Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta kommentista mieheltä - Jos sä laitat ton korun niin mä en lähde sinne ravintolaan ollenkaan

Vierailija
05.11.2019 |

Kyseessä tämäntyyppinen, lähes vastaava kuin kuvassa

https://www.rebelcollection.fi/miesten-teraskaulaketju-p-1076.html

Ja kyllä, koru on miesten, sillä se on muisto edesmenneestä veljestäni.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että jos on noin asennevammainen saa puolestani jäädäkin kotiin.

Vierailija
2/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän kyllä että haluat pitää korun muistona veljestäsi, mutta eihän tuo tottavie kuulu naisen päälle varsinkaan mihinkään ravintolaillalliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti hei. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos minun mieheni alkaisi puuttua pukeutumiseeni, niin ei tarvitsisi pitkään neuvoja antaa. Naurettavaa.

Vierailija
4/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aivan samaa mieltä miehesi kanssa.

Vaikka se onkin muisto kuolleesta veljestäsi, voitahan pitää sitä muualla ja muulloin.

Koru on sen näköinen, että ymmärrän hyvin, miten miehesi saattaa tuntea olonsa kiusalliseksi ja hassuksi seurassasi.

Tuollainen metali hökötys naisen kaulassa ei näytä hyvältä.

Vierailija
5/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tyynesti että sehän on täysin sun oma päätöksesi lähdetkö vai et, eikä se vaikuta mun pukeutumisvalintoihin millään tavalla.

Vierailija
6/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koru on sen näköinen, että ymmärrän hyvin, miten miehesi saattaa tuntea olonsa kiusalliseksi ja hassuksi seurassasi.

Tuollainen metali hökötys naisen kaulassa ei näytä hyvältä.

Enpä haluaisi niin heikkoitsetuntoista miestä, joka miettii ventovieraiden mielipiteitä ja kiusaantuu niistä. Kuulostaa vässykältä.

Vierailija
7/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mies alkaisi puuttua koruihini tai pukeutumiseeni (tai kampaukseeni tai meikkiini), saisi mies olla tulematta ravintolaan ihan niinkuin itse haluaa. 

Vierailija
8/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tilaisuus liittyi veljeesi, että häntä piti kunnioittaa?

Vierailija
9/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mieskin sanoa sanansa naisen pukeutumisesta ja koruista ja jopa ylimeikkauksestakin.

Sanovathan naisetkin tämän tästä miehelle, mitä miehen tulee laittaa päälle johonkin tilaisuuteen, sanovat milloin miehen tulee mennä parturiin, ja jopa sen, miten miehen hiukset pitää leikata.

Useat naiset ostavat miehelleen jopa kaikki alusvaatteet ja ovat ostamassa mukana myös päällystakkia yms.

Sukkien väri ja solmio ovat naisten hampaissa ja ne haluavat puuttua jopa niiden valitsemiseen.

Siis miksi ihmeessä mies ei saisi sitten puuttua naisen vaatetukseen ja koruihin sun muuhun?

Kertokaa tämä, hyvät naiset?

Ke

Vierailija
10/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten reagoisit jos mies laittaisi vaikka suuret hopeiset korvarenkaat tai muuta selkeästi naisellista ks. tilaisuuteen?

Vierailija
11/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti hei. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos minun mieheni alkaisi puuttua pukeutumiseeni, niin ei tarvitsisi pitkään neuvoja antaa. Naurettavaa.

Mutta sinä tottakai saat puuttua miehesi pukeutumiseen.

Vierailija
12/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mieskin sanoa sanansa naisen pukeutumisesta ja koruista ja jopa ylimeikkauksestakin.

Siis miksi ihmeessä mies ei saisi sitten puuttua naisen vaatetukseen ja koruihin sun muuhun?

Kertokaa tämä, hyvät naiset?

Ke

Saa sanoa mielipiteensä, ja vaikka esittää toivomuksiakin. Mutta tuollainen ultimaatumin antaminen ja kiristäminen ei onnistu.

Vierailija
13/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmarran kylla miestasi, sori. :)

Ja kylla mun mielesta parisuhteessa voi ihan hyvin kysya toisen neuvoja tai kritisoida toisen pukeutumista - toki sita ei pida tehda tuommoisin idioottimaisin ultimaattumein, kuten AP:n puoliso, mutta kylla mina ainakin olen joskus sanonut esim. etta "et kai oikeasti meinaa laittaa noita kenkia, ne sun *ne-ja-ne* kengat kavis paljon paremmin ton sun muun asun kanssa". 

Jotta toi koru nayttaisi naisen kaulassa hyvalta, tulisi muunkin pukeutumisen olla erittain maskuliinista, jopa punkahtavaa. Ja tuota tyylia taas on sitten aika vaikea yhdistaa ravintolaillalliseen, mikali kyseessa on ns. parempaa pukeutumista vaativa ravintola. (Zetoriin voi toki, ja on kasittaakseni jopa suotavaakin menna, tuommoinen koru kaulassa.) 

Vierailija
14/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi noin lapsellista miestä. En kyllä muutenkaan ymmärrä jakoa miesten ja naisten koruihin, jos haluaa naisellisempaa vaikutelmaa niin stailauksestahan tuollainen panssariketjukin on kiinni

Vierailija
15/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten reagoisit jos mies laittaisi vaikka suuret hopeiset korvarenkaat tai muuta selkeästi naisellista ks. tilaisuuteen?

Olisin ylpeä että mieheni uskaltaa pukeutua persoonallisesti. Kunhan pukeutuu tilaisuutta kunnioittavalla tavalla, ihan sama vaikka pukisi korkokengät.

Vierailija
16/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä tottakai saat puuttua miehesi pukeutumiseen.

Sehän on vahvaa ja itsenäistä, mutta mies on auttamatta se sika.

Vierailija
17/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa sanoa ja minäkin sanoisin jos jotain älytöntä mies pukisi päälleen.

Vierailija
18/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ymmarran kylla miestasi, sori. :)

Jotta toi koru nayttaisi naisen kaulassa hyvalta, tulisi muunkin pukeutumisen olla erittain maskuliinista, jopa punkahtavaa. Ja tuota tyylia taas on sitten aika vaikea yhdistaa ravintolaillalliseen, mikali kyseessa on ns. parempaa pukeutumista vaativa ravintola. 

Ei ihan näinkään. Joskus on tosi tyylikästä leikkiä ristiriidoilla; laittaa vaikka maiharit pitsimekon kanssa tai muuten nudeen ja asialliseen vaatetukseen joku punk-henkinen yksityiskohta. Jos osaa tehdä sen tyylillä, se on paljon kiinnostavampaa ja tyylikkäämpää kuin klassiseen tyyliin jämähtäminen.

Vierailija
19/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa mielipiteensä, ja vaikka esittää toivomuksiakin. Mutta tuollainen ultimaatumin antaminen ja kiristäminen ei onnistu.[/quote]

Juurikin näin. Voihan sitä sanoa mielipiteensä, nätisti, mutta tuo, että alkaa kiristää "jos teet noin, niin mä teen näin" -tyylillä ei kyllä kuulu tasavertaiseen parisuhteeseen puolin jos toisinkaan.

Vierailija
20/88 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta jäi nyt uupumaan, minkä sortin ravintolasta ja tilaisuudesta oli kyse. On aika eri juttu jos ollaan menossa fine diningiin hienosti pukeutuneena tai sitten johonkin lähijuottolaan kiskomaan kahden euron tuoppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi