain voi synnyttää sekä imettää kun taas toinen voi vain imettää.
Nykyinen ulkonäkökeskeisyys johtuu luultavasti siitä että nykyisin ulkonäkö on ainoa keino tuoda naiseutta/miehisyyttä esiin koska tasa-arvon vuoksi muut eroavaisuudet/sukupuoliroolit ovat kadonneet tai katoamassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain menee niin että ulkonäkö on se ainoa asia mikä erottas sukupuolet toisistaan.
Miehekkyys/naiseus on vain ulkonäöllinen asia nykyään.
Sukupuolen korostaminen puhekielessä on oikeastaan aika turhaa nykyisin koska sukupuoli on vain ulkonäöllinen asia, sukupuoli on oikeastaan nykyään vain sosiaalinen konstruktio vain.
Ainoa asia ulkonäön lisäksi missä sukupuolet ovat erilaisia on siinä että toinen vain voi synnyttää sekä imettää kun taas toinen voi vain imettää.
Nykyinen ulkonäkökeskeisyys johtuu luultavasti siitä että nykyisin ulkonäkö on ainoa keino tuoda naiseutta/miehisyyttä esiin koska tasa-arvon vuoksi muut eroavaisuudet/sukupuoliroolit ovat kadonneet tai katoamassa pois.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta puhu vain omasta puolestasi. Et voi päättää jokaisen puolesta miten he kokevat sukupuolisuuden. Suurin osa (ainakin heteroista) haluaa parisuhteessa tuntea olevansa nainen tai mies, muutenkin kuin ulkonäöltä.
En siis näe mitään pahaa siinä jos sinulla on tuollainen suhtautuminen, ja ehkä oli typerää kutsua sitä tylsäksi. Pitäisi enemmänkin muotoilla asia niin että tuollainen ei houkuttele minua parisuhteeseen millään tavalla.
Missä kohtaa tuossa kerussa mainitaan, että se on tarkoitettu vain miehille? Jos siinä lilluisi leijona-riipus, niin sitten älähtäisin.
Eräs naispuolinen ystäväni oli saanut aikuisilta lapsiltaan syntymäpäivälahjaksi tuollaisen vankan kaulaketjun ja samaa sarjaa ranneketjun. Kun viimeksi tapasimme, hänellä oli nuo korut yllään, enkä tullut edes ajatelleeksi, että hänellä oli mukamas miesten korut.
Näyttäkää yksikin nainen, joka ei puutu miehensä pukeutumiseen jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
M29
Samoin tulee aika nopeasti ero jos mies ei ole enää yhtä komea kuin suhteen alkumetreillä. Panostakaa siis miehet ulkonäköönne älkääkä lihottako itseänne suhteessa. Älkää myöskään kaljuuntuko, se on pahinta, mitä mies voi tehdä ulkonäölleen. Ehdoton nou-nou.
Miksi etenkin miehet suuttuvat tästä täysin normaalista asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse, koska mies osaa itse pukeutua tilaisuuden vaativaan tapaan. Tuollainen paksu miesten amisketju naisellisen naisen kaulassa nyt on vaan tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleenkin ollaan. 🙋🏼♀️
-3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koru on sen näköinen, että ymmärrän hyvin, miten miehesi saattaa tuntea olonsa kiusalliseksi ja hassuksi seurassasi.
Tuollainen metali hökötys naisen kaulassa ei näytä hyvältä.
Enpä haluaisi niin heikkoitsetuntoista miestä, joka miettii ventovieraiden mielipiteitä ja kiusaantuu niistä. Kuulostaa vässykältä.
Entä jos kyseessä olisi esim. avoimen rasistinen natsikoru tms?
Hahhah. Välittömästi tuli mieleen iki-ihanan Some Like It Hot -elokuvan Daphne ja Geraldine. Kumpaa niistä kaunottarista miehesi muistuttaa enemmän`.